Hier staat je oplossing.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:53 schreef 3keernix het volgende:
Je moet ook minder geluid maken, probeer dat eens
Ben je toch ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef o.us het volgende:
Bij mij ook. Noemt hij me communist als ie wakker wordt.
Moet je even deo gebruiken!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef Bafnek het volgende:
Die gast wordt niet wakker. Ik pak dat kistje op en dan val ik dood neer.![]()
![]()
GTA 4 , kankerspelquote:
Elk voortuig uit GTA: SA icl quads vliegtuig straaljagers fietsenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Sukkelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Elk voortuig uit GTA: SA icl quads vliegtuig straaljagers fietsen
Auto rijden in GTA 4 = marteling
En de camera holt er dan langzaam achteraan. Waardeloos. Daarbij is het ook nog eens een klote port naar de PC toe. PC heeft niet eens de DLC's.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Elk voortuig uit GTA: SA icl quads vliegtuig straaljagers fietsen
Auto rijden in GTA 4 = marteling
Dat is misschien wel het grootste minpunt van GTA 4quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En de camera holt er dan langzaam achteraan. Waardeloos.
Games spelen op je PCquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En de camera holt er dan langzaam achteraan. Waardeloos. Daarbij is het ook nog eens een klote port naar de PC toe. PC heeft niet eens de DLC's.
Inderdaad. Het is te simpel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Als je niet kan auto rijden in gta 4 dan faal je gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |