mja.. dat zal wel meevallen. Als ik het op Fok! wil zetten valt het meestal wel mee qua belangrijkheidquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef DjRex89 het volgende:
DoneDat is altijd fijn, en dan de hele avond bedenken wat het toch was
quote:
DjRex.quote:
Wtf heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef L.no het volgende:
[..]
DjRex.![]()
Oke, het is bijna 8 uur en nu ben ik eens eindelijk wakker.
Ik heb de hele dag alleen maar gek lopen doen bij logeerpartijtje en niet kunnen slapen. Ook teveel alcohol gedronken.quote:
En dan vannacht niet meer kunnen slapenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag alleen maar gek lopen doen bij logeerpartijtje en niet kunnen slapen. Ook teveel alcohol gedronken.
voetbal is al een tijdje bezig he?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:37 schreef DjRex89 het volgende:
Daar zit wat inzeker in dit topic.
Zo een aflevering van Lost kijken en daarna denk ik voetbalSport kijken/sport doen, what's the difference?
Ja ik wil PSV zien, dat is pas over een uurtjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voetbal is al een tijdje bezig he?
Dat lijkt me erg. Ik was de hele middag aan het slapen thuis.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dan vannacht niet meer kunnen slapen
ah.. dat kanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik wil PSV zien, dat is pas over een uurtje
Ik wil m ook wel zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef DjRex89 het volgende:
Ik wil naar de Inglourious Basterd, nu nog mensen vinden die mee willen morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |