Neen:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
Kun je die zooi niet beter in 1 topic bundelen? Het is nou niet alsof ze zo hoogstaand zijn dat ze allemaal een eigen topic verdienen....
Het is Fok! geen kunst.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
-Je vertelt een kunstenaar nooit hoe hij zijn inspiratie vorm moet geven.
Met behulp van die site ging ik afgelopen 5 december mailtjes versturen. Hele mailwisselingen in dicht vormquote:
quote:
ja ik weet niet wat er aan de hand is normaal gesproken heb ik dit nooit en open ik enkel kwaliteit waar goede discussies in gewaarborgd zijn maar zoals ik al zei heb ik totaal geen idee wat er gebeurd vandaag het is bijna alsof ik het onbewust expres doe ofzo :Squote:
Gaaf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
ja ik weet niet wat er aan de hand is normaal gesproken heb ik dit nooit en open ik enkel kwaliteit waar goede discussies in gewaarborgd zijn maar zoals ik al zei heb ik totaal geen idee wat er gebeurd vandaag het is bijna alsof ik het onbewust expres doe ofzo :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |