abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72201586
game on!

Fok!Dieetclub #285 Vakantieresultaten

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Ja doei.
pi_72201611
Die TT!
oeh, fipo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_72201624
Ja doei.
pi_72201626
Mo, trut
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72201698
ja, dat kussiekroel gedoe!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_72201741
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat kussiekroel gedoe!!
SPOILER
Tja, we kunnen wel weer een beetje gaan bitchen... zal ik Stormqueen ook ff vragen om mee te doen?
***Levi was here***
pi_72201761
knus

maar wel even een voor de 9km van CF

en eigenlijk voor nagenoeg iedereen hier die best puik bezig is?
Ja doei.
pi_72201770
Hoe is het met SQ? Niet meer aan de lijn?
pi_72201800
Het leplazarus nog wel!

Mijn eerste start to run les was - net zoals YPPY - ook door de sneuw. Rennen door de sneeuw is zoo leuk . Je krijgt er wel flinke spierpijn van omdat je net iets anders rent. In de winter ren ik met meerdere lagen hardloopkleding. Zo krijg je het niet koud als je zweet.

Ik heb trouwens de muziek van Evy op mijn telefoon staan. Mocht er wat gebeuren dan kan ik altijd 112 bellen of ander kunnen ze 'thuis' bellen .

Ik ben trouwens weer opnieuw begonnen met Evy. Een maand op vakantie en daarna voorbereiden + trouwen is niet goed voor je conditie als je niets doet .

CF: 9 km! Wat goed! Let je wel op dat je niet te snel zoveel km gaat hardlopen? Zo heb ik mijn knieen de vernieling in geholpen...
pi_72201809
Aan de lijn?

Ja doei.
pi_72201820
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:01 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe is het met SQ? Niet meer aan de lijn?
Die heeft het druk met andere zaken. Werk, verbouwen enz.
***Levi was here***
pi_72201828
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
Aan de lijn?

Sterf

K3 blijft altijd vreselijk goed hangen bij mij
pi_72201844

Wie is er aan de lijn, hallo hallo?
Wat is er toch? Waarom verlang ik zo?
Om slank en fab te zijn, hallo hallo?
Ja, lijijijijijnen doe je zo!

Ja doei.
pi_72201850
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Sterf

K3 blijft altijd vreselijk goed hangen bij mij

Ik heb het nu ook aan de lijn in mijn hoofd. MoBlo, bedankt!
***Levi was here***
pi_72201922
Nadeel van Evy vind ik wel dat ze een waardeloze muzieksmaak heeft. Ik stoor me er steeds meer aan.
Misschien moeten we onze eigen fok-start-to-run maken, met leuke muziek en dat dan iedereen iets motiverends roept.
***Levi was here***
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:20:02 #16
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_72202382
Hier gaat het lijnen in ieder geval minder goed dan ik dacht. Vorig weekend toch aangekomen. Komt ook dat alles nu zo onregelmatig is. Ik heb meer hoop voor wanneer college begint en er weer regelmaat ontstaat. (zie volgende week)
pi_72202494
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:06 schreef Levitation het volgende:
Nadeel van Evy vind ik wel dat ze een waardeloze muzieksmaak heeft. Ik stoor me er steeds meer aan.
Misschien moeten we onze eigen fok-start-to-run maken, met leuke muziek en dat dan iedereen iets motiverends roept.
Goed idee!
Begon me laatst ook al te storen aan haar muziekkeuze
pi_72202522
ik ben het enigszins gaan waarderen, gewoon omdat het zo slecht is
Ja doei.
pi_72202567
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben het enigszins gaan waarderen, gewoon omdat het zo slecht is
Da's echt erg.
***Levi was here***
pi_72202646
Middag T: aardbeien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72202659
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:04 schreef motorbloempje het volgende:

Wie is er aan de lijn, hallo hallo?
Wat is er toch? Waarom verlang ik zo?
Om slank en fab te zijn, hallo hallo?
Ja, lijijijijijnen doe je zo!

sterf
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_72202691
kan je je nog opgeven voor K2 zoekt K3?
Ja doei.
pi_72202722
Nee, die wijzen dikkertjes af. Schijnt.
***Levi was here***
pi_72202732
dus je vindt me dik?
Ja doei.
pi_72202792
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
dus je vindt me dik?
Sorry, was niet persoonlijk bedoeld. Moest opeens denken aan iets wat bij ons in de krant stond over dat programma. Over hoe Patty Brard een Vlaamse tot op het bot kwetst door in haar gezicht te zeggen dat ze "te klein en te dik" is. Was gewoon een gedachtensprongetje.

Start ik hier toch bijna een rel!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')