O man wat was dat geilquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:39 schreef NLS04 het volgende:
stanley is een held :
EDIT:
Stukje op nu.nl over ML 09 :
[..]
gehele verhaal hier
in 1 woord: gruwelijkquote:
Ik snap zo verschrikkelijk niet wat mensen tegen deze plaat hebben?? Dit is werkelijk een prima plaatje, alleen die vocals zijn minder.. Maar voor de rest klinkt dit toch niet slecht?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers heeft op ML weer die walgelijke Showtek plaat gedraaid!
http://www.youtube.com/us(...)ploads/3/N-xF2pxAnWo
Stanley kent de vocals al aardig van deze track
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik snap zo verschrikkelijk niet wat mensen tegen deze plaat hebben?? Dit is werkelijk een prima plaatje, alleen die vocals zijn minder..
Dana-zaal trekt mij ook het meest. KLeine kans dat ik hier bij ben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mwah vind het niet heel bijzonder, de Dana zaal trekt mij nog het meest, en Dee-Block & S-Te-pack LIVE lijkt me ook een feest worden
Goed bezig herman!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
* Da_Ripper heeft ook zn papiertje gehaald & mag zich nu officieel Docent Engels 2egraads noemen![]()
Agree, kzal eens gaan nadenken over m'n nominatiequote:Of kunnen we niet zolang wachten .... iemand hier ook zin in een nieuwe FOK!-de oudjes-mix![]()
Weet niet precies welke mix dat dat is, maar je moet eens de set van D'stylerz @ 2dangerous erbij pakken en luisteren op 49.50 (en ff je woofers op standje 11 zetten). Die mix klapt dr goed op!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef NLS04 het volgende:
d’Stylerz – Just A Freak (Just A Freq Remix) (wie had deze full?),
gewoon vergeten: maar alsnog gefeliciteerd kerelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
* Da_Ripper heeft ook zn papiertje gehaald & mag zich nu officieel Docent Engels 2egraads noemen![]()
Netjes!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |