quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:Via biebmedewerker op je universiteit regelen, dan heb je denk ik het makkelijkste kans.
Anders wellicht de uitgever van het tijdschrift bellen/mailen/schrijven en het verhaal voorleggen, dus dat je het tijdschrift hardcopy wilt omdat je er zelf in staat, voor je nageslacht ofzo
Want je wilt neem ik aan het tijdschrift hebben "as it is", dus geen (digitale) kopie, toch?
Waarom sta je er eigenlijk in? Heb je zelf een artikel geschreven of ben je proefpersoon?
Ja via de uitgever kan het wel dat is springer-verlag, maar dat is ontzettend duur. De bieb zal er wel een hebben staan maar die mag ik uiteraard niet houden, misschien kunnen ze er nog een bestellen, of ik probeer het via de vakgroep van de uni, maar de meesten willen ze zelf houden voor de collectie. Digitale kopie heb ik uiteraard al, maar wil inderdaad een hard copy hebben. Ik heb het onderzoek aan de andere kant van de wereld uitgevoerd, dus de mensen van de onderzoeksgroep zie ik ook niet meer.
Ik ben co-auteur van een onderzoek. Heb de studie opzet gedaan en de eerste (klinische) onderzoeken uitgevoerd, daarna heeft het nog een jaar gelopen en nu is het afgerond en gepubliceerd. Het is de eerste waar ik bij sta in een degelijk tijdschrift, dus vandaar dat ik hem graag wil hebben.