Hij zal er vast aan denken, maar ik denk niet dat hij echt een statement heeft gemaakt. En wat er boven zijn hoofd hangt, tsja, daar wordt niemand vrolijk van. Maar denk idd niet dat hij echt zelfmoord pleegt, dat durft ie idd niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:45 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij aan zelfmoord denkt, want er staat hem zoveel ellende te wachten. Ik denk alleen dat dit type man er te laf voor is om het ook echt te doen. Hij komt over als een angsthaas ...
Het schijnt dat er wel 10 bewakers voor zijn huis staan, omdat woedende fans het op zijn leven hebben gemund las ik ergens ... !
Een smallere licht komt omdat de deur over het licht heen gaat als deze open staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:26 schreef sunny16947 het volgende:
Moeilijk te zeggen. De 1 is in het donker de ander bij daglicht. De hoek is anders waardoor bv het achterlicht smaller of breder lijkt. De kleine letters zijn in het donker niet te zien maar zie wel een vage lijn.
Holy crap!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef hondjes het volgende:
http://www.radaronline.co(...)claim-against-estate
En weer een nieuwe zoon van MJ is opgestaan.
Als hij eicellen en zaadcellen van andere mensen bij haar in heeft laten brengen dan maakt het weinig uit of ze vloekt en er uitziet als een koe.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:35 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Daarom heb ie Debbie Rowe gekozen als mede donor en draagmoeder.Omdat ze zo intelligent en gemanierd is!
She curses like a sailor! En niet te vergeten, een eerste klas schoonheid
![]()
[ afbeelding ]
Next!
Dat geboortebewijs ziet er toch wel verdomd echt uit. En als je een dna test laat doen, moet je wel heel zeker van je zaak zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef hondjes het volgende:
http://www.radaronline.co(...)claim-against-estate
En weer een nieuwe zoon van MJ is opgestaan.
Waar is dat geboortebewijs te zien?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:57 schreef sunny16947 het volgende:
Dat geboortebewijs ziet er toch wel verdomd echt uit. En als je een dna test laat doen, moet je wel heel zeker van je zaak zijn.
quote:Nog een zoon van Michael Jackson meldt zich!
Het is wat met die familiebanden van Michael Jackson. De een na de ander claimt de biologische vader van zijn kinderen van Michael te zijn en ook zou hij meer kinderen hebben, dan officieel bekend. Wederom heeft een verloren zoon van Michael zich gemeld.
Een 24-jarige man uit San Francisco claimt de zoon te zijn van The King of Pop. De man zou gisteren een claim in hebben gediend in Los Angeles dat hij, Prince Michael Malachi Jet Jackson, een DNA test wil laten doen om te bewijzen dat hij de biologische zoon is van wijlen Michael Jackson.
Volgens zijn geboortecertificaat zou ene Michael Joseph Jackson uit Indiana de vader en Zerline LaVette Dixon de moeder van de jongen zijn. Michael Jackson’s familie zou druk op Prince Michael Malachi’s familie hebben gezet om het stil te houden. Prince Michael Malachi Jet Jackson zou geboren zijn op 23 september 1984 in het Holy Cross Hospital in Mission Hills. Prince Michael is overigens ook de naam van zijn twee “officiele zoons”. Wij hebben zo het vermoeden dat dit niet de laatste Jackson ‘telg’ zal zijn die zich de komende tijd zal melden…
Het document bestaat uit 3 bladzijden. Geheel onderaan staat het door een stempel heen. bij vergroten is het duidelijk te lezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Waar is dat geboortebewijs te zien?
Via die link zie ik slechts een document van de rechtbank.
Ah, nu ik zie het.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:34 schreef sunny16947 het volgende:
Het document bestaat uit 3 bladzijden. Geheel onderaan staat het door een stempel heen. bij vergroten is het duidelijk te lezen.
Geen foto's van onze Prince? Frappant trouwens dat die jongen toen al dezelfde naam had als de twee andere zoons. Vooruitziende blik, photoshop of de waarheid?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:59 schreef Ireth het volgende:
De letters op het busje ónder het nummerbord zijn ineens verdwenen in dat filmpje waarin hij zogezegd uit het busje staptEn die blauwe pijl is anders en de lamp is anders en het lettertype van 'oner' is ook anders!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Geen foto's van onze Prince?
Ja ik was ze ook al aan het zoeken. Moet eerlijk zeggen dat ik dit verhaal wel zou kunnen geloven en niet zooooo onwerkelijk vind. Vraag me niet waarom...misschien toch ook de namen ofzoquote:
Blanket je hebt een nog een broerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik was ze ook al aan het zoeken. Moet eerlijk zeggen dat ik dit verhaal wel zou kunnen geloven en niet zooooo onwerkelijk vind. Vraag me niet waarom...misschien toch ook de namen ofzoAan de andere kant denk ik waarom kom je er nu pas mee? Maar ik las dat hij er al langer mee bezig was maar dat the jackson family niet wil luisteren oid. We wachten gewoon op de foto's
Nog 1 en dan kan ik The Jackson 5 doen! Hmmm eigenlijk zijn we er al...als je die sukkel van een Omar meerekent...maar die weiger ik te erkennen...ik mot um niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Blanket je hebt een nog een broer
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef Maron het volgende:
Dit zou dus de "Kroon"-Prince Michael moeten zijn..hmm, eerst maar even de foto's zien (en het DNA) verslag afwachten..maar ik sluit niets meer uit..
Nog twee nachtjes slapen, en Michael zou jarig zijn geweest..ben benieuwd naar het concert, de 'begrafenis', en de film..
Krijgen we Zaterdag weer 'flashmobs', de hele dag muziek van Michael of wat...??
Ook ik heb nog steeds het idee dat hij nog terugkomt..maar misschien is dat ook pas in een volgend leven..
Nog meer mensen die je aan je zanggroepje kan toevoegenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:27 schreef blanket het volgende:
[..]
Nog 1 en dan kan ik The Jackson 5 doen! Hmmm eigenlijk zijn we er al...als je die sukkel van een Omar meerekent...maar die weiger ik te erkennen...ik mot um niet!
Omar is zn zoon ook niet! Hij is de halfbroer van Blanket en Omar zijn moeder is de draagmoeder van Blanket! Hoe vaak moet ik t nog uitleggen!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:27 schreef blanket het volgende:
[..]
Nog 1 en dan kan ik The Jackson 5 doen! Hmmm eigenlijk zijn we er al...als je die sukkel van een Omar meerekent...maar die weiger ik te erkennen...ik mot um niet!
Jaja ik was ut ff vergeten...daarbij ik was aan het zoeken op die nieuwe Prince en toen kwam ik weer al dat geouwehoer over die Omer tegen. Dus ut zat me hoogquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omar is zn zoon ook niet! Hij is de halfbroer van Blanket en Omar zijn moeder is de draagmoeder van Blanket! Hoe vaak moet ik t nog uitleggen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind de naam zo supertoevallig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik was ze ook al aan het zoeken. Moet eerlijk zeggen dat ik dit verhaal wel zou kunnen geloven en niet zooooo onwerkelijk vind. Vraag me niet waarom...misschien toch ook de namen ofzoAan de andere kant denk ik waarom kom je er nu pas mee? Maar ik las dat hij er al langer mee bezig was maar dat the jackson family niet wil luisteren oid. We wachten gewoon op de foto's
En dan zeggen dat MJ Wacko Jacko was...nee als je zoiets maakt heb je ze wel allemaal op een rijtje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:33 schreef hondjes het volgende:
hier meer over de video, het geluid is slecht bij mij...
dan is het goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Jaja ik was ut ff vergeten...daarbij ik was aan het zoeken op die nieuwe Prince en toen kwam ik weer al dat geouwehoer over die Omer tegen. Dus ut zat me hoog
Vind t wel lachen, zeker als dehele wereld het gelooftquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef blanket het volgende:
[..]
En dan zeggen dat MJ Wacko Jacko was...nee als je zoiets maakt heb je ze wel allemaal op een rijtje?
Het toont ook aan hoe makkelijk iets te faken en te manipuleren is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:02 schreef Stefan het volgende:
Vind t wel lachen, zeker als dehele wereld het gelooft
Ja precies!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Het toont ook aan hoe makkelijk iets te faken en te manipuleren is.
Kom maar op met die film van een fitte en energieke Jackson tijdens de aanloop naar zijn laatste tour.
Klopt...het kan dus ook de andere kant opwerkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind t wel lachen, zeker als dehele wereld het gelooft
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |