US.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:22 schreef poohy het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar zijn de prijzen nu op deze sites in US dollars of HK dollars?
Jazeker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:24 schreef poohy het volgende:
[..]
Okee, bedankt
En bij FocalPrice ook US dollars neem ik aan?
En dan duurt het vervolgens nog paar dagen voor je kan bestellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef poohy het volgende:
Ik word echt helemaal gek van al die dingen die ik zie ook voor mijn vriend![]()
![]()
![]()
Snel registeren bij Paypal
je kan ook naar www.wisselkoersen.nl gaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:24 schreef Dionysiou het volgende:
Op sites zoals DX en DP US Dollars.
En op taobao.com staat alles aangegeven in Yuan
Als je ongeveer wilt weten hoeveel bijv een product van 100 yuan kost (dus zonder verzendkosten en winst van Jack erbij gerekend)
Typ dan bij google: 100 yuan to euro etc.
Kan ook 100 euro to yuan of 10 dollar to euro etc.
Laat maar zienquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:57 schreef mstr het volgende:
Ik heb m'n multimeter binnen
Iemand interesse in foto's?
mooi dingejte werktie ook n beetje goed?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:25 schreef mstr het volgende:
Het gaat om deze multimeter:
http://www.focalprice.com(...)nge_HT007O_1760.html
De doos:
[ afbeelding ]
Doosje open:
[ afbeelding ]
Engelstalige handleiding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De multimeter nog netjes ingepakt:
[ afbeelding ]
Mooie kabeltjes er bij met afschermdopjes er bij:
[ afbeelding ]
Aangesloten:
[ afbeelding ]
En zelfs een standaardje ingebouwd om hem rechtop te zetten
[ afbeelding ]
Er zit een lichte plasticgeur aan, zo'n nieuw-geur, maar geen vieze plasticgeur.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:07 schreef monkeybrain het volgende:
Mooie multimeter, stinkt het ding verder nog naar vies plastic of aceton? Dat is altijd afwachten met goedkope Chinese producten.
Ik zie altijd een hele rits multimeters staan maar wat nu precies het verschil is???
Ik heb niet echt iets bij de hand om te testen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
mooi dingejte werktie ook n beetje goed?
Ik bedoel echt zo'n walm lucht, dat je amper kunt ademen als je dat ding voor je neus hebt staan. Je handen moeten wassen als je het 1 keer vastpaktquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Er zit een lichte plasticgeur aan, zo'n nieuw-geur, maar geen vieze plasticgeur.
Ja, of ik het had kunnen weten. Ik dacht net aan de hand van die omschrijving dat dit wellicht niet geschikt zou zijn. Maar de adapter stonk en knetterde en was ook erg heet geworden. Denk dat de charger zelf nog wel werkt, nog niet getest eigenlijk..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:05 schreef monkeybrain het volgende:
Wat begon er dan precies te knetteren? De oplader of dat PS3 ding?
Sowieso moet je met dit soort goedkope elektriciteit zaken opletten. In ieder geval in de buurt zijn of ergens plaatsen waar niks in de fik kan vliegen, zoals naast je gordijnenWe hebben niet voor niks de kemakeur en allerlei wetten voor veiligheid.
Maar hoezo had je het kunnen weten? Een usb lader levert gewoon een standaard vermogen, moet dat PS3 ding toch kunnen hebben?
Nee, zo'n geur zit er niet aan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik bedoel echt zo'n walm lucht, dat je amper kunt ademen als je dat ding voor je neus hebt staan. Je handen moeten wassen als je het 1 keer vastpakt![]()
Ik vraag me altijd af wat fabrikanten denken als ze zo'n product maken. Is stink plastic/rubber zoveel goedkoper dan geen stink plastic/rubber?
ni fokku me jackquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef leetzors het volgende:
Wat een geweldige site![]()
maar er staat een hoop crap op. Veren van een bep. vogel? Rare leipe lampen.
Nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:46 schreef veda het volgende:
Krijgen jullie ook een virusmelding op dealperfect?
Veren van een vogel? Linkje aubquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef leetzors het volgende:
Wat een geweldige site![]()
maar er staat een hoop crap op. Veren van een bep. vogel? Rare leipe lampen.
Inderdaad, meteen in de vuilnisbak gegooid. Gelukkig boeit dat voetje me niet, maar de torch is wel van prima kwaliteit dus waarom is dat voetje zo smerigquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:27 schreef mtchel112 het volgende:
die stank heb je ook bij die jet 1300-c torch voo 2,78 dat rubberen standaartje stink als de hel
eerst steeds wel maar volgens mij is dat door een update bij mij verholpen. Probeer je anti-virus maar te updaten...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:46 schreef veda het volgende:
Krijgen jullie ook een virusmelding op dealperfect?
Mijn antivirussoftware (mcaffee) is up-to-date, maar mischien dat ze bij jou scanner sneller zijn als bij mcaffee...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:02 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
eerst steeds wel maar volgens mij is dat door een update bij mij verholpen. Probeer je anti-virus maar te updaten...
Nee je hoeft je geen zorgen te maken. Hoe heette dat 'virus' dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:04 schreef veda het volgende:
[..]
Mijn antivirussoftware (mcaffee) is up-to-date, maar mischien dat ze bij jou scanner sneller zijn als bij mcaffee...
Ik hoef me dus geen zorgen te maken verder
Bovengenoemd bestand is dit bestand:quote:McAfee heeft automatisch een Trojaans paard geblokkeerd en verwijderd.
Informatie over deze Trojaans paard
Opgespoord: Exploit-Iframe.gen.t (Trojaans paard)
Locatie: C:\Users\Sony\AppData\Local\Opera\Opera\profile\cache4\opr086VT
Trojaanse paarden lijken legitieme programma's, maar deze programma's kunnen waardevolle bestanden beschadigen, de werking van uw computer onderbreken en toegang tot uw computer verlenen aan onbevoegde personen.
Ik surf met FireFox en bij mij gaf hij bij FF een melding dus dat is wat anders dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:29 schreef veda het volgende:
[..]
Bovengenoemd bestand is dit bestand:
http://js.tongji.linezing.com/968357/tongji.js
Waar dealperfect helemaal onderin de code van al zijn pagina's naar linkt.
Echter als ik met Firefox kijk krijg ik geen melding. Opera wel. IE wil het bestand opslaan, en na het opslaan krijg ik ook bij IE een melding. Maar als ik het bestand naar mijn eigen site kopier en dan open met IE of opera is er niks aan de hand
Ben je gewoon bang of heb je aanwijzingen dat deze angst gerechtvaardigd is?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:29 schreef Cahir het volgende:
Ik ga mijn StarMaster weggooien. Ben bang voor gevaarlijke stoffen en lasers.
[ afbeelding ]
Multimeters altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:57 schreef mstr het volgende:
Ik heb m'n multimeter binnenIemand interesse in foto's?
![]()
Zitten leds in, broekpoeperquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:32 schreef Cahir het volgende:
Had ooit deksels eraf gehaald. Zaten toch flinke joekels van lichten in (de gekleurde).
In een LED kan kijken. Bij deze joekels echt niet hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zitten leds in, broekpoeper![]()
[ afbeelding ]
Welke gevaarlijke stoffen precies? Ben je soms van plan om dat ding op te eten?
Je hebt 900+ lumen led's gozer....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
In een LED kan kijken. Bij deze joekels echt niet hoor.
Mijn norton 360 detecteert een info_stealer inderdaad als ik op die link klik en wil openenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:29 schreef veda het volgende:
[..]
Echter als ik met Firefox kijk krijg ik geen melding. Opera wel. IE wil het bestand opslaan, en na het opslaan krijg ik ook bij IE een melding. Maar als ik het bestand naar mijn eigen site kopier en dan open met IE of opera is er niks aan de hand
Met FF doet NOD32 hier niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:29 schreef veda het volgende:
[..]
Daar gaat het mis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:03 schreef luciano het volgende:
[..]
Mijn norton 360 detecteert een info_stealer inderdaad als ik op die link klik en wil openen
[ afbeelding ]
mstr!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |