Wat Tessie zegtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:30 schreef tessie het volgende:
Kan je niet gewoon even bellen en zeggen dat ze heel lang om de 5 min. kwamen en nu om de 10 min en dat je je zorgen maakt?
Helaas konden ze geen termijn geven waarop het effect zou moeten hebben. Afwachten dus...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 06:19 schreef Nijna het volgende:
Kers, nog ff eenvoor de zekerheid!
Troel, zoveel last van t infuus dat is rot. Hoe snel zou je effect moeten kunnen merken?
Ik dacht eerst dat hij elke keer opnieuw geprikt moest worden en stak dus standaard mijn linker hand, binnenkant pols uit, maar dat is geen fijne plek als het moet blijven zitten, dus eerst links bovenop. Netjes de nacht mee doorgekomen, maar woensdagochtend bij het doorspoelen ontstond er een bult bij de uitgang en bleek inderdaad de boel niet meer goed te zitten: dus eruit en nu rechts bovenop opnieuw een infuus. Ik hoop dus in ieder geval dat het niet zo is dat deze straks ook niet goed meer blijkt te zitten, want dan ga ik helemaal gillenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ow dat kan zo venijnig zeer doen idd Troel.
Ze wilden hem bij mij in eerste instantie ook niet weghalen 'je weet maar nooit' ten slotte, maar gelukkig uiteindelijk mocht het ergens in de nacht wel.
Nadeel voor jou is dat je natuurlijk elke dag moet en dat je dan op een gegeven moment geen prikplekken meer nodig hebt.
Helpt hebt als je dat ding aan alle kanten vast tapet? Toen zat het bij mij een heel stuk beter iig.
(Hij zat bij mij boven op mijn hand omdat op mijn pols aan de zijkant niet lukte wegens te veel voht in mijn handen, maar de plek schijnt dus ook heel wat uit te maken voor pijn ed. Mss even navragen?)
Nou, en als Kersjes nú dan niet aan het bevallen is, dan weet ik het niet mer hoor!
En anders hoop ik dan toch iig dat ze haar wat gegeven hebben om even een nachtje lekker te slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |