Zelfs dan niet, omdat er geen boekingen meer plaatsvinden 's avonds. Zelfs niet met spoed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:21 schreef L.no het volgende:
Kwestie van geluk hebben, soms lukt het mij wel, maar dat is zeldzaam.
Het lukt echt niet om het vanavond het geld te verwachten. Of je moet het overmaken met spoed, maar dat kost ook weer geld.
Nou neehoor, als het geld er maar morgenochtend bij mij op sde rekening taat dan ben ik blij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:21 schreef L.no het volgende:
Kwestie van geluk hebben, soms lukt het mij wel, maar dat is zeldzaam.
Het lukt echt niet om het vanavond het geld te verwachten. Of je moet het overmaken met spoed, maar dat kost ook weer geld.
Bedoel je voor 12 uur snachts of voor de middag? Dit laatste weet ik eigenlijk al, dat je voor de middag geld overmaakt en dat het dan die middag al verwerkt is. Maar wilde toch ervaringen van mensen horen. Of bij ABN Fortis naar ING hetzelfde is (ik heb zelf ING)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:45 schreef deedeetee het volgende:
Voor 12 uur overgemaakt meestal dezelfde dag, na 12 uur meestal de volgende dag.
12 uur in de middag, sommige banken hanteren 2 uur in de middag. Als het geld nu nog overgemaakt moet worden, of net overgemaakt is kan je het wel vergeten dat het er morgenochtend al op staat. Het zal minstens morgen in de middag worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nou neehoor, als het geld er maar morgenochtend bij mij op sde rekening taat dan ben ik blij.
Dus als iemand van Fortis of ABN per telebankieren een bedrag naar mij stuurt (vanavond nog)
dan staat het morgenochtend of morgenmiddag al op mijn rekening?
[..]
Bedoel je voor 12 uur snachts of voor de middag?
12 uur 's middags van ABN naar ING. Heb er ervaring mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Bedoel je voor 12 uur snachts of voor de middag? Dit laatste weet ik eigenlijk al, dat je voor de middag geld overmaakt en dat het dan die middag alverwerkt is, maar wilde toch ervaringen van mensen horen. Of van ABN Fortis e naar ING, hetzelfde is..
Dat kan, maar ook mijn eigen overboeking van Rabo naar ING duurde zeker langer dan 'de volgende dag er op'quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Heel mischien zijn het mensen die zeggen dat ze het gelijk overmaken, maar toch pas een dag later het geld overmaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |