quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Fijn. Leuk zulke mensen
En jullie zijn zelf gek![]()
Als ik zeker weet dat ik mijn papiertje heb/krijg, ga ik zeker nog een klacht indienen.. Al is het alleen maar omdat hij echt de meest walgelijke domme 'feedback' op mijn scriptie gaf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen ga ik beroep
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:00 schreef Fha het volgende:
Dank MD
Ik ga er weer vandoor. fijne dag allemaal!
ssst, niet te vroeg juichen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
Feli Fha en Nijns!![]()
zo vergadering zit er ook weer op... nog 2 te gaan, maar die zijn pas na de lunch
maar heb dus nu nog een half uur om wat werk te doen
Dat valt toch best mee?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:19 schreef DaMart het volgende:
Jezus, wat spammen jullie weer hard vandaag!
je hebt toch een voldoende voor je scriptie, daar feliciteerde ik je meequote:
25 minuutjes te laat frutsel...quote:
Nou, wel een 'heel, heel, heel magere voldoende' voor iets waar ik 'zeker niet trots op hoef te zijn'quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je hebt toch een voldoende voor je scriptie, daar feliciteerde ik je mee
Ja ik weet het... ik kom echt tijd te kort om alles te doen wat ik wil doen... helaas moet ik tijd steken in de dingen die ik moet doen maar eigenlijk niet wil. En dan begin je ergens aan en dan heb ik niet de tijd om wat anders te doen, noch wil ik niet te weinig tijd steken in datgene wat ik eigenlijk niet wil om het dan maar onder tijdsdruk af te raffelen zodat ik meer tijd over houdt voor de dingen die ik wel wilquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
25 minuutjes te laat frutsel...
en dat allemaal binnen een minuut?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef Frutsel het volgende:
*Fruts avondverslag 22.19 uur*
Kat wil aandacht, kat krijgt geen aandacht
Kat wil toch aandacht, kat krijgt even aandacht
Kat wil meer aandacht, kat krijgt geen aandacht
Kat wil toch meer aandacht, kat krijgt even aandacht
Kat vind aandacht niet genoeg, kat krijgt niet meer aandacht
Kat vind toch dat er meer aandacht moet komen, kat kotst dus maar lekker voor mijn voeten
Daar heeft iedereen wel eens last van denk ik...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ik weet het... ik kom echt tijd te kort om alles te doen wat ik wil doen... helaas moet ik tijd steken in de dingen die ik moet doen maar eigenlijk niet wil. En dan begin je ergens aan en dan heb ik niet de tijd om wat anders te doen, noch wil ik niet te weinig tijd steken in datgene wat ik eigenlijk niet wil om het dan maar onder tijdsdruk af te raffelen zodat ik meer tijd over houdt voor de dingen die ik wel wil
En zo sprak Frutsel, Amen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ik weet het... ik kom echt tijd te kort om alles te doen wat ik wil doen... helaas moet ik tijd steken in de dingen die ik moet doen maar eigenlijk niet wil. En dan begin je ergens aan en dan heb ik niet de tijd om wat anders te doen, noch wil ik niet te weinig tijd steken in datgene wat ik eigenlijk niet wil om het dan maar onder tijdsdruk af te raffelen zodat ik meer tijd over houdt voor de dingen die ik wel wil
Dat eerste is ie zeker... en ook erg lievquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:30 schreef Nijns het volgende:
Fruts zijn kat is een genie!(maar niet lief)
Mjah.. soms zie ik op fok een leuk topic en wil ik dat lezen en komt het er niet van of ik mod maar een half topic en krijg daar ellende mee. En soms zeg ik hier hoi en kan na drie uur pas terugkomenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van denk ik...
maar lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |