Nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:46 schreef veda het volgende:
Krijgen jullie ook een virusmelding op dealperfect?
Veren van een vogel? Linkje aubquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef leetzors het volgende:
Wat een geweldige site![]()
maar er staat een hoop crap op. Veren van een bep. vogel? Rare leipe lampen.
Inderdaad, meteen in de vuilnisbak gegooid. Gelukkig boeit dat voetje me niet, maar de torch is wel van prima kwaliteit dus waarom is dat voetje zo smerigquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:27 schreef mtchel112 het volgende:
die stank heb je ook bij die jet 1300-c torch voo 2,78 dat rubberen standaartje stink als de hel
eerst steeds wel maar volgens mij is dat door een update bij mij verholpen. Probeer je anti-virus maar te updaten...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:46 schreef veda het volgende:
Krijgen jullie ook een virusmelding op dealperfect?
Mijn antivirussoftware (mcaffee) is up-to-date, maar mischien dat ze bij jou scanner sneller zijn als bij mcaffee...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
eerst steeds wel maar volgens mij is dat door een update bij mij verholpen. Probeer je anti-virus maar te updaten...
Nee je hoeft je geen zorgen te maken. Hoe heette dat 'virus' dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:04 schreef veda het volgende:
[..]
Mijn antivirussoftware (mcaffee) is up-to-date, maar mischien dat ze bij jou scanner sneller zijn als bij mcaffee...
Ik hoef me dus geen zorgen te maken verder
Bovengenoemd bestand is dit bestand:quote:McAfee heeft automatisch een Trojaans paard geblokkeerd en verwijderd.
Informatie over deze Trojaans paard
Opgespoord: Exploit-Iframe.gen.t (Trojaans paard)
Locatie: C:\Users\Sony\AppData\Local\Opera\Opera\profile\cache4\opr086VT
Trojaanse paarden lijken legitieme programma's, maar deze programma's kunnen waardevolle bestanden beschadigen, de werking van uw computer onderbreken en toegang tot uw computer verlenen aan onbevoegde personen.
Ik surf met FireFox en bij mij gaf hij bij FF een melding dus dat is wat anders dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:29 schreef veda het volgende:
[..]
Bovengenoemd bestand is dit bestand:
http://js.tongji.linezing.com/968357/tongji.js
Waar dealperfect helemaal onderin de code van al zijn pagina's naar linkt.
Echter als ik met Firefox kijk krijg ik geen melding. Opera wel. IE wil het bestand opslaan, en na het opslaan krijg ik ook bij IE een melding. Maar als ik het bestand naar mijn eigen site kopier en dan open met IE of opera is er niks aan de hand
Ben je gewoon bang of heb je aanwijzingen dat deze angst gerechtvaardigd is?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:29 schreef Cahir het volgende:
Ik ga mijn StarMaster weggooien. Ben bang voor gevaarlijke stoffen en lasers.
[ afbeelding ]
Multimeters altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:57 schreef mstr het volgende:
Ik heb m'n multimeter binnenIemand interesse in foto's?
![]()
Zitten leds in, broekpoeperquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:32 schreef Cahir het volgende:
Had ooit deksels eraf gehaald. Zaten toch flinke joekels van lichten in (de gekleurde).
In een LED kan kijken. Bij deze joekels echt niet hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zitten leds in, broekpoeper![]()
[ afbeelding ]
Welke gevaarlijke stoffen precies? Ben je soms van plan om dat ding op te eten?
Je hebt 900+ lumen led's gozer....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
In een LED kan kijken. Bij deze joekels echt niet hoor.
Mijn norton 360 detecteert een info_stealer inderdaad als ik op die link klik en wil openenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:29 schreef veda het volgende:
[..]
Echter als ik met Firefox kijk krijg ik geen melding. Opera wel. IE wil het bestand opslaan, en na het opslaan krijg ik ook bij IE een melding. Maar als ik het bestand naar mijn eigen site kopier en dan open met IE of opera is er niks aan de hand
Met FF doet NOD32 hier niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:29 schreef veda het volgende:
[..]
Daar gaat het mis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:03 schreef luciano het volgende:
[..]
Mijn norton 360 detecteert een info_stealer inderdaad als ik op die link klik en wil openen
[ afbeelding ]
mstr!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |