Had je moeten sparen toen je nog wel een baan hadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef leugenaar het volgende:
omdat ik bij mijn laatste werkgever maar 23 weken heb gewerkt en geen 26 kan ik geen ww uitkering aanvragen sinds ik ontslagen ben. nu wil ik een bijstandsuitkering aanvragen tijdelijk(hopelijk zo kort mogelijk) en ik heb maar liefst recht op 620 euro per maand!!!
alleen kost mijn huur al 400 euro per maand en dan moet ik nog rekeningen betalen boodschappen doen enz.
klacht: 620 euro is te weinig
Ja, iedereen heeft er natuurlijk de financiële middelen voorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Had je moeten sparen toen je nog wel een baan had
ben ik al hard mee bezig. maar ik zou in de tussentijd in ieder geval kunnen verwachten een beetje rond te kunnen komen die 600 euro is net genoeg voor de rekeningen verder helemaal geen geld meerquote:
Doen we dat niet in de vorm van WW premie dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja heb ik net een kwartier mee aan de lijn gehangen ze kunnen nix voor mij doen ik kan een bijstandsuitkering aanvragen verder niets.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft er natuurlijk de financiële middelen voor
Maarre TS, dan zal je een beroep moeten doen op de sociale dienst
Wel heel makkelijk gezegd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef Nijns het volgende:
En bijzondere bijstand dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef leugenaar het volgende:
[..]
ja heb ik net een kwartier mee aan de lijn gehangen ze kunnen nix voor mij doen ik kan een bijstandsuitkering aanvragen verder niets.
overigens heb ik gewoon 3 jaar gewerkt en belasting betaald ik heb alleen bij mijn laatste werkgever geen half jaar gewerkt
Ditquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef Ploertendoder het volgende:
TS, je zou eens bij onze buren kunnen vragen: Werk, Geldzaken & Recht
Het is erg vervelend. Dat soort gasten doen er alles aan om zo min mogelijk te geven. Je geeft net aan dat je lang heb gewerkt, dus dan neem ik aan dat je er recht op heb. Maar het is erg kut dat je nog geen half jaar bij je laatste werkgever heb gewerkt. Daar word je dus nu in principe mee bestraft. Je heb sowieso recht op een sociale dienst uitkering. Meer weet ik echt niet. Ik wens je erg veel succesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef leugenaar het volgende:
[..]
ja heb ik net een kwartier mee aan de lijn gehangen ze kunnen nix voor mij doen ik kan een bijstandsuitkering aanvragen verder niets.
overigens heb ik gewoon 3 jaar gewerkt en belasting betaald ik heb alleen bij mijn laatste werkgever geen half jaar gewerkt
ja echt ik vind het belachelijk hoe ze mensen laten zitten met 600 euro terwijl als ik een dikke villa koop krijg ik elke maand 1500 euro subsidie(HRA) beetje krom vind ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het is erg vervelend. Dat soort gasten doen er alles aan om zo min mogelijk te geven. Je geeft net aan dat je lang heb gewerkt, dus dan neem ik aan dat je er recht op heb. Maar het is erg kut dat je nog geen half jaar bij je laatste werkgever heb gewerkt. Daar word je dus nu in principe mee bestraft. Je heb sowieso recht op een sociale dienst uitkering. Meer weet ik echt niet. Ik wens je erg veel succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |