Dat opbouwen van die gozer ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
Met Wielaert zeker?
Ik hou mijn hart vast dat het niet 7-1 wordt straks
Volgende keer beterquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik had liever een TT gezien dat Wielaert op moet sodemieteren en Oleguer moet blijven!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:29 schreef Dvm86 het volgende:
Met Atouba en Wielaert voorop in de strijd.
Een echte die hard zat dara nu in het stadionquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Een echte die-hard blijft zelfs tijdens de storing kijken
Zodat je kon zien dat precies op het moment dat ie voorbij was dat er tegen werd gescoord
I know, was ook maar een grapjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een echte die hard zat dara nu in het stadion
En anyway ik kijk liever heerenveen dan naar een storing mededeling kijken
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Our blackcardgreg iz captain t-day @ 2nd half. Drnk as fuck!
Vooral z'n ego strelen, dan gaat ie misschien nog eens een keer goed spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Our blackcardgreg iz captain t-day @ 2nd half. Drnk as fuck!
Goedkope jongen voor het salarishuis natuurlijk. Ook een goede leeftijd om later met winst door te verkopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef toma het volgende:
Atouba
Wat een slechte aankoop is dat zeg.
Zich niet meer zo kinderachtig gedragen, met z'n gekut op twitter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vooral z'n ego strelen, dan gaat ie misschien nog eens een keer goed spelen.
Wat hebben wij voor last van die twitter? Wie weet hoeveel spelers er wigger zijn in hun vrije tijd, wat maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zich niet meer zo kinderachtig gedragen, met z'n gekut op twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |