Raptor Jesusquote:
Wow, echt super lamequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:15 schreef IQM het volgende:
http://www.bnn.nl/page/badgasten
Best het proberen te kijken waard.
Hoezo nou weer wannabe's? Dan snap je blijkbaar de opzet en insteek van het programma niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, echt super lame! Lama's wannabees
.
Het kijken waard? Echt te slecht na-gemaaktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:15 schreef IQM het volgende:
http://www.bnn.nl/page/badgasten
Best het proberen te kijken waard.
Nagemaakt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het kijken waard? Echt te slecht na-gemaakt
Jij bent ook zo'n type dat voor linux strijdtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo nou weer wannabe's? Dan snap je blijkbaar de opzet en insteek van het programma niet.
En ik vind dit stukje grappiger dan het merendeel van de Lama's de laatste seizoenen.
Hetzelfde decor, hetzelfde publiek, slechte presentator, slechte improvisatiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoezo nou weer wannabe's? Dan snap je blijkbaar de opzet en insteek van het programma niet.
En ik vind dit stukje grappiger dan het merendeel van de Lama's de laatste seizoenen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n type dat voor linux strijdt
HAHA je zei 'lame' en 'lama' achterelkaar!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wow, echt super lame! Lama's wannabees
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Ach, maar jij bent dan ook een apple fanboyquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:20 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:23 schreef Teezie het volgende:
[..]
HAHA je zei 'lame' en 'lama' achterelkaar!Omdat gaytje valerio erin zit is het ineens wel goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't Kan aan mijn dioptrie liggen, maar ik zie toch echt een ander decor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hetzelfde decor, hetzelfde publiek, slechte presentator, slechte improvisatie.
En de Lama's zijn ook kut.
Dan kan je alles wat met improv te maken heeft afdoen als "wannabe lama's". Wake up call: de Lama's deden ook dingen die al lang bestonden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, met andere poppetjes exact hetzelfde doen als de lama's
Ja, de lama's waren ook een slap aftreksel. Dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kan je alles wat met improv te maken heeft afdoen als "wannabe lama's". Wake up call: de Lama's deden ook dingen die al lang bestonden.
Het is toch in grote lijnen hetzelfde. Kom op zeg. Ja leuk, dan laten we het publiek kiezen wat ze nu moeten spelen 'hihi'!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef IQM het volgende:
[..]
't Kan aan mijn dioptrie liggen, maar ik zie toch echt een ander decor.En het publiek heb je niet voor het uitkiezen, dus... wat maakt hen nou wannabe's? Wannabe's van wie? De Lama's? Nogmaals, dan snap je de opzet en de insteek niet en denk je dat twee dingen hetzelfde zijn als ze al dezelfde basis (namelijk improvisatietheater) hebben.
Is dat echt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, maar jij bent dan ook een apple fanboy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |