pepernoten het hele jaar doorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:38 schreef Fha het volgende:
Damn wat ergHet word echt elk jaar gekker volgens mij. Vanaf volgend jaar worden ze gewoon niet meer uit de schappen gehaald denk ik
Zou ik wel doenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
Hmm, ik moet om half 2 's nachts naar mijn broer om hem daarna naar schiphol te brengen. Zal ik maar een dagje doorhalen? En dan thuiswerken op bed?
Lijkt me wel het beste jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
Hmm, ik moet om half 2 's nachts naar mijn broer om hem daarna naar schiphol te brengen. Zal ik maar een dagje doorhalen? En dan thuiswerken op bed?
Doorwerken op bed... uhuh... _A_ is zeker toevallig vrij?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
Handwerk, dat lijkt me duidelijkquote:
In welk godverraden oord woont hij dat er geen nachttrein naar schiphol gaat?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
Hard mee zingen met de muziekquote:
niet meer was maar voor 1 weekendquote:
Tofquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga nu live meeblèèè`ren met de Heideroosjes, op het zomerparkfeest.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:09 schreef Nijns het volgende:
[..](ja en soms stoort het heel erg
)
Buiten de randstad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In welk godverraden oord woont hij dat er geen nachttrein naar schiphol gaat?
Nu is ze wel vrij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
En nu?
niet in belgiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In welk godverraden oord woont hij dat er geen nachttrein naar schiphol gaat?
Zolang jullie uit de randstad denken is het hier lekker rustig. En marokkaans tuigvrijquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang jullie uit de randstad denken is het hier lekker rustig. En marokkaans tuigvrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |