Probeer hem dat maar wijs te maken. Wel alle achtbanen van Walibi in maar vliegen, ho maar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:06 schreef appelsjap het volgende:
Auto rijden is gevaarlijker dan vliegen, toch?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
ga je zonder hem
opgelost
slotje
WEET JE HOE ENG? HIEHIEHIEHIEHIHIEquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:09 schreef Penisbaard het volgende:
Je hoeft ook niet te vliegen om in Zweden te komen
[ afbeelding ]
Ik ben niet contactgestoord.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
ga je zonder hem
opgelost
slotje
Opgelostquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:09 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
pa-dam- tjingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juist daarom kun je prima alleen! Maak je daar makkelijk vrienden
De vrouwen wel, dus shut up.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef TUFKAL het volgende:
Klacht aan TS: Zweden is niet het mooiste land van Europa.
Zo wat ben jij een homo zegquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef TUFKAL het volgende:
Klacht aan TS: Zweden is niet het mooiste land van Europa.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zo wat ben jij een homo zeg.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die wel, alhoewel Italie ook dicht in de buurt komt. Maar ja mn voorkeur is dan ook donker.
Natuurlijk lopen er in Italië mooie vrouwen, net als in Nederland. Maar in Zweden is het gewoon één en al perfectiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die wel, alhoewel Italie ook dicht in de buurt komt. Maar ja mn voorkeur is dan ook donker.
Ja per kilometer is vliegtuig minst gevaarlijke vervoersmiddel, maar een vliegreis is doorgaans wat langer dan ene autoritquote:Deaths per billion journeys
Bus: 4.3
Rail: 20
Van: 20
Car: 40
Foot: 40
Water: 90
Air: 117
Bicycle: 170
Motorcycle: 1640
Per miljard reizen, ja, weet je hoeveel meer mensen er in een vliegtuig passen dan in een auto?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:26 schreef NikkelCobalt het volgende:
Hoezo auto is minder gevaarlijk. Helaas kennen veel mensen de cijfers niet:
[..]
Ja per kilometer is vliegtuig minst gevaarlijke vervoersmiddel, maar een vliegreis is doorgaans wat langer dan ene autorit
Als je van blont houdt jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Natuurlijk lopen er in Italië mooie vrouwen, net als in Nederland. Maar in Zweden is het gewoon één en al perfectie
ja klopt, van amsterdam naar parijs is met het vliegtuig vele kilometers langer dan met de autoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:26 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ja per kilometer is vliegtuig minst gevaarlijke vervoersmiddel, maar een vliegreis is doorgaans wat langer dan ene autorit
Gemiddeld gezien is een vliegreis natuurlijk langer, dat bedoelt hij. Tenzij jij het vliegtuig naar je werk neemt. Hoewel hij er verder nog steeds naast zit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja klopt, van amsterdam naar parijs is met het vliegtuig vele kilometers langer dan met de auto!!!!!
Loop ook flink wat lelijks rond hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Natuurlijk lopen er in Italië mooie vrouwen, net als in Nederland. Maar in Zweden is het gewoon één en al perfectie
quote:If you drive, your chances of dying in a crash during your trip are about 24 times higher than if you go by airplane.
nog nooit gevlogen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja klopt, van amsterdam naar parijs is met het vliegtuig vele kilometers langer dan met de auto!!!!!
Net of die niet instort ofzo???quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:09 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat, en het feit dat er veel meer mensen in een vliegtuig zitten dan in een auto maakt jouw statistieken nietszeggend over echte veiligheid.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:26 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef leugenaar het volgende:
gewoon slaappillen geven en in het vliegtuig slepen!! kijk jij geen A-team ofzo?????
Whehequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef leugenaar het volgende:
gewoon slaappillen geven en in het vliegtuig slepen!! kijk jij geen A-team ofzo?????
De mensen worden echt dik daar, als je ook ziet wat voor vet eten ze daar in de supermarkt hebben!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Loop ook flink wat lelijks rond hoor
Niets mis met een goed hostel en bovendien een perfecte manier om toffe mensen te ontmoeten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:39 schreef Heremeteit het volgende:
Ik zou ook niet op pad willen met iemand die in eerste instantie al met ryanair aan komt zetten. Als je dan toch op z'n paupers wil, breng het dan wat tactischer. Straks kom je ook nog met hostels aankakken.
Bovendien: smerige douches en toilettenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Niets mis met een goed hostel en bovendien een perfecte manier om toffe mensen smerige hippy's en ander proletarisch backpackertuig te ontmoeten.
Zeker als het een wijf isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:47 schreef Cumshooter het volgende:
is het een wijf:S
maar auto rijden is idd veel gevaarlijker
Zoals ik al zei: goede hostels. Eindeloos veel reviews te vinden. En ja, daar zijn de douches en toiletten brandschoon.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:46 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Bovendien: smerige douches en toiletten
Als in niet gedeeld?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: goede hostels. Eindeloos veel reviews te vinden. En ja, daar zijn de douches en toiletten brandschoon.
Dus dan zit je nog steeds op dezelfde plee als zo'n backpacker met builenpokkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:57 schreef TNA het volgende:
[..]
Als in gedeeld met weinig mensen en vaak schoongemaakt.
Ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:58 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Dus dan zit je nog steeds op dezelfde plee als zo'n backpacker met builenpokken
dus dan vindt je dus wel iemand anders om mee op te trekkenquote:
Overal worden mensen dikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef mp_40_fan het volgende:
[..]
De mensen worden echt dik daar, als je ook ziet wat voor vet eten ze daar in de supermarkt hebben!
Om even af te dwalen: wel lekker trouwens, een steak die niet eens op de grill van mn bbq past![]()
Auto's kunnen niet neerstorten en niet letterlijk tussen een onweersbui vliegen etc. etc.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef Dropdown het volgende:
Dat er de laatste zoveel ongelukken zijn geweest is nog geen reden om niet te gaan. Er gaan meer auto's stuk op een dag dan vliegtuigen
ken er ook zo, gewoon een paar pilletjes geven en hij overleeft het welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:34 schreef Dynastic het volgende:
Mensen die bang voor vliegtuigen zijn
Heb er 3 maand gewoond, en ik zag niets bijzondersquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Alsof iedereen zomaar even beschikbaar is voor een vliegreisquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Burdie het volgende:
Je hebt maar 1 vriend?
Ga lekker met je andere vrienden met het vliegtuig, komt hij er met de boot achteraan. Opgelost, slotje.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:05 schreef o.us het volgende:
(Ja, ik wil het zo goedkoop mogelijk hebben.) Dus kom ik op het idee om naar Zweden, Stockholm wel te verstaan, te gaan
Smetvrees?quote:
*PROEST* MIJN LUCHT WAT DOE JE?!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:05 schreef o.us het volgende:
Maar goed, ik wil nu al van te voren een wintervakantie boeken. (Ja, ik wil het zo goedkoop mogelijk hebben.) Dus kom ik op het idee om naar Zweden, Stockholm wel te verstaan
GMTAquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |