Ik snap van je stuk tekst werkelijk helemaal nietsquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:22 schreef springlover het volgende:
Mijn Pearl mania's zijn gedepot! Bij de kruidvat verkopen ze losse potjes,..weliswaar geen mooie sifter jars maar toch goed genoeg!
Okay korte uitleg: De pearl mnia's krijg je in een verschrikkelijk potje waar geen kwast in kan, Daarom heb ik lege creme potjes gekocht bij de Kruidvat en het hier in gedaan (gedepot) en sifter jars zijn van die mooie kleine plastic potjes waar je over het algemeen samples in krijgt (bv van moonminerals oid),..quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik snap van je stuk tekst werkelijk helemaal niets![]()
Kun je het iets meer uitleggen?
Jammer dat die lipsticks niks zijn voor je. Ik vond het erg moeilijk om de kleuren uit elkaar te halen op de website hoor, sommigen zag ik op de plaatjes écht geen verschil tussen.
Jaaa gaaf hequote:Op woensdag 9 september 2009 20:05 schreef BBQ-kip het volgende:
HD foundation: geen idee, sorry.
Enfermera: Leuk, die paletjes en mooie brushes! Ik hoop dat ik rond maandag ook mijn NYX-pakketje in ontvangst kan nemen
Kleuren zijn inderdaad wel heel anders dan op die plaatjes zegMooier in het echt gelukkig. Wel stom dat ze geen duidelijke foto's of iets erbij doen op die websites, die stomme plaatjes zijn echt onduidelijk, zeker als ze zo klein zijn.
Gaaf hequote:Op woensdag 9 september 2009 20:35 schreef Loqi het volgende:
ooh EnfermeraIk wil die palettes die je hebt oooook! Vooral die voor groene ogen is mooi (ik ben weg van groene oogschaduw)
http://www.girlscene.nl/b(...)skin_matching_makeup hier staat een review plus filmpje.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:46 schreef springlover het volgende:
@Enfermera,.. Ziet er echt super gaaf uit!!!Ben ook benieuwd wat voor looks je er mee gaat maken
![]()
En op ebay is zeker alles wel te vinden,..ik ga volgende maand weer wat bestellen bij Joy!
Las vandaag ergens iets over de Revlon foundation, die foundation die de kleur aan neemt van je huid... Iemand al iets over gehoord of gezien?? Ik vind het nml zo apart klinken,...
Na het lezen en zien van het filmpje is mijn enthousiasme ook wat gedaald,..Moet wel eerlijk zeggen dat ik weinig tot geen foundtion gebruik en ook geen volledige dekking hoef te hebben maar om dan dit product te kopen,,..weet het nietquote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
http://www.girlscene.nl/b(...)skin_matching_makeup hier staat een review plus filmpje.
Het is naar mijn mening een overhyped product. Als je het spul uitsmeert komt de kleur naar voren, maar dit is gewoon de kleur waarin je hem koopt en niet je eigen huidskleur. Bij iedereen zal de foundation er dus ongeveer hetzelfde uitzien. Daarnaast schijnt hij ook niet goed te dekken. Hoop moeite voor niks dus. Geef mij maar gewoon een foundation die goed dekt en die je niet eerst hoeft uit te smeren om te kleur te zien (Estee Lauder
)
Zo leuk, vlak voordat ik naar het postkantoor ging, kwam de postbode met 2 andere pakketjes! Het was gisteren net een feestdagquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Oe, pakketjes
Ookal heb je het zelf betaald, het is altijd toch een leuk soort van kadootje als het in een pakje zit vind ik
Welk van de 5 pakjes was het?
Ja ze zijn inderdaad vrij prijzig. Maar die 'Big Beautifull Eyes' kit vind ik z'n geld wel waard. Zitten goede kwastjes bij en is vrij compact. Dat ding van Too Faced heb ik bij de Sephora's Utrecht in het echt gezien en die is echt 'bulky', niet iets wat je handig mee op vakantie neemt, laat staan in je handtas.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Het lijkt mij erg gelijk qua kleuren, alleen wat uitgebreider. Wel mooie kits hoor, jammer alleen dat Benefit zo ontzettend duur is.
xDquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Noem eens voorbeelden
Na het stiekem bekijken van die Benefit-site ben ik alweer zwaar aan het dubben welke kit ik daarvan MOET hebben
Liquid, met zo'n dun kwastje. van het merk Deborah ofzo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Maakt erg veel uit wat voor eyeliner je hebt. Potlood, viltstiftding, nat in potje met kwastje, poeder, gel, creme.
Voor mij werkt een viltstiftding en potje met kwastje absoluut niet, de rest gaat prima.
Ik breng het in meerdere delen aan, beginnend in de buitenste hoeken van mijn ogen. Ik strijk in drie keer langs mijn wimpers en heb dan mijn gehele oog te pakken.
Overigens "smudge" ik het vrij vaak, vind ik wat natuurlijker staan.
Ook breng ik het niet op mijn waterlijn aan (heb al kleine ogen), maar boven mijn bovenste wimperrand en onder mijn onderste wimperrand heel lichtjes.
Hoe wil jij het gaan aanbrengen en wat voor product gebruik je?
Hangt er een beetje vanaf wat je wil benadrukken en wat voor oog je hebt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
zeg, make up kenners, als je een oogschaduw hebt met meerdere kleurtjes, bijv. 2 of 3 kleuren bruin (licht/midden/donker) in 1 doosje, hoe gebruik je dat dan juist? waar doe je licht, waar donker, waar middelkleur?
ik maak me bijna nooit op, wil me er toch eens in gaan verdiepen, vind het altijd wel gezellig staan
oooh, da's bijna rocketsciense!quote:Op maandag 14 september 2009 21:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat je wil benadrukken en wat voor oog je hebt.Zie filmpje hierboven trouwens voor het blenden, zij legt het heel goed uit!
Wat ik zelf meestal doe is de middelste kleur over mn hele ooglid, beetje blenden, dan de lichtste in de binnenhoek (tegen je neus aan, die hoek zeg maar), ook wat blenden, en de donkere in mn crease (die vouw in je ooglid) en rechts aan de buitenkant.En dan nog meer blenden, uitvegen dus, zodat het niet lijkt alsof je er maar wat opgepleurd hebt en dat het er echt mooi uitziet. Ik probeer soms ook maar gewoon wat en vaak ziet het er nog goed uit ook!
En in mijn binnenste ooghoeken doe ik vaak ook nog wat wit oogpotlood, dat geeft een frisse uitstraling
Valt wel mee hoor! Het lijkt inderdaad heel moeilijk maar dat is het echt niet. Ga er een keer voor zitten en probeer het, de keren daarna zal je zien dat het een stuk makkelijker gaatquote:
Inderdaad. Bij de Body Shop hebben ze wel goeie kwasten, daar heb ik ook mijn blending- kwast vandaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:53 schreef Mirjam het volgende:
ok
en ik heb idd al een basis liggen, van de hema![]()
nu nog wat knappe kwastjes zoeken
nog niet geprobeerdquote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Is je oogmake-up nog gelukt Mirjam? Licht bij je traanbuisregio, medium op je ooglid in het midden en donker in de hoek richting je oor. Dan een lijntje met eyeliner en wat mascara o.i.d.
Ben erg benieuwd, jij hebt toch blauwe ogen?
Mascha van Beautygloss.nl is wel een ontzettende doos vind ik, maar heeft wel leuke en makkelijke tutorials op youtube staan m.b.t. relatief "eenvoudige" oogschaduw opdoen enzo.
Kan je misschien ook even naar kijken.
Oeh, welke waren het ook alweer? For your eyes only of catwalk?quote:Op maandag 21 september 2009 21:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Heb mijn NYX-pakketje binnen, 1 keer de paletjes gebruikt, mooi spul!
Helaas weinig tijd gehad, maar wellicht morgenochtend en anders dit weekend eens uitgebreid poederen en smeren
De blush (spice) leek aanvankelijk veeeeel te rood, maar als ik hem opdoe (minibeetje) is hij erg mooi. Denk dat ik daar 2 jaar mee kan doen als ik hem elke dag gebruik![]()
De lipstick (Heredes) is echt butt-ugly, maar ja, only 1,99 heVettige troep en lelijke kleur. Jammer maar helaas.
Ik ben zo verliefd op die set iedere keer dat ik m ziequote:Op maandag 14 september 2009 22:56 schreef Enfermera het volgende:
Btw, heb ik zelf gelijk ook even een vraagje voor iedereen hier; hoe hebben jullie je kwasten gekocht? Allemaal tegelijk in een etui of gewoon los, en dan bij elkaar zoeken wat je nodig hebt?
Ik heb er 3 gekocht van NYX maar nou zag ik op de Zoeva site deze set:Ik vind 'm echt helemaal geweldig! En voor 30 euro niet zo heel veel geld volgensmij, of wel? Ik moet nog even op eBay kijken of er geen betere deal is van een ander merk.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |