abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72207202
Ik ben op zoek naar het tijdschrift psychopharmacology. Heeft iemand die toevallig, of weet je hoe ik eraan kan komen. Ik zal het ook wel even vragen op de uni. Ik wil er namelijk een hebben aangezien ik daar zelf ook in sta. Kun je deze ergens bestellen zonder een heel abonnement? Of heeft iemand hem toevallig liggen en wil deze wel kwijt (deze dus: Psychopharmacology (Berl). 2009 Sep;205(4)).

Misschien staat het topic niet goed maar dat merk ik vanzelf wel. Het lijkt me dat ik hier de meeste kans heb.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_72207477
ga ergens anders populair doen
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:28:39 #3
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72207961
Als je niet weet hoe je aan een los tijdschrift komt waar je nota bene zelf in staat ben je m.i. geen "uni" waardig
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72208005
Nee serieus ik wil die hebben en probeer achter een manier te komen om die te verkrijgen. Volgens mij is een los nummer bestellen iets van 300$ beetje prijzig, dat ga ik sowieso niet doen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:34:27 #5
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72208168
Via biebmedewerker op je universiteit regelen, dan heb je denk ik het makkelijkste kans.
Anders wellicht de uitgever van het tijdschrift bellen/mailen/schrijven en het verhaal voorleggen, dus dat je het tijdschrift hardcopy wilt omdat je er zelf in staat, voor je nageslacht ofzo
Want je wilt neem ik aan het tijdschrift hebben "as it is", dus geen (digitale) kopie, toch?

Waarom sta je er eigenlijk in? Heb je zelf een artikel geschreven of ben je proefpersoon?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72208541
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Via biebmedewerker op je universiteit regelen, dan heb je denk ik het makkelijkste kans.
Anders wellicht de uitgever van het tijdschrift bellen/mailen/schrijven en het verhaal voorleggen, dus dat je het tijdschrift hardcopy wilt omdat je er zelf in staat, voor je nageslacht ofzo
Want je wilt neem ik aan het tijdschrift hebben "as it is", dus geen (digitale) kopie, toch?

Waarom sta je er eigenlijk in? Heb je zelf een artikel geschreven of ben je proefpersoon?
Ja via de uitgever kan het wel dat is springer-verlag, maar dat is ontzettend duur. De bieb zal er wel een hebben staan maar die mag ik uiteraard niet houden, misschien kunnen ze er nog een bestellen, of ik probeer het via de vakgroep van de uni, maar de meesten willen ze zelf houden voor de collectie. Digitale kopie heb ik uiteraard al, maar wil inderdaad een hard copy hebben. Ik heb het onderzoek aan de andere kant van de wereld uitgevoerd, dus de mensen van de onderzoeksgroep zie ik ook niet meer.

Ik ben co-auteur van een onderzoek. Heb de studie opzet gedaan en de eerste (klinische) onderzoeken uitgevoerd, daarna heeft het nog een jaar gelopen en nu is het afgerond en gepubliceerd. Het is de eerste waar ik bij sta in een degelijk tijdschrift, dus vandaar dat ik hem graag wil hebben.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:59:20 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72208889
Ah, dat klinkt allemaal heel logisch.

Collega van me heeft pas solo een artikel gepubliceerd en moest echt het tijdschrift zelf gaan aanschaffen... beetje raar vind ik dat, maar goed, het zij zo.
Kun je niet het tijdschrift van de universiteit "kwijtmaken" en een nieuwe laten bestellen? Of (iets meer volgens de geldende normen en waarden ) de biebmedewerker voor een flesje wijn en de kosten een extra tijdschrift laten regelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')