Team Kapsalonquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:16 schreef Hetiszover het volgende:
Team Kapsalon om precies te zijn.
Jummiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Team Kapsalon![]()
.!!!!!.
[ afbeelding ]
Overigens vind ik ¤ 15- wel meevallen. Ik betaal ¤ 20-.
Maar ik moet er dan ook wel op en top uitzien he.
Dat klopt nog ookquote:
Zeik niet,, hier zijn ze 23.00quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:16 schreef Hetiszover het volgende:
Het haar groeide bij mij bijna tot over de oren en dan is het weer tijd voor los kapperos. Dus TS toog op zijn fiets naar de kapper, Team Kapsalon om precies te zijn. Ik wilde alleen even mijn haarlijntjes bijwerken enzo, dus ik zeg dat zo tegen de kapster. Na een heerlijke beurt (een wasbeurt ja) was het tijd om me te laten knippen.
Helaas was het niet mijn favoriete kapster die mij knipte. (Deborah![]()
als je dit leest: volgende keer wil ik door jou geknipt worden
) Maar hoe dan ook, dit meisje met kort, zwart haar deed het ook best aardig.
Na een paar babbeltjes over en weer (wat voor school doe je, heb je al een vriendin, mag ik er even bij, je mag nu even vooroverbuigen, wil je er nog een beetje gel in?) was het klaar.
Dus ik loop naar de kassa, na tien minuten bezig te zijn geweest.
Moet ik 15,00 euro betalen voor het wegwerken van een paar haarlijntjes (tijdsduur: 10 minuten![]()
)
Klacht: kappers zijn duur
Mensen die de gehele OP quotenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:23 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Zeik niet,, hier zijn ze 23.00
Wtf, wat voor behandeling krijg je dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
¤42.25 hierIk moest wel gel hebben, en er moest veel af. Maar toch
Je kan daar geen afspraak maken, het is binnenlopen en knippen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Trouwens, je kan toch als je een afspraak maakt zeggen door wie je geknipt wilt worden?
Maar dat is ook aan je te zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef Salatrel het volgende:
ik betaal 10 euro voor een knipbeurt
Haar wassen, knippen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wtf, wat voor behandeling krijg je dan?
Dan kun je nog zeggen dat je door een ander geknipt wilt worden (als je een beetje assertief bent)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Je kan daar geen afspraak maken, het is binnenlopen en knippen.
Ik betaal voor een klein potje DOPE ¤ 12,50quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Haar wassen, knippen.Maar het was wel een grote pot gel, die vrij duur is
Mja ik vind dat eigenlijk meer iets voor oude vieze mannetjes. De een doet het daar niet beter dan de ander, dus kwalitatief maakt het me weinig uit. Maar misschien moet ik het volgende keer maar eens vragen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dan kun je nog zeggen dat je door een ander geknipt wilt worden (als je een beetje assertief bent)![]()
dat lijkt net op een treurig bakje kotsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Team Kapsalon![]()
.!!!!!.
[ afbeelding ]
Overigens vind ik ¤ 15- wel meevallen. Ik betaal ¤ 20-.
Maar ik moet er dan ook wel op en top uitzien he.
Je word gewoon afgezetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Haar wassen, knippen.Maar het was wel een grote pot gel, die vrij duur is
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik betaal voor een klein potje DOPE ¤ 12,50
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar dat is ook aan je te zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is wel de beste gel die ik ooit heb gebruikt, en voor kwaliteit iets meer betalen vind ik niet erg.quote:
Daar ben ik zeker blij om. Alleen moeten jongens die metalheads zijn volgens mij ook wel het meisjestarief betalen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:42 schreef zwartedoos het volgende:
15euroWees blij dat je geen meisje bent
Maar vrouwen hoeven maar een keer in de drie maanden, ik ga elke 5-6 weken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind 15,00 een prikkie. Ik betaal 37,50.
ligt er maar helemaal aan wat voor kapsel je hebt, de meesten gaan toch ook wel iedere 6 wekenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:49 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar vrouwen hoeven maar een keer in de drie maanden, ik ga elke 5-6 weken.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef Mr.Cooper het volgende:
Een pittig kort kapsel mag niet te lang zijn natuurlijk.
Allang niet meer, maar het stond me wel mooi en niet goor zoals heel veel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:06 schreef stan5374 het volgende:
[..]
gelukkig heb jij geen lang haar;)
Die lijntjes waar je haar ophoudt en je nek begint.quote:
110, kankerduur, me wijf betaalt altijd iets van 75.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:06 schreef K-Girly het volgende:
mannen moet niet zo zeuren betreft de kapper, Voor n vrouw met lange haren knippen,verven, stijlen, kuurtje
reken maar op 110euro en dat iedere 9 tot 10 weken!!
Maar ja je ziet er altijd top uit als je van de kapper terug komtDat dan weer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |