gave paint idem!quote:
Als ik het niet zou vermelden zou de klacht niet kloppen ehquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:20 schreef jordeeeh het volgende:
Stoer zeg, dat jij in de UK woont.
Jawel, want je had net zo goed kunnen zeggen "Mensen die met hun caravan naar het buitenland gaan".quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:23 schreef JX het volgende:
[..]
Als ik het niet zou vermelden zou de klacht niet kloppen eh
Hoe spreek jij het dan uit?quote:
Ik geef alleen af op Nederlanders met kutcaravansquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:32 schreef Siniti het volgende:
TS is stoer want ze geeft af op haar geboorteland terwijl ze in het buitenland woont. Respect.
Ongelukken met caravans gebeuren meestal door gebrek aan ervaring met extra bagage achter de auto. Die mensen denken totaal niet na wat de consequenties zijn als er een sleurhut achter hun auto hangt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:40 schreef JX het volgende:
[..]
Ik geef alleen af op Nederlanders met kutcaravans![]()
Verder is het niet zo vreemd dat het fout gaat. De Nederlandse bestuurder zit links in de auto en moet in de UK links de rotonde op. Dit was een tweebaansrotonde en als iemand je dan rechts op de binnenbaan inhaalt zie je daar als caravantrekker natuurlijk vrij weinig van. Maar dan nog, neem die kutcaravans dan niet mee naar een linksrijdend land
Jou ouders hebben ook een caravan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:47 schreef Skylark. het volgende:
Laat die mensen toch lekker, wat boeit dat nou. Als iemand door te hard rijden crasht hoor je niemand van: "Schaam schaam, ik ben ook Nederlands." en "ALLE AUTO'S BEGRENZERS".
Hoewel ik je Photoshop waardeer, wil ik je aanmanen toch volgende keer iets meer begrip en nuance te tonen voordat je gaat klagen, TS.
vaak ook stukken groter als de Nederlandse slurhuttenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:48 schreef Gallorini het volgende:
Ik zie hier in Zuid Frankrijk anders genoeg Britten met een sleurhut rijden hoor
Maken die ook ongelukkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:48 schreef Gallorini het volgende:
Ik zie hier in Zuid Frankrijk anders genoeg Britten met een sleurhut rijden hoor
Neen, wij hebben onze al 7 jaar geleden verkocht. Edoch heb ik begrip en waardering over hoe andere mensen het liefst hun vakantie doorbrengen, en aangezien de minimale hoeveelheid last die ze aan anderen toebrengen hierdoor wil ik ze graag in hun waarde laten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jou ouders hebben ook een caravan?
Welkom in Klaagbaakquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:47 schreef Skylark. het volgende:
Laat die mensen toch lekker, wat boeit dat nou. Als iemand door te hard rijden crasht hoor je niemand van: "Schaam schaam, ik ben ook Nederlands." en "ALLE AUTO'S BEGRENZERS".
Hoewel ik je Photoshop waardeer, wil ik je aanmanen toch volgende keer iets meer begrip en nuance te tonen voordat je gaat klagen, TS.
Gast lul niet zo dom, niets is zo irritant als mensen met een sleurhut op de wegquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Neen, wij hebben onze al 7 jaar geleden verkocht. Edoch heb ik begrip en waardering over hoe andere mensen het liefst hun vakantie doorbrengen, en aangezien de minimale hoeveelheid last die ze aan anderen toebrengen hierdoor wil ik ze graag in hun waarde laten.
Een beter KLB begint bij jezelf.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jou ouders hebben ook een caravan?
Ik vind het ook best meevallen, jullie stellen je gewoon aanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:52 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Gast lul niet zo dom, niets is zo irritant als mensen met een sleurhut op de wegDie mensen hebben meestal geen idee hoe ze zwalken over de weg, en het ergste is dat ze niet eens in de gaten hebben hoeveel mensen ze afsnijden met die sleurhut.
Oh, en jouw snelheid is belangrijker dan hun vakantie? Mag ik vragen wie the fuck jij bent dat jij mag bepalen hoe ze op vakantie gaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:52 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Gast lul niet zo dom, niets is zo irritant als mensen met een sleurhut op de wegDie mensen hebben meestal geen idee hoe ze zwalken over de weg, en het ergste is dat ze niet eens in de gaten hebben hoeveel mensen ze afsnijden met die sleurhut.
Was het even vergeten, hoeveel extra file veroorzaken al die mensen met een sleurhut?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook best meevallen, jullie stellen je gewoon aan.
Ik ben mijn internetmening kwijt, vandaag zeg ik mijn oprechte mening over dingen.quote:
Uhm, watquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Was het even vergeten, hoeveel extra file veroorzaken al die mensen met een sleurhut?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:58 schreef Maikuuul het volgende:
Als je soms ook de grootte ziet van die caravans wat ze meenemen
een caravan van 1.50 meter lang, wtf waarom verspil je daar je geld aan
Nee dat niet, maar mijn veiligheid is wel belangrijker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, en jouw snelheid is belangrijker dan hun vakantie?
Ik zeg helemaal niks over hoe die mensen hun vakantie gaan moeten vierenquote:Mag ik vragen wie the fuck jij bent dat jij mag bepalen hoe ze op vakantie gaan? Vrachtwagens rijden ook sloom en zorgen voor hinder en ongelukken, laten we die maar afschaffen. En auto's onder de 20.000 euro, want dan kun je namelijk net zo goed met de fiets gaan. Lekker egoïstisch hoor.
Ja dat is zo.quote:
Je hebt ook gewoon slechte bestuurders zonder caravan. Wat ik probeer aan te geven is dat er gewoon wel wat meer begrip mag zijn voor de levensstijl en keuzes van andere mensen in de maatschappij, wat tolerantie. Hou er een beetje rekening mee, hou ietsje meer afstand en zij hebben een leuke vakantie en jij en je auto blijven heel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar mijn veiligheid is wel belangrijker.
[..]
Ik zeg helemaal niks over hoe die mensen hun vakantie gaan moeten vierenIk erger me wel dood aan onervaren bestuurders met een caravan achter hun auto, die ,mensen zijn een gevaar op de weg.
En je voorbeeld over vrachtwagens is natuurlijk bs, ja ze zijn vreselijk irritant maar wel noodzakelijk voor de economie.
Ok.quote:
Heldencaravanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:03 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb zelf ook een caravan. Maar die moet ik nog opknappen als voor achter me bus zodat ik er op meetings en op trektochten naar de golven in kan pitten
1964
[ afbeelding ]
Karevan natuurlijkquote:
Jij gaat er dus meteen van uit dat ik niet genoeg afstand houquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon slechte bestuurders zonder caravan. Wat ik probeer aan te geven is dat er gewoon wel wat meer begrip mag zijn voor de levensstijl en keuzes van andere mensen in de maatschappij, wat tolerantie. Hou er een beetje rekening mee, hou ietsje meer afstand en zij hebben een leuke vakantie en jij en je auto blijven heel.
Het is niet precies die maar hij heeft de zelfde kleur en ziet er even verrot uitquote:
Dat klinkt zo boers in mijn orenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef JX het volgende:
[..]
Karevan natuurlijk![]()
Zoals alle Schotten hier
Jij verfoeit alle caravans omdat er een paar niet kunnen rijden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:05 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij gaat er dus meteen van uit dat ik niet genoeg afstand houJe mist duidelijk mijn punt. De meeste caravan bestuurders zijn onervaren daarin en maken daardoor ongelukken.
Dat heeft niets te maken met begrip voor levensstijl en keuzes van andere mensen in de maatschappij.
Snatch kijken, daar komt dat woord regelmatig in voorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:06 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dat klinkt zo boers in mijn oren
Snatchquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snatch kijken, daar komt dat woord regelmatig in voor
Correctie ik verfoei de meeste caravans.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij verfoeit alle caravans omdat er een paar niet kunnen rijden.
Snap je punt, open er een topic over zou ik zeggenquote:Maarja, als ik het niet tegen jou heb dan heb ik het tegen de rest van de mensen die hier zeiken op alles wat maar een beetje de manier hoe zij het graag willen verandert, doordat er ook andere mensen op deze aardbol leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Snatch kijken, daar komt dat woord regelmatig in voor
Nu snap ik eindelijk het verschil tussen: kereven en karevanquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nu snap ik eindelijk het verschil tussen: kereven en karevan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |