abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 17:39:33 #26
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72346964
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Welke boeken kun je iemand aanraden mbt dit onderwerp?
Radical Visions and American Dreams: Culture and Social Thought in the Depression Years door Richard Pells is wel het meest omvattende werk wat ik over dit onderwerp ben tegengekomen. Who Built America? heeft een interessant hoofdstuk over de Grote Depressie, vooral ook gericht op de sociale gevolgen.

Verder zijn er een hoop boeken en essays geschreven over het de Depressie waar zeker een hoop interessants tussen zit, ook het oudere spul. Wat fictie betreft is Steinbeck wel het beroemdste met Grapes, Of Mice and Men en In Dubious Battle. Land of Plenty van Robert Cantwell is een minder beroemd werk, maar ook een goed voorbeeld van de literatuur uit die tijd.

De beroemde bankrovers en criminelen uit die tijd die je noemde en hun populariteit onder het Amerikaanse volk zijn overigens ook dingen waar ik me graag nog meer in zou verdiepen. En dat is niet alleen omdat ik recent Public Enemies heb gezien

[ Bericht 0% gewijzigd door Wheelgunner op 01-09-2009 17:54:56 ]
pi_72347060
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:39 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Radical Visions and American Dreams: Culture and Social Thought in the Depression Years door Richard Pells is wel het meest omvattende werk wat ik over dit onderwerp ben tegengekomen. Who Built America? heeft een interessant hoofdstuk over de Grote Depressie, vooral ook gericht op de sociale gevolgen.

Verder zijn er een hoop boeken en essays geschreven over het de Depressie waar zeker een hoop interessants tussen zit, ook het oudere spul. Wat fictie betreft is Steinbeck wel het beroemdste met Grapes, Of Mice and Men en In Dubious Battle. Land of Plenty van Robert Cantwell is een minder beroemd werk, maar ook een goed voorbeeld van de literatuur uit die tijd.

De beroemde bankrovers en criminelen uit die tijd die je noemde en hun populariteit onder het Amerikaanse volk zijn overigens ook dingen waar ik me graag nog meer in zou verdiepen. En dat is niet alleen omdat ik recent Public Enemies heb gezien
Thanks, kan ik nog eens kijken in een goede boekenzaak als we binnenkort weer eens richting Amsterdam abseilen.
I´m back.
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:11:18 #28
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_72353647
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De term fasicsime kun je in dit verband toch beter vertalen met corporatistische staat oid. Dat er zakenlieden waren die een corporatistische staat wilden oprichten in de jaren 30, klinkt natuurlijk iets minder ruig dan dat ze een fascistische staat wilden, maar in principe wilde ze wrs niet meer dan dat. Ze wilden wrs geen Holocaust, en dat is nu eenmaal het historische feit waarmee de meeste van ons fascisme (nazisme) associëren.
Obama wil een corparatistische staat klinkt iig al een stuk minder sensationeel.
Hier heb je op zich gelijk in, maar met Schenkstroop weet je het maar nooit. Uit ervaring heb ik opgemaakt dat hij nogal idolaat is van Alex Jones, en Jones' NWO visie (waarin Obama een grote rol is gaan spelen) heeft een uitgesproken fascistisch karakter. Je zou zelfs kunnen stellen dat het ronduit nazistisch van aard is. Volgens Jones zal een groot deel van de wereldbevolking worden gedecimeerd omwille van 'lebensraum', en degenen die zullen overleven zullen worden geknecht. De eerste stap in dat proces is het verwezenlijken van een corporatistische staat, en de kredietcrisis die natuurlijk geen toeval of ongeluk is, zal Obama aangrijpen om dat doel tot stand te brengen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 21:16:48 #29
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_72353848
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De Bushjes waren boefjes?
Ik vind het eigenlijk nogal meevallen met de Bushjes. Prescott Bush was een ouderwetse liberal republikein.
George sr. papte weliswaar aan met religious right en allerlei ander vrij extreem politiek gevolgte, maar werd toch vooral als zacht ei gezien. Van hem kwam wel de frase new world order, maar ja dat was na de beëindiging van de Koude Oorlog. In de Koude Oorlog kneep elke kant van het conflict een oogje toe als iemand van de eigen kant mensenrechten schond of allerlei andere verschrikkelijke dingen deed. In de nieuwe wereld orde zou dat niet meer gebeuren.
George jr. wilde eigenlijk een soort compassionate conservatisme vestigen.
Ik bedoelde het een beetje theatraal. Mochten de beschuldigingen echter waar zijn dan is Prescott natuurlijk gewoon een schurk. Ik heb compassionate conservatism even gegoogled, maar dat zijn volgens mij niet veel meer dan zoete woorden geweest. Na 9/11 afficheerde hij zich toch vooral als de war president, waarbij hij het militaire budget uit de pan liet gieren. Overigens begon het zoeken naar een aanleiding om een inval in Irak mee te rechtvaardigen al aan het begin van zijn ambtsperiode, dus wat dat betreft is hij altijd al sluimerend een war president geweest.
  dinsdag 1 september 2009 @ 22:10:36 #30
262650 kitao
prikplaatje
pi_72355722
tvp
megalomaniac
pi_72419888
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hier heb je op zich gelijk in, maar met Schenkstroop weet je het maar nooit. Uit ervaring heb ik opgemaakt dat hij nogal idolaat is van Alex Jones, en Jones' NWO visie (waarin Obama een grote rol is gaan spelen) heeft een uitgesproken fascistisch karakter. Je zou zelfs kunnen stellen dat het ronduit nazistisch van aard is. Volgens Jones zal een groot deel van de wereldbevolking worden gedecimeerd omwille van 'lebensraum', en degenen die zullen overleven zullen worden geknecht. De eerste stap in dat proces is het verwezenlijken van een corporatistische staat, en de kredietcrisis die natuurlijk geen toeval of ongeluk is, zal Obama aangrijpen om dat doel tot stand te brengen.
Die Alex Jones is behoorlijk de pan uit aan het flippen de laatste tijd, is het niet?
Maar heeft deze man het ooit over dit complot gehad, bij wijze van illustratie....
Als ik in die bs zou geloven, zou ik dit complot vanwege de verifieerbaarheid gebruiken als illustratie bij huidige complotten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 04-09-2009 00:21:51 ]
I´m back.
  vrijdag 4 september 2009 @ 02:15:17 #32
262650 kitao
prikplaatje
pi_72422278
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 21:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik begrijp dit verhaal niet helemaal.
Dus Jones is nazistisch omdat volgens hem de bevolking wordt gedecimeerd ?
Ik ken Jones niet , maar als iemand dat gelooft , die decimatie , dan is hij toch juist anti-nazistisch bezig door dit aan de grote klok te hangen ?
En volgens Jones is het Obama's doel om de decimering tot stand te brengen ?

Ik heb Alex Jones in Wikipedia opgezocht , maar dit niet gelezen , alleen een verwijzing naar NWO.
Misschien kun je jouw post iets meer onderbouwen met een antwoord of met bijv. een link ?
megalomaniac
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:38:11 #33
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_72427544
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:15 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik ken Jones niet , maar als iemand dat gelooft , die decimatie , dan is hij toch juist anti-nazistisch bezig door dit aan de grote klok te hangen ?
Ik denk dat Terecht bedoelde: de nieuwe inrichting van de wereld, die Obama nastreeft, heeft naar de mening van Jones een nazistisch karakter.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:28:26 #34
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_72428819
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die Alex Jones is behoorlijk de pan uit aan het flippen de laatste tijd, is het niet?
Maar heeft deze man het ooit over dit complot gehad, bij wijze van illustratie....
Als ik in die bs zou geloven, zou ik dit complot vanwege de verifieerbaarheid gebruiken als illustratie bij huidige complotten.
AJ is altijd al wel behoorlijk radicaal geweest. Niettemin denk ik dat je zijn huidige uitspattingen moet zien als een verkooptruc. Na Bush is er toch een leegte ontstaan die invulling behoeft. Obama is niet de overduidelijke boeman die Bush was. Het gebrek aan 'bewijs' voor Obama's slechtheid moet dus gecompenseerd worden met theater. Het gekke is dat Jones' aanhangers zijn gezwollen retoriek maar al te graag willen geloven. De praat die Jones uitslaat is blijkbaar drugs voor hen. Elke week een shotje nietigheid, je persoonlijke ellende kunnen wijten aan de agenda van de onbereikbare machtskliek in Washington. Tenminste, dat denk ik er zo van.

Naar mijn weten heeft Jones nooit the business plot gebruikt als historisch bewijs voor de waarschijnlijkheid van het bestaan van de complotten die hij 'verkoopt'. Best gek eigenlijk, aangezien hij wel veel andere al dan niet vermeende complotten gebruikt als onderbouwing. Het verbaast me sowieso dat dit plot zo weinig bekend is. Maar wat daarvan de oorzaak is?
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:30:29 #35
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_72428862
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 02:15 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik heb Alex Jones in Wikipedia opgezocht , maar dit niet gelezen , alleen een verwijzing naar NWO.
Misschien kun je jouw post iets meer onderbouwen met een antwoord of met bijv. een link ?
Wat TitusPullo zegt. Om een voorbeeldje te geven:

pi_72438082
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:28 schreef Terecht het volgende:
Naar mijn weten heeft Jones nooit the business plot gebruikt als historisch bewijs voor de waarschijnlijkheid van het bestaan van de complotten die hij 'verkoopt'. Best gek eigenlijk, aangezien hij wel veel andere al dan niet vermeende complotten gebruikt als onderbouwing. Het verbaast me sowieso dat dit plot zo weinig bekend is. Maar wat daarvan de oorzaak is?
The greatest trick the devil pulled was to convince the world he didn't exist..

Als in overlaad de wereld met semi-ware theorieën die net genoeg de volledige waarheid afdekken* en je zit binnen no time met allemaal nonsense. Terwijl de waarheid eigenlijk open en bloot op tafel ligt, kijken mensen er over heen - op zoek naar iets wat 'meer plausibel' is..

En ergens zou ik dat niet eens zo gek vinden, als men het spelletje altijd al zo speelt. Werkt volgens mij ook erg goed in de verschillende media..

* die gedachte heb ik eigenlijk altijd al wel gehad bij theorieën van bv Jones of Icke.. er zit waarheid in, maar zit er ook leugen in?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_72438138
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:50 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Als in overlaad de wereld met semi-ware theorieën die net genoeg de volledige waarheid afdekken* en je zit binnen no time met allemaal nonsense. Terwijl de waarheid eigenlijk open en bloot op tafel ligt, kijken mensen er over heen - op zoek naar iets wat 'meer plausibel' is..

En ergens zou ik dat niet eens zo gek vinden, als men het spelletje altijd al zo speelt. Werkt volgens mij ook erg goed in de verschillende media..

* die gedachte heb ik eigenlijk altijd al wel gehad bij theorieën van bv Jones of Icke.. er zit waarheid in, maar zit er ook leugen in?
Daarom heb ik weleens geopperd dat al die goed bedoelde sites tegen al die NWO misschien zelf wel in het complot horen en zo de aandacht van de echte zaken afleiden door mensen te laten focussen op datgene wat niet het gevaar is.
Dat zou een soort dubbele backstab zijn, en zeer effectief. Maar ook zeer beangstigend.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72438670
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:52 schreef Dragorius het volgende:
Daarom heb ik weleens geopperd dat al die goed bedoelde sites tegen al die NWO misschien zelf wel in het complot horen en zo de aandacht van de echte zaken afleiden door mensen te laten focussen op datgene wat niet het gevaar is.
Dat zou een soort dubbele backstab zijn, en zeer effectief. Maar ook zeer beangstigend.
Dat heet probleem - reactie - oplossing
Of in Hegeliaanse/Fichte-taal: these - anthithese - synthese

Je biedt een keuze aan die er eigenlijk niet is (Amerikaanse 2-partijenstelsel??)

Ik ben er redelijk van overtuigd dat wat jij hier schetst is gebeurd met 9/11. Nu is het vrijwel onmogelijk om door de bomen (sites) het bos (de waarheid achter 9/11) te kunnen zien. Maar het gebeurt wel vaker en daarbij spelen de media een belangrijke rol.
  vrijdag 4 september 2009 @ 18:16:27 #39
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72438818
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De laatste tijd? Geloofde je hem wel toen hij het over de Bush-regering had dan?
pi_72451178
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:16 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

De laatste tijd? Geloofde je hem wel toen hij het over de Bush-regering had dan?
Ik zeg toch niets over of ik hem wel of niet geloof, alleen dat hij de laatste tijd er een tandje bij lijkt te doen.
Alex Jones leerde ik pas kennen door zijn documentaire Loose Change 2nd edition -- ik wist op dat moment niets van hem -- en vond het an sich wel een interessante docu. Pas later verdiepte ik me een beetje in hem, en begreep ik dat hij vanuit een bepaalde zeer sterke bias redeneerde. Ik las toen ook de sites die Loose Change debunkten.
I´m back.
pi_72451325
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:28 schreef Terecht het volgende:

[..]

AJ is altijd al wel behoorlijk radicaal geweest. Niettemin denk ik dat je zijn huidige uitspattingen moet zien als een verkooptruc. Na Bush is er toch een leegte ontstaan die invulling behoeft. Obama is niet de overduidelijke boeman die Bush was. Het gebrek aan 'bewijs' voor Obama's slechtheid moet dus gecompenseerd worden met theater. Het gekke is dat Jones' aanhangers zijn gezwollen retoriek maar al te graag willen geloven. De praat die Jones uitslaat is blijkbaar drugs voor hen. Elke week een shotje nietigheid, je persoonlijke ellende kunnen wijten aan de agenda van de onbereikbare machtskliek in Washington. Tenminste, dat denk ik er zo van.
Ik word erg moe van dat geschreeuw van hem altijd.
Op zich is het een interessant sociologisch verschijnsel, een sub-cultuur.
Zijn er over die sub-cultuur al academische studies verschenen eigenlijk?
quote:
De meeste complotten zijn idd uit de lucht geplukt, terwijl dit nu juist een complot is dat een aardig en ook nog te verfieren aangrijpingspunt heeft.
Misschien dat de geachte heer Jones er ook niet van op de hoogte is???
I´m back.
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:41:37 #42
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72453091
ff een gedachte, maar als ze niet schreeuwerig zijn word het ook niet serieus genomen ?
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:39:43 #43
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72455652
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zeg toch niets over of ik hem wel of niet geloof, alleen dat hij de laatste tijd er een tandje bij lijkt te doen.
Alex Jones leerde ik pas kennen door zijn documentaire Loose Change 2nd edition -- ik wist op dat moment niets van hem -- en vond het an sich wel een interessante docu. Pas later verdiepte ik me een beetje in hem, en begreep ik dat hij vanuit een bepaalde zeer sterke bias redeneerde. Ik las toen ook de sites die Loose Change debunkten.
Jones was niet de maker van Loose Change volgens mij.
pi_72479132
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:39 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Jones was niet de maker van Loose Change volgens mij.
Verrek je hebt gelijk: Loose Change is een documentaire, geschreven en geregisseerd door Dylan Avery en geproduceerd door Korey Rowe en Jason Bermas.
Hoe kom ik daar dan bij?
Iig nav Loose Change ben ik me gaan verdiepen in Alex Jones.
Dylan Avery, knaap is geboren in 1983. .
I´m back.
  zondag 6 september 2009 @ 10:07:30 #45
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72479865
quote:
Op zondag 6 september 2009 08:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Verrek je hebt gelijk: Loose Change is een documentaire, geschreven en geregisseerd door Dylan Avery en geproduceerd door Korey Rowe en Jason Bermas.
Hoe kom ik daar dan bij?
Iig nav Loose Change ben ik me gaan verdiepen in Alex Jones.
Dylan Avery, knaap is geboren in 1983. .
Een prima jaar, maar klaarblijkelijk geen garantie.
  zondag 6 september 2009 @ 23:18:13 #46
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_72505826
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 17:50 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Maar is dit ook het geval mbt the business plot? Ik denk van niet namelijk. De media hebben toendertijd in eerste instantie wel geprobeerd het verhaal te downplayen, maar nadat de comissie McCormack-Dickstein de zaak onderzocht had en bevond dat er weldegelijk sprake was een plan tot couppleging konden ze er moeilijk omheen.
Kijk, dat het algemene publiek geen notie heeft van dit plot kan ik me nog voorstellen, maar dat zelfs de grote namen in de complotdenkersscene er blijkbaar geen weet van hebben verbaast me. Het is nota bene een gedocumenteerde en erkende samenzwering! Wat wil je nog meer als legitimering voor je denkbeelden?

Je moet trouwens wel oppassen met de redenering die je hier gebruikt. Je ziet maar al te vaak dat verschillende stromingen binnen een bepaalde complottheorie elkaar ervan beschuldigen dat ze op desinfo afgaan of 'gatekeepers' zijn. Die beschuldigingen hebben vrijwel nooit enige grond anders dan dat de informatie van de ander als bedreigend wordt ervaren voor de eigen theorie en/of agenda en dus op de een of andere manier als ongeldig moet worden verklaard. Je eigen theorie is immers onaantastbaar en daarom heeft de ander zich laten verleiden door (of maakt zelfs deel uit van) een desinfocampagne van de complotteur(s).
Zelfs mensen die niet op voorhand een andere complottheorie dan die van hunzelf afwijzen, maar die onderzoeken en bevinden dat die niet klopt, dan wordt daar vaak alsnog de hand van de overheid in gezien en als een desinfocampagane bestempeld terwijl daar praktisch nooit enig bewijs voor is. De ironie! Heel frappant, deze selectieve kritiek.
  zondag 6 september 2009 @ 23:23:41 #47
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_72506166
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik word erg moe van dat geschreeuw van hem altijd.
Op zich is het een interessant sociologisch verschijnsel, een sub-cultuur.
Zijn er over die sub-cultuur al academische studies verschenen eigenlijk?
Er is wel wat academisch onderzoek naar gedaan. Dit artikel somt enkele daarvan op:
http://www.sciencenews.or(...)conspiracy_believers

Ik heb er zelf ook een aantal gedownload, je kunt die wel vinden mbv scholar.google.
quote:
[..]

De meeste complotten zijn idd uit de lucht geplukt, terwijl dit nu juist een complot is dat een aardig en ook nog te verfieren aangrijpingspunt heeft.
Misschien dat de geachte heer Jones er ook niet van op de hoogte is???
Maar dat is toch raar? Het puzzelt me dat bij mijn weten geen enkele complotnotabele the business plot (actief) gebruikt als referentiemateriaal.
  zondag 6 september 2009 @ 23:24:04 #48
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_72506190
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 01:41 schreef merlin693 het volgende:
ff een gedachte, maar als ze niet schreeuwerig zijn word het ook niet serieus genomen ?
Waarom?
pi_72506202
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:18 schreef Terecht het volgende:
Maar is dit ook het geval mbt the business plot? Ik denk van niet namelijk. De media hebben toendertijd in eerste instantie wel geprobeerd het verhaal te downplayen, maar nadat de comissie McCormack-Dickstein de zaak onderzocht had en bevond dat er weldegelijk sprake was een plan tot couppleging konden ze er moeilijk omheen.
Kijk, dat het algemene publiek geen notie heeft van dit plot kan ik me nog voorstellen, maar dat zelfs de grote namen in de complotdenkersscene er blijkbaar geen weet van hebben verbaast me. Het is nota bene een gedocumenteerde en erkende samenzwering! Wat wil je nog meer als legitimering voor je denkbeelden?
Je maakt hier een aantal goede punten. Qua het business plot, dat is zeker het onderzoeken waard. Een bewezen complot waar niets mee wordt gedaan. Ook door mij niet, dus ik zal het allemaal nog eens goed tot mij nemen en dan zelf verder op zoek gaan.
quote:
Op zondag 6 september 2009 23:18 schreef Terecht het volgende:
Je moet trouwens wel oppassen met de redenering die je hier gebruikt. Je ziet maar al te vaak dat verschillende stromingen binnen een bepaalde complottheorie elkaar ervan beschuldigen dat ze op desinfo afgaan of 'gatekeepers' zijn. Die beschuldigingen hebben vrijwel nooit enige grond anders dan dat de informatie van de ander als bedreigend wordt ervaren voor de eigen theorie en/of agenda en dus op de een of andere manier als ongeldig moet worden verklaard. Je eigen theorie is immers onaantastbaar en daarom heeft de ander zich laten verleiden door (of maakt zelfs deel uit van) een desinfocampagne van de complotteur(s).
Zelfs mensen die niet op voorhand een andere complottheorie dan die van hunzelf afwijzen, maar die onderzoeken en bevinden dat die niet klopt, dan wordt daar vaak alsnog de hand van de overheid in gezien en als een desinfocampagane bestempeld terwijl daar praktisch nooit enig bewijs voor is. De ironie! Heel frappant, deze selectieve kritiek.
Ik heb gemerkt bij mezelf dat ik wat meer afstand heb genomen van de verscheidene complottheorieën. Het werd mij allemaal net iets te vaag. Ik probeer mezelf ver te houden van eigen theorieën, maar daar ontkomt je moeilijk aan. Te vaak al heb ik dingen gedacht die later niet bleken te kloppen.. maar ze wel tot dat moment verdedigen. Het is zonde van mijn energie en het brengt niemand een stap verder.

En qua de kritiek, die laat zich m.i. dan wel weer makkelijk verklaren. De theorie houdt anders geen stand toch?
Als dat het geval is.. dan is het m.i. goed de theorie(ën) eens kritisch te bekijken.

Thnx trouwens voor deze korte cursus waakzaamheid
  zondag 6 september 2009 @ 23:34:28 #50
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_72506814
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alex Jones doet het op zn Amerikaans, zijn hele houding, dat pressen, aandikken, overdrijven. Dat is de amerikaanse stijl. Betekent nog niet dat wat hij allemaal zegt valse beschuldigingen zijn. Ik heb er zelf een bloedhekel aan als hij geinterviewden om de 2 sec. onderbreekt om zijn viewpoint optedringen. Maar hij overdrijft, betekent niet dat wat hij beweert niet waar is. Op infowars.com geeft hij wel altijd bronnen die zijn verhaal ondersteunen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')