Vraag dan Waarom heb je je niet geschoren vandaag?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:13 schreef TNA het volgende:
Dat is een sociaal geaccepteerde manier om meer uitleg te vragen, beste huisautist.
Ik ben overigens blij dat je mij autist noemt. Weer eens wat anders dan in elk topic wat ik open 30+x TROLLL!!!1 te zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:13 schreef TNA het volgende:
Dat is een sociaal geaccepteerde manier om meer uitleg te vragen, beste huisautist.
Ik had hem in dat geval geheel gelijk gegeven. Maar nu vind ik hem maar dom overkomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:16 schreef Ravage het volgende:
Hij wil eigenlijk zeggen: "je ziet er uit als een zwerver en je moet je scheren" maar dat durft hij niet
Nutteloze opmerkingen ook niet, alleen nutteloze personen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Domme vragen bestaan niet alleen domme vragenstellers.
Trek je broek naar beneden en show hem je geschoren zakquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:13 schreef Trannellius het volgende:
Zo irritant, mensen die retorische vragen stellen.
Ik heb mij nu al 2 weken niet meer geschoren, omdat ik het daar helemaal gehad mee heb. Komt er net dus een collega binnen vallen (eerste dag na zijn vakantie) en zijn eerst vraag is Heb je je niet geschoren vandaag?
Echt, wat verwachten mensen dan als antwoord
Misschien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:18 schreef Hetiszover het volgende:
Is het antwoord op de vraag 'wil je met me zoenen?' hetzelfde als het antwoord op deze vraag?
Gefeliciteerd met je baardgroei...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:13 schreef Trannellius het volgende:
Zo irritant, mensen die retorische vragen stellen.
Ik heb mij nu al 2 weken niet meer geschoren, omdat ik het daar helemaal gehad mee heb. Komt er net dus een collega binnen vallen (eerste dag na zijn vakantie) en zijn eerst vraag is Heb je je niet geschoren vandaag?
Echt, wat verwachten mensen dan als antwoord
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:13 schreef TNA het volgende:
Nee, ik was gewoon benieuwd of ik nog de mogelijkheden had om een topic te openen, zonder dat de eerste 20 reply's TROLLL!!!11 waren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:20 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je baardgroei...
Dat wil je toch horen of niet?
*Onder de indruk van zijn geweldige gezichtshaar*
Die mensen zijn er jammer genoeg welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens ik krijg dat ook de hele tijd op het werk. Ik heb net mexicaanse griep gehad krijg je de eerste dagen op het werk de hele tijd de volgende vraag:
"Ben je weer beter?"
Nou nee ik dacht laat ik gewoon ziek naar het werk gaan zo thuis is er ook niks aan
Maar die doen dat meestal niet nadat ze net een week ziek thuis zijn geweestquote:Op maandag 27 augustus 2009 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die mensen zijn er jammer genoeg wel
hmm,, met zo een zielig onderwerp.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon benieuwd of ik nog de mogelijkheden had om een topic te openen, zonder dat de eerste 20 reply's TROLLL!!!11 waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS (overigensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS loopt er graag onverzorgd bij
O, jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
TS (overigensvoor hem) maakt het niet uit want anderen over hem denken.
Jij moet zonodig conform de regeltjes leven, ik doe mijn eigen dingMaar veel plezier met alles in de gaten te houden om te zien wat er in mode is hoor
je wilt een baard kweken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
TS (overigensvoor hem) maakt het niet uit want anderen over hem denken.
Jij moet zonodig conform de regeltjes leven, ik doe mijn eigen dingMaar veel plezier met alles in de gaten te houden om te zien wat er in mode is hoor
Geeft niet, ooit ontwikkel jij ook wel je eigen stijl.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
O, jaLeuk dat je zo 'anders' bent dan de 'massa'
![]()
![]()
Feit blijft gewoon dat het er vaak vies uit ziet als je je niet scheert, je gaat toch ook niet 2 weken niet douchen? Het zou goed kunnen dat je collega het er onverzorgd uit vond zien. Maarre: respect dat je zo jezelf blijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |