quote:Volgens de gemeente moet het gezin (vader
Dick Dekker en dochter Laura) per 1 maart
de ligplaats in de jachthaven de Lunenberg
opgeven. Voor Laura is dat een schrikbeeld,
omdat zij niet weet waar zij terechtkomt.
Bovendien is zij bang haar vriendinnetjes
kwijt te raken. En kan ze nog wel naar haar
school, De Regenboog, blijven gaan? Laura
is haast niet anders gewend dan met haar
vader op de boot.
Oh dus Laura heeft al vaker in de belangstelling gestaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:21 schreef Shitney het volgende:
LAURA'S PROTEST
Bron: http://oud.wijkbijduurste(...)6a55547_06WCT_RA.pdf
Bron: http://www.proteusproduct(...)ry=20050530184521860quote:Enige ervaring met het bouwen van schepen valt Dick niet te ontzeggen. Dit is al het negende schip dat hij bouwt en doet dat zo maar zonder bouwtekeningen. Vroeger is hij binnenvaartschipper geweest maar na enige tijd ging dit vervelen en had hij het gevoel iets anders te moeten doen. Zonder enige opleiding in die richting is hij in de scheepsbouw gaan werken. Zijn eerste eigen schip was een zeilschip van zes meter en daarna heeft hij nog vijf zeiljachten van 9 meter in opdracht van een verhuurbedrijf gebouwd. Op een ander schip, ook zelf gebouwd natuurlijk, is hij van 1993 tot 1998 rond de wereld geweest. Vervolgens is hij als zelfstandig keukeninstallateur werkzaam geweest, maar hij vond dat hij voor dit vak te lang van huis was(!) Zijn hart bleek toch meer bij de scheepsbouw te liggen en is hij nu werkzaam bij de "De Lunenburg". Samen met zijn dochtertje woont hij daar aan boord van zijn eigen in aanbouw zijnde schip en zo combineert hij wonen, hobby en werk op een wel bijzondere manier.
Hij is toch 17?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:26 schreef RAVW het volgende:
even tussen door ...
http://www.nuvideo.nl/spo(...)ord-solo-zeilen.html
Dus het kan wel zo jong ...
Ja, pappie heeft Laura al vaker ingezet om de wet te proberen te omzeilen. Dát is haar in ieder geval met de paplepel ingegoten, de publiciteit zoeken en drammen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dus Laura heeft al vaker in de belangstelling gestaan.
Is Laura ineens 17 geworden? Dat doet ze snel!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:26 schreef RAVW het volgende:
even tussen door ...
Deze jongen is 17 jaar, waar maakt Laura zich dan zo druk om ? Ze heeft nog wel ff de tijd om dat record te breken dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:26 schreef RAVW het volgende:
even tussen door ...
Ik ga nou echt niet al mijn posts nalopen maar zover ik mij kan herinneren heb ik dat woord maar een keer gebruikt en dat was niet in relatie tot Laura .. ik heb haar een slimme meid genoemd, VWO-advies en bewust voor HAVO kiezen om beiden te kunnen doen, en iemand die liever alleen op het water zit dan in een kudde ..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel dat beweerde jij gisteren al, jij kwam ermee en koppelde het aan de wens tot alleen zijn. En vandaag weidde je uit over kuddes en daarbij willen horen.
En toen is het paps gelukt, dus hij dacht laat ik het nog een keer proberenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ja, pappie heeft Laura al vaker ingezet om de wet te proberen te omzeilen. Dát is haar in ieder geval met de paplepel ingegoten, de publiciteit zoeken en drammen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:26 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dan loopt ze zelfs een jaar achter! Ze zou in havo 3 moeten zitten als ze een gewone vroege leerling is, en dat is ze. 12 jaar brugklas, 13 jaar havo 2, 14 jaar havo 3.
hij was 16 toen hij begon ....quote:
Wat is las was dat zij bij haar vader wilde blijven. Haar zusje wilde bij haar moeder wonen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom woont ze bij haar vader, eigenlijk? Wilde ze niet naar haar moeder, of wilde de moeder mss. niet?
Nee, Laura móet op het water wonen, anders is Laura ongelukkigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Waarom woont ze bij haar vader, eigenlijk? Wilde ze niet naar haar moeder, of wilde de moeder mss. niet?
Zusje wilde bij de moeder wonen, en Laura wilde bij haar vader wonen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je hebt dat gewoon zelf ingevuld voor Laura toen haar Hyves hier werd gepost. Weten doe je het niet, je stelt zowel dat ze bijzonder is als dat ze waarschijnlijk aan kuddegedrag doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:30 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik ga nou echt niet al mijn posts nalopen maar zover ik mij kan herinneren heb ik dat woord maar een keer gebruikt en dat was niet in relatie tot Laura .. ik heb haar een slimme meid genoemd, VWO-advies en bewust voor HAVO kiezen om beiden te kunnen doen, en iemand die liever alleen op het water zit dan in een kudde ..
en, doet dat iets af aan het kuddegedrag dat vrijwel iedereen gaat vertonen zodra hij/zij in een grotere groep geplaatst wordt, doet dat iets af aan de concessies die wij allemaal doen, en zeker op jongere leeftijd, om bij een bepaalde groep te horen? Zo zijn er hele kuddes volwassenen die zich in peperdure merkkleding steken want als je dat niet hebt tel je niet mee .. absurd kuddegedrag en toch doe je eraan mee omdat je niet alleen en bespot aan de zijlijn wil staan
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Deze jongen is 17 jaar, waar maakt Laura zich dan zo druk om ? Ze heeft nog wel ff de tijd om dat record te breken dus.
Vond dit ook wel lachen : Zeilster Laura (13) zat in kindertehuis
En ze snapt écht niet waar de commotie om is ? Heeft geen behoefte aan publiciteit ?![]()
leuk, zo'n verscheurd gezin...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat is las was dat zij bij haar vader wilde blijven. Haar zusje wilde bij haar moeder wonen.
Zit iets ingewikkelder in elkaar dan bij ons, maar ik denk dat hij voldaan had aan zijn leerplicht, voor hij aan zijn reis begon.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
hij was 16 toen hij begon ....
maar niets over leerplicht of wat dan ook in het nieuws geweest over deze jongen ..
of mogen ze met 16 jaar in Uk al de wereld rond zonder dat er een clubje van onervaren lui aan de deur staan die zich Jeugdzorg noem
Er zijn meer hondjes die Fikkie hetenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Is dit onze Laura Dekker"Wel toevallig dat ze dit nr speelt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |