Hij zal er vast aan denken, maar ik denk niet dat hij echt een statement heeft gemaakt. En wat er boven zijn hoofd hangt, tsja, daar wordt niemand vrolijk van. Maar denk idd niet dat hij echt zelfmoord pleegt, dat durft ie idd niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:45 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat hij aan zelfmoord denkt, want er staat hem zoveel ellende te wachten. Ik denk alleen dat dit type man er te laf voor is om het ook echt te doen. Hij komt over als een angsthaas ...
Het schijnt dat er wel 10 bewakers voor zijn huis staan, omdat woedende fans het op zijn leven hebben gemund las ik ergens ... !
Een smallere licht komt omdat de deur over het licht heen gaat als deze open staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:26 schreef sunny16947 het volgende:
Moeilijk te zeggen. De 1 is in het donker de ander bij daglicht. De hoek is anders waardoor bv het achterlicht smaller of breder lijkt. De kleine letters zijn in het donker niet te zien maar zie wel een vage lijn.
Holy crap!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef hondjes het volgende:
http://www.radaronline.co(...)claim-against-estate
En weer een nieuwe zoon van MJ is opgestaan.
Als hij eicellen en zaadcellen van andere mensen bij haar in heeft laten brengen dan maakt het weinig uit of ze vloekt en er uitziet als een koe.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:35 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Daarom heb ie Debbie Rowe gekozen als mede donor en draagmoeder.Omdat ze zo intelligent en gemanierd is!
She curses like a sailor! En niet te vergeten, een eerste klas schoonheid
![]()
[ afbeelding ]
Next!
Dat geboortebewijs ziet er toch wel verdomd echt uit. En als je een dna test laat doen, moet je wel heel zeker van je zaak zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:31 schreef hondjes het volgende:
http://www.radaronline.co(...)claim-against-estate
En weer een nieuwe zoon van MJ is opgestaan.
Waar is dat geboortebewijs te zien?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:57 schreef sunny16947 het volgende:
Dat geboortebewijs ziet er toch wel verdomd echt uit. En als je een dna test laat doen, moet je wel heel zeker van je zaak zijn.
quote:Nog een zoon van Michael Jackson meldt zich!
Het is wat met die familiebanden van Michael Jackson. De een na de ander claimt de biologische vader van zijn kinderen van Michael te zijn en ook zou hij meer kinderen hebben, dan officieel bekend. Wederom heeft een verloren zoon van Michael zich gemeld.
Een 24-jarige man uit San Francisco claimt de zoon te zijn van The King of Pop. De man zou gisteren een claim in hebben gediend in Los Angeles dat hij, Prince Michael Malachi Jet Jackson, een DNA test wil laten doen om te bewijzen dat hij de biologische zoon is van wijlen Michael Jackson.
Volgens zijn geboortecertificaat zou ene Michael Joseph Jackson uit Indiana de vader en Zerline LaVette Dixon de moeder van de jongen zijn. Michael Jackson’s familie zou druk op Prince Michael Malachi’s familie hebben gezet om het stil te houden. Prince Michael Malachi Jet Jackson zou geboren zijn op 23 september 1984 in het Holy Cross Hospital in Mission Hills. Prince Michael is overigens ook de naam van zijn twee “officiele zoons”. Wij hebben zo het vermoeden dat dit niet de laatste Jackson ‘telg’ zal zijn die zich de komende tijd zal melden…
Het document bestaat uit 3 bladzijden. Geheel onderaan staat het door een stempel heen. bij vergroten is het duidelijk te lezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Waar is dat geboortebewijs te zien?
Via die link zie ik slechts een document van de rechtbank.
Ah, nu ik zie het.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:34 schreef sunny16947 het volgende:
Het document bestaat uit 3 bladzijden. Geheel onderaan staat het door een stempel heen. bij vergroten is het duidelijk te lezen.
Geen foto's van onze Prince? Frappant trouwens dat die jongen toen al dezelfde naam had als de twee andere zoons. Vooruitziende blik, photoshop of de waarheid?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:59 schreef Ireth het volgende:
De letters op het busje ónder het nummerbord zijn ineens verdwenen in dat filmpje waarin hij zogezegd uit het busje staptEn die blauwe pijl is anders en de lamp is anders en het lettertype van 'oner' is ook anders!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Geen foto's van onze Prince?
Ja ik was ze ook al aan het zoeken. Moet eerlijk zeggen dat ik dit verhaal wel zou kunnen geloven en niet zooooo onwerkelijk vind. Vraag me niet waarom...misschien toch ook de namen ofzoquote:
Blanket je hebt een nog een broerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik was ze ook al aan het zoeken. Moet eerlijk zeggen dat ik dit verhaal wel zou kunnen geloven en niet zooooo onwerkelijk vind. Vraag me niet waarom...misschien toch ook de namen ofzoAan de andere kant denk ik waarom kom je er nu pas mee? Maar ik las dat hij er al langer mee bezig was maar dat the jackson family niet wil luisteren oid. We wachten gewoon op de foto's
Nog 1 en dan kan ik The Jackson 5 doen! Hmmm eigenlijk zijn we er al...als je die sukkel van een Omar meerekent...maar die weiger ik te erkennen...ik mot um niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Blanket je hebt een nog een broer
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef Maron het volgende:
Dit zou dus de "Kroon"-Prince Michael moeten zijn..hmm, eerst maar even de foto's zien (en het DNA) verslag afwachten..maar ik sluit niets meer uit..
Nog twee nachtjes slapen, en Michael zou jarig zijn geweest..ben benieuwd naar het concert, de 'begrafenis', en de film..
Krijgen we Zaterdag weer 'flashmobs', de hele dag muziek van Michael of wat...??
Ook ik heb nog steeds het idee dat hij nog terugkomt..maar misschien is dat ook pas in een volgend leven..
Nog meer mensen die je aan je zanggroepje kan toevoegenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:27 schreef blanket het volgende:
[..]
Nog 1 en dan kan ik The Jackson 5 doen! Hmmm eigenlijk zijn we er al...als je die sukkel van een Omar meerekent...maar die weiger ik te erkennen...ik mot um niet!
Omar is zn zoon ook niet! Hij is de halfbroer van Blanket en Omar zijn moeder is de draagmoeder van Blanket! Hoe vaak moet ik t nog uitleggen!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:27 schreef blanket het volgende:
[..]
Nog 1 en dan kan ik The Jackson 5 doen! Hmmm eigenlijk zijn we er al...als je die sukkel van een Omar meerekent...maar die weiger ik te erkennen...ik mot um niet!
Jaja ik was ut ff vergeten...daarbij ik was aan het zoeken op die nieuwe Prince en toen kwam ik weer al dat geouwehoer over die Omer tegen. Dus ut zat me hoogquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omar is zn zoon ook niet! Hij is de halfbroer van Blanket en Omar zijn moeder is de draagmoeder van Blanket! Hoe vaak moet ik t nog uitleggen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind de naam zo supertoevallig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja ik was ze ook al aan het zoeken. Moet eerlijk zeggen dat ik dit verhaal wel zou kunnen geloven en niet zooooo onwerkelijk vind. Vraag me niet waarom...misschien toch ook de namen ofzoAan de andere kant denk ik waarom kom je er nu pas mee? Maar ik las dat hij er al langer mee bezig was maar dat the jackson family niet wil luisteren oid. We wachten gewoon op de foto's
En dan zeggen dat MJ Wacko Jacko was...nee als je zoiets maakt heb je ze wel allemaal op een rijtje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:33 schreef hondjes het volgende:
hier meer over de video, het geluid is slecht bij mij...
dan is het goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Jaja ik was ut ff vergeten...daarbij ik was aan het zoeken op die nieuwe Prince en toen kwam ik weer al dat geouwehoer over die Omer tegen. Dus ut zat me hoog
Vind t wel lachen, zeker als dehele wereld het gelooftquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef blanket het volgende:
[..]
En dan zeggen dat MJ Wacko Jacko was...nee als je zoiets maakt heb je ze wel allemaal op een rijtje?
Het toont ook aan hoe makkelijk iets te faken en te manipuleren is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:02 schreef Stefan het volgende:
Vind t wel lachen, zeker als dehele wereld het gelooft
Ja precies!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Het toont ook aan hoe makkelijk iets te faken en te manipuleren is.
Kom maar op met die film van een fitte en energieke Jackson tijdens de aanloop naar zijn laatste tour.
Klopt...het kan dus ook de andere kant opwerkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vind t wel lachen, zeker als dehele wereld het gelooft
quote:
Proest...een kwakkie dat 24 uur p/dag bewaakt wordtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:45 schreef Rosalyne het volgende:
Sperma Michael Jackson naar Engeland
LOS ANGELES - Bezorgde familieleden van Michael Jackson brengen zijn DNA naar een zwaar beveiligde Londense kliniek, zodat criminelen er niet mee aan de haal kunnen gaan.
Sperma van de King of Pop ligt nu nog opgeslagen in een donorbank in Los Angeles. Kwaadwillende personen zouden het daar makkelijk kunnen stelen en met het zaad een nieuwe erfgenaam creëren, zo schrijft The Mirror. Michael Jacksons familie zou bovendien niet weten wie er allemaal toegang tot de spermastaal heeft.
Michael Jackson leverde zijn sperma vorig jaar af in de hoop dat er zijn vierde kind mee zou kunnen verwekt worden.
In de Londense kliniek zal het potje 24 uur per dag bewaakt worden "achter verschillende lagen ondoordringbare veiligheidszegels".
Er is nog steeds niet bewezen dat de 3 kids niet van MJ zelf zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:18 schreef erik666 het volgende:
Snap trouwens niet dat MJ met zijn eigen sperma niet meteen een eigen kind heeft verwekt.
Zou toch leuk geweest zijn als er een echte nakomeling van hem zou zijn geweest.
The Jackson 5 en er staan er 6 quasi-gheyl te doen?quote:
Heeft dat niet te maken met die ene broer (Marlon/Randy) die er pas bij kwam toe Jermaine bij Motown bleef? Dat ze er nu allemaal staan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
The Jackson 5 en er staan er 6 quasi-gheyl te doen?
(Ik ben vast geen MJ fan genoeg en er is vast een goede reden, maar...?)
Was toch bekend dat hij dat spul gebruikte?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:45 schreef hondjes het volgende:
Er lagen ook nog tubes creme, om zijn huid te bleken..zie tmz..
verder schijnt hij dus ook behoorlijk financiele problemen te hebben gehad, op het einde, ook volgens tmz..
Bron?quote:fanatieke MJ fans zijn de berichtgeving zat van tmz en gaan dit weekend de boel boycotten.
tenminste , dit is een plannetje , kijken of het doorgaat.
TMZ zelf,,bij comments..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was toch bekend dat hij dat spul gebruikte?
[..]
Bron?
Dan hebben ze honderd F5-ende idioten minder op de site.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:45 schreef hondjes het volgende:
fanatieke MJ fans zijn de berichtgeving zat van tmz en gaan dit weekend de boel boycotten.
tenminste , dit is een plannetje , kijken of het doorgaat.
Contract stonden er 31 in, met optie door te gaan zolang hun advance nog niet terug verdiend was.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:59 schreef sunny16947 het volgende:
Toch vreemd dat in deze promo van AEGlive zelf, op 5 maart geplaatst, toch echt maar over 10 shows wordt gesproken. Hoe kon dat in zo'n korte tijd uitgroeien tot 51. Tenslotte moest ook die O2 vrij zijn en afgehuurd worden. Het contract stond bij TMZ als ik me niet vergis. Maar kan het niet meer vinden. Ik ben eigenlijk benieuwd naar de datum van ondertekening.
Ik ga er nog steeds van uit dat alle 3 de kinderen ook biologisch gezien van hem zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:18 schreef erik666 het volgende:
Snap trouwens niet dat MJ met zijn eigen sperma niet meteen een eigen kind heeft verwekt.
Zou toch leuk geweest zijn als er een echte nakomeling van hem zou zijn geweest.
Ben bang dat er weinig "nieuw" nieuws bij zal zitten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:07 schreef hondjes het volgende:
http://www.tmz.com/category/michael-jackson/
het schijnt dat er elk moment dingen bekend gaan worden i.v.m. dood MJ.
Ik ook...zie geen reden waarom het niet z'n kinderen zouden zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:25 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat alle 3 de kinderen ook biologisch gezien van hem zijn.
Die man had grote financiële problemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:52 schreef denthemen het volgende:
Wat ik vooral niet kan begrijpen is dat iemand zich hierin heeft laten meegaan, in dit geval is Murray. Wij weten allemaal dat Michael rare gedachten en ideeën had, maar hier had nooit iemand mee moeten instemmen
Dan nog, hij is verantwoordelijk voor de dood van een groot man en bovenal vaderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die man had grote financiële problemen.
En als er dan iemand $150.000 per maand aan je wil betalen, dan knijpen sommige mensen toch hier en daar een oogje toe.
Maakt geen flikker uit wie of wat er dood is, hij heeft zich als arts niet aan de Eed van Hippocrates gehouden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan nog, hij is verantwoordelijk voor de dood van een groot man en bovenal vader
En dat kan ik dus niet begrijpen, dat je zoiets als arts doet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:00 schreef Felixa het volgende:
[..]
Maakt geen flikker uit wie of wat er dood is, hij heeft zich als arts niet aan de Eed van Hippocrates gehouden.
Dollartekens in zijn ogen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dat kan ik dus niet begrijpen, dat je zoiets als arts doet.
Tsja die zin is heel erg waar raar he!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:13 schreef Shitney het volgende:
Ik las eerder deze week een goed artikel in de miami herald geloof ik. Dat eindigde met de zin:
Michael Jackson died from an overdose of "yes".
Godverdomme, en dan is morgen ook nog zijn verjaardag.
Dat had ik dus ook. Het was natuurlijk al min of meer bekend...maar nu dat het offcieel isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:45 schreef Shitney het volgende:
Ben er toch wel weer even stil van, zo zwart op wit komt het weer even binnen. Arme MJ![]()
En nu heel gauw die Murray arresteren voordat ie zich van kant maakt. En Klein hopelijk ook.
Tuurlijk en weet je...daar heb ik ook nog wel begrip voor. Als iemand mij een lekkere worst voorhoudt hap ik ook!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die man had grote financiële problemen.
En als er dan iemand $150.000 per maand aan je wil betalen, dan knijpen sommige mensen toch hier en daar een oogje toe.
Geen idee, maar ik denk dat ie de bak ook geen week overleeft. Geloof maar dat er heel wat Michael Jackson fans in de bajes zitten. Die man gaat hoe dan ook dood, denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:23 schreef veuvje het volgende:
Het zegt inderdaad genoeg dat ze hem nu moeten gaan beveiligen en zo omdat ze bang zijn dat hij zichzelf van het leven beroofd! Weet iemand welke straf hem boven zijn hoofd kan hangen?
Geen idee, ze deden verder geen uitspraken, alleen dat persbericht overhandigen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
en nou dan? gaan ze die dr vervolgen?
Schijnt ..juridisch gezien een lastige zaak te zijn, vandaar dat het zo lang duurde..ze moeten wel hele goede bewijzen hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:23 schreef veuvje het volgende:
Het zegt inderdaad genoeg dat ze hem nu moeten gaan beveiligen en zo omdat ze bang zijn dat hij zichzelf van het leven beroofd! Weet iemand welke straf hem boven zijn hoofd kan hangen?
Mja, ik heb dat in het begin ook wel gedacht, toen dacht ik dat ik me wel kon voorstellen dat ie in paniek was geraakt en dat ie niet wou dat hij dood verklaard werd thuis omdat het verschrikkelijk moet zijn om de man te zijn die MJ dood heeft laten gaan. Maar na alles wat ik gelezen heb, mag ie van mij inderdaad maar beter dood en hopelijk verantwoording afleggen aan wie het dan ook is die de score bijhoudt in het afterlife.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:31 schreef veuvje het volgende:
Hmmmm vaag ik weet dat dit heel raar gaat klinken!
Maar misschien is het beter voor iedereen als die man dood is....ik bedoel heeft hij fout gehandeld ABSOLUUT hij zou zichzelf ook geen dokter mogen noemen!!!
Maar met een klant als Michael zou het mij ook heel moeilijk voor de man geweest zijn wetend dat wat je nu gaat doen (Propofol toedienen) nou niets meer te maken heeft met je beroep en de eed die je afgelegd heb.
Ik denk dat het ook beter voor hem zou zijn om er niet meer te zijn er is dan rust ofzo ik bedoel je staat wel te boeken als de moordenaar van Michael Jackson!
Dat moet toch iets met je doen.......
Helemaal mee eens, dus laat die man in godsnaam eerst die rechtszaak krijgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef sunny16947 het volgende:
Laat hem voor die tijd dan nog wel even het juiste verhaal vertellen over de toedracht. Anders blijven er toch weer zoveel vragen.
En dan veroordeeld worden tot een overdosis Propofol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:38 schreef hondjes het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dus laat die man in godsnaam eerst die rechtszaak krijgen.
Gek he? Dat heb ik ook. Ben echt ineens weer helemaal beduusd en een beetje wiebelig ervan, terwijl ik al weken lang weet of verwacht dat dit de doodsoorzaak zou zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:40 schreef piepie het volgende:
Nou dit nieuws komt niet als donderslag bij heldere hemel, want ik had niet anders verwacht eigenlijk.
Maar toch hakt het erin, .... arme, arme Michael, gewoon vermoord ....![]()
![]()
![]()
wie is Thome ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:42 schreef Shitney het volgende:
Die Thome Thome wordt hopelijk ook met een bezoekje vereerd, want iets zegt me dat hij ervoor gezorgd heeft dat Michael weer verslaafd werd na een tijd lang clean geweest te zijn.
*ademt diep uit* *zennnnnnnnnnn*
Michaels zogenaamde manager, een heel shady figuur die tot maart van dit jaar al Michaels zaken behartigde. Ik zag een tijdje terug een filmpje waarin je Michael aan de telefoon aan iemand hoort vertellen dat ie bang is voor hem en het is ook een beetje een onderwereld type.quote:
tnx voor de info,tisquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:50 schreef Shitney het volgende:
[..]
Michaels zogenaamde manager, een heel shady figuur die tot maart van dit jaar al Michaels zaken behartigde. Ik zag een tijdje terug een filmpje waarin je Michael aan de telefoon aan iemand hoort vertellen dat ie bang is voor hem en het is ook een beetje een onderwereld type.
Hij is in maart dit jaar door Michael ontslagen en toen heeft hij Frank Dileo weer aangesteld. En door alles wat ik gelezen en gezien heb inmiddels is bij mij de indruk ontstaan dat Michael eigenlijk schoon schip aan het maken was, dat ie er juist weer bovenop wilde komen. En dat die Thome Thome waarschijnlijk degene is geweest die hem weer zo heeft doen afglijden.
Nee, maar dat is wel nog zo'n pipo die ontslagen was door MJ een paar maanden terug. Kan niet op zijn naam komen, maar da's ook zo'n boef inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:58 schreef piepie het volgende:
Is die Thome Thome soms die duistere figuur met dat boeventronie die kort na Michael's dood samen met vader Joe bij Larry King zat????
Oh dus niet, ik vond dat zo'n fout type, echt een man om doodsbang van te worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:00 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel nog zo'n pipo die ontslagen was door MJ een paar maanden terug. Kan niet op zijn naam komen, maar da's ook zo'n boef inderdaad.
Je denkt toch zeker niet dat de gevangen die daar rondlopen Murray zijn straf doen laten 'uitzitten'?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:40 schreef piepie het volgende:
Nou dit nieuws komt niet als donderslag bij heldere hemel, want ik had niet anders verwacht eigenlijk.
Maar toch hakt het erin, .... arme, arme Michael, gewoon vermoord ....![]()
![]()
![]()
Ik wil niet dat die Murry (en evt. ook Klein) dood gaat, laat hem maar lekker levenslang creperen in een klein celletje, is meer lijden ...
Ja, die was het, Rowe.quote:
Dan was ie eerder dood geweest. Ik ben ervan overtuigd dat hij ze allemaal ontslagen had omdat hij er weer zin in had. Dat opus boek, die concerten, zijn dream team weer terug, zijn kinderen. Michael had er zin in en was schoon schip aan het maken, dat weet ik zeker. Het was geen domme man, en hij had vast en zeker de comeback van de geschiedenis willen maken. En nu is het gewoon officieel: die eikels hebben hem vermoord. Kutzooi.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef veuvje het volgende:
Hoe zou het gelopen hebben als hij hun niet had ontslagen en hun dus nu nog steeds zijn managers waren iemand een idee?
Ja, er is een interview met zijn "spiritual advisor", een hele leuke zwarte mevrouw, die telefoon gesprekken laat horen met Michael waarin hij ook zegt dat hij doodsbang van die man is. Zal kijken of ik dat kan vinden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:02 schreef piepie het volgende:
[..]
Oh dus niet, ik vond dat zo'n fout type, echt een man om doodsbang van te worden.
Maar als die Thome Thome ook zo is, dan was Michael misschien wel als de dood voor die figuur.
Wie weet waar hij allemaal niet van kon slapen? ...
eh.. wtf? engerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef veuvje het volgende:
Ik ben het echt allemaal met jullie eens!
Die man moet hangen!!!!!
Maar zodra alles duidelijk is is het beter dat hij ook gaat!
En dan mag hij verantwoording gaan geven aan zijn cliënt!!!
Thanx Shitney!quote:
Inderdaad, zo denk ik er ook over. Wat een klootzak. Ongelofelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
En dan veroordeeld worden tot een overdosis Propofol.
Grappig mensen die alleen maar stukjes lezen!quote:
Same here Shitney. Wiebelig is echt precies het juiste woord. Je weet het ergens, maar nu zie je het. Nu WEET je het.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef Shitney het volgende:
[..]
Gek he? Dat heb ik ook. Ben echt ineens weer helemaal beduusd en een beetje wiebelig ervan, terwijl ik al weken lang weet of verwacht dat dit de doodsoorzaak zou zijn.
Helemaal als je bedenkt dat hij over 2 uurtjes jarig zou zijn dat maakt het voor mij alleen maar lastiger.....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Same here Shitney. Wiebelig is echt precies het juiste woord. Je weet het ergens, maar nu zie je het. Nu WEET je het.
Ja, inderdaad. En die vrouw zei het ook al , hij was zijn leven weer aan het veranderen. Ik las het ook in rolling stone, dat mensen die de laatste maanden met hem aan het werk waren zeiden dat hij voor het eerst in tijden weer blijdschap in zijn stem had en enthousiast was. En Kenny Ortega zegt het ook, Frank Dileo zegt het ook, Timor zei het ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:57 schreef sunny16947 het volgende:
Die Thome kwam dus in beeld toen MJ er geestelijk en financieel doorheen zat met die rechtzaken. Op zijn meest kwetsbare moment dus. Thome heeft Neverland financieel gered zoals hij zegt. Maar tegen welke prijs. Het lijkt mij een Don Corleone figuur. Rijst de vraag in welk wespennest is MJ terecht gekomen door die sexuele aantijgingen.
Ik denk dat hij die reanimatie op bed deed omdat hij al lang wist dat het geen zin had. Van die tijdlijn geloof ik geen fluit, er zijn toch ook geruchten geweest dat er sprake was van lividity? Dan had ie al uren dood moeten zijn geweest en wat er ook gezegd is door de ambulance medewerkers was dat de kamer wel een oven leek. Ik denk dat Michael al langer dood was en dat die #$%%^&* gewoon de kachel heeft aangezet en is gaan reanimeren om dat te verbergen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:00 schreef blanket het volgende:
Toch denk ik dat het uiteindelijk moord gaat worden. Ten 1e heeft hij dat spul op een thuislocatie lopen inspuiten, ten 2e heeft hij de reanimatie totaal verkeerd gedaan (op bed ed) en ten 3e heeft hij veel te laat pas 911 laten bellen. En als die tijdlijn zou kloppen heeft die hem 3 kwartier laten kreperen voordat die iets is gaan doen? Ten 4e (waar ik maar op blijf hameren) hij was gewoon 3 dagen spoorloos na de dood van MJ.
So in my honest opinion...hij is vermoord...en wie weet ook nog wel in opdracht.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:57 schreef Shitney het volgende:
Ik ga morgen als ik wakker word al mijn buren verblijden met keihard MJ aan, zo hard dat onze vloer ervan trilt. En dan ga ik mijn kids hun MJ t-shirts aan laten doen en gaan we samen moonwalken midden in de kamer. En later op de dag, of misschien ook wel bij het ontbijt als ik er zin in heb, laat ik een champagne fles knallen en drink ik een glas op Michael. en 's avonds hebben we een familiefeestje waarbij ik of ze het nou leuk vinden of niet de baas over de muziek ben.
Fijne vakantie piepie tot over 2 weken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:07 schreef piepie het volgende:
tvp (ik moet naar bed, morgen heel vroeg op vakantie, tot over ruim 2 weken ....)
Ja, al die hollywood dokters moeten aangepakt worden met hun kwakzalverij. Hoeveel piepjonge celebs gaan er wel niet de verdoemenis in omdat al die artsen ze als volleerde crack dealers allerlei troep blijven voorschrijven? Heath Ledger, Britney Spears, LiLo, die Olsen twin, Micha Barton, de lijst is eindeloos. En die dokters maar rijk worden over de ruggen en levens van al die artiesten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik weet zo ondertussen niet meer wat ik moet denken... Aan de ene kant denk ik idd moord, misschien in opdracht, maar wie zou hem doodwillen? Met welke reden?
Aan de andere kant denk ik: die dokter heeft een fout gemaakt, raakte totaal in paniek....en kon niet meer helder denken....
Hoe het ook is gegaan: Murray moet hangen, en mensen moeten hiervan leren.
fijne vakantie!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:07 schreef piepie het volgende:
tvp (ik moet naar bed, morgen heel vroeg op vakantie, tot over ruim 2 weken ....)
Van een "normaal" mens kan ik me voorstellen dat hij/zij in paniek raakt...maar een dokter? Nee dat wil er echt niet in bij mij. Tuurlijk kunnen dokter fouten maken...maar dit waren er zoveel! Dit kan gewoon niet. Of hij was gewoon GEEN dokter (bij pakje boter dat diploma gekregen) of hij heeft het express gedaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ik weet zo ondertussen niet meer wat ik moet denken... Aan de ene kant denk ik idd moord, misschien in opdracht, maar wie zou hem doodwillen? Met welke reden?
Aan de andere kant denk ik: die dokter heeft een fout gemaakt, raakte totaal in paniek....en kon niet meer helder denken....
Hoe het ook is gegaan: Murray moet hangen, en mensen moeten hiervan leren.
Idd...die geruchten had ik ook gehoord. Het stinkt aan alle kanten gewoon.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die reanimatie op bed deed omdat hij al lang wist dat het geen zin had. Van die tijdlijn geloof ik geen fluit, er zijn toch ook geruchten geweest dat er sprake was van lividity? Dan had ie al uren dood moeten zijn geweest en wat er ook gezegd is door de ambulance medewerkers was dat de kamer wel een oven leek. Ik denk dat Michael al langer dood was en dat die #$%%^&* gewoon de kachel heeft aangezet en is gaan reanimeren om dat te verbergen.
Fijne vakantie! Geniet er lekker vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:07 schreef piepie het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Die blasten we morgen gewoon wakker met de King of All Time. Ik weet nog niet met welk nummer, alleen. Ik denk Keep the Faith, dat is mijn nieuwe lievelingsnummer en mijn jongens zijn er ook gek op. Maar als mensen suggesties hebben zijn ze welkom.quote:
Ik voelde me vanmorgen echt rot, had slecht geslapen, al twee dagen koppijn. Stapte vanmorgen om zeven uur in de auto. CD sprong aan: Smooth Criminal. Ik heb de hele autorit naar dat ene nummer geluisterd, toen ik naar huis ging om half zeven weer, en sinds ik thuis ben al een paar keer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:11 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Die blasten we morgen gewoon wakker met de King of All Time. Ik weet nog niet met welk nummer, alleen. Ik denk Keep the Faith, dat is mijn nieuwe lievelingsnummer en mijn jongens zijn er ook gek op. Maar als mensen suggesties hebben zijn ze welkom.
Hahaha ik hoop dat we het redden, maar dat denk ik niet, we zijn pas bij pagina 3quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:13 schreef Shitney het volgende:
Als we nou even flink doorposten, dan kan ik om 12 uur een nieuw topic openen. Dat had ik vorige maand al bedacht, dat ik de eerste wilde zijn die op zijn verjaardag een nieuw topic opende. Dus hup, doorposten mensen.
Klinkt heel goed! Waar woon je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:57 schreef Shitney het volgende:
Ik ga morgen als ik wakker word al mijn buren verblijden met keihard MJ aan, zo hard dat onze vloer ervan trilt. En dan ga ik mijn kids hun MJ t-shirts aan laten doen en gaan we samen moonwalken midden in de kamer. En later op de dag, of misschien ook wel bij het ontbijt als ik er zin in heb, laat ik een champagne fles knallen en drink ik een glas op Michael. en 's avonds hebben we een familiefeestje waarbij ik of ze het nou leuk vinden of niet de baas over de muziek ben.
Na de memorial kan ik dit stukje niet eens lezen zonder een brok in mijn keel te krijgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Klinkt heel goed! Waar woon je?![]()
![]()
Ik proost er in ieder geval ook 1 op MJ.
En mompel maar zacht voor me uit:
In Our Darkest Hour
In My Deepest Despair
Will You Still Care?
Will You Be There?
I'll Never Let You Part
For You're Always In My Heart.
Maakt niet uit heb ik ook last van en ik denk dat er morgen heel wat meer soppende fans zijn!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:18 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Na de memorial kan ik dit stukje niet eens lezen zonder een brok in mijn keel te krijgen.
Ik weet het... soppende MJ fan
Dat is zo lief inderdaad. Mijn jongste zingt "Deentsjewah" en "Kiepdeveee" en ook "Bieedeeeeh", dan smelt ik helemaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:16 schreef Felixa het volgende:
Toen ik vanmiddag naar huis liep, kwam er een jongetje van een jaar of 8 voorbij fietsen en hij had op zijn gsm Beat It opstaan. Hij was heel hard aan het meezingen: BIEDEEEH, BIEDEEEH!!!
Zo schattig vond ik het.
Hou op, schei uit...dit nummer is bij mij echt een tranentrekker *snif*quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:18 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Na de memorial kan ik dit stukje niet eens lezen zonder een brok in mijn keel te krijgen.
Ik weet het... soppende MJ fan
Zou hij dood geweest zijn als de dokter nee gezegd zou hebben......dit stuk is so true!!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:15 schreef Shitney het volgende:
Leonard Pitts: Michael Jackson died from an overdose of ‘yes’
You are one of the biggest stars there has ever been, a star so big the mere sight of you causes hysteria and stampedes, a star so big, other stars turn into gushing fanboys when they meet you.
And there comes a night — another in a long series — when you cannot get to sleep, when you lie abed like any workaday shlub, eyes wide open, mind wide awake, held hostage by the relentless ticking of the clock.
But you are not a workaday shlub. You are a “star,” source of light and heat earthlings look up to see. One of the perks is that you have a doctor at your beck and call, so you ask him for something to put you to sleep. Unfortunately, what he gives you doesn’t work. He gives you something else, but that doesn’t do it, either. After five tries, you’re still awake.
And all through that long night, you are asking for, pleading for, “demanding” something you’ve used before, something much stronger. Finally, late in the morning, the doctor caves in. He adds the drug to your IV. And it works, all too well.
That, according to court documents released this week, is how Michael Jackson died.
Now, the physician, Dr. Conrad Murray, faces the very real possibility of prosecution for involuntary manslaughter. According to the documents, he told police he administered Propofol — a powerful anesthetic typically used only in a hospital under the supervision of an anesthesiologist — despite the fact that he had already given the singer three other sedatives five times over six hours, and despite the fact that he suspected Jackson was developing an addiction to the drug.
I will leave it to others to assess Murray’s culpability in Jackson’s death. I’m more interested in Jackson’s. Because if the narrative suggests negligence on the part of the doctor, what does it say about the patient?
Here in the world of workaday shlubs, after all, it’s hard enough to imagine a doctor making a house call, much less having one on site from whom you could demand a favored drug. Of course, Michael Jackson left that world a long time ago. He became internationally famous when he was 11.
And his was a particularly isolating fame. In the first place, it was of an intensity that made even the semblance of ordinary life impossible. In the second place, it struck when he was a child, i.e., before he was fully formed, so that he never knew himself any other way, had almost literally no experience with what most of us would call normal.
And then he became more famous, still.
The trouble with fame is that it induces awe, and the person who regards you with awe is unlikely to tell you what you don’t want to hear. So the tale those court papers tell is hardly surprising. Long before he died, Jackson’s life was a cautionary tale of what can happen when you become too big for anyone to tell you no.
You think he would have driven his finances into the ground if there’d been someone who could say, “No, Michael, you don’t need another golden cherub or portrait of you as a medieval king”?
You think he would have done such violence to his features if there’d been someone who could say, “No, Michael, don’t carve your nose down until it looks like it belongs on some Disney princess”?
You think he would have made himself an object of ridicule if there’d been someone who could say, “No, Michael, you should not allow children into your bed, no matter how innocent you think it is”?
And do you think he’d be dead if his doctor had said, “No, Michael, I’m not giving you what you want”?
We celebrate fame because it liberates us from restrictions that apply to others. But the moral of this story is that there are some restrictions from which we ought never be freed. When you’re too big to be told no, you’re too big.
And ultimately, that’s Michael Jackson’s ineffable tragedy. He died from an overdose of yes.
Inderdaad. Misschien heeft hij het wel gevoeld, maar goed daar denk ik liever niet teveel aan... moet ook nog naar bed zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef blanket het volgende:
[..]
Hou op, schei uit...dit nummer is bij mij echt een tranentrekker *snif*
En dan denk ik..hij is alleen gestorven...er was niemand bij. Daar moet ik echt niet over nadenken...want dan neem ik een hele fles *proost*
Oh jezus, weet je dat ik dat in al die weken gewoon nog geen een keer bedacht had? Je wordt bedankt, dat dringt nu pas tot me door.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef blanket het volgende:
[..]
En dan denk ik..hij is alleen gestorven...er was niemand bij. Daar moet ik echt niet over nadenken...want dan neem ik een hele fles *proost*
Nou moet je ophouden hoor anders grijpen we straks nu al allemaal naar de fles!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef blanket het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip Kissaa!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef kissaa het volgende:
Morgenavond om 23.35 u. op SBS6 de docu "Michael Jackson, een popstar om nooit te vergeten"
Daar word ik helemaal warm van. Als de huidige generatie ook Michael Jackson mee krijgt. Mijn jongste is 4...ze zeult met een MJ pop...helemaal leip van dat ding (vandaar de nick Blanketquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:20 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat is zo lief inderdaad. Mijn jongste zingt "Deentsjewah" en "Kiepdeveee" en ook "Bieedeeeeh", dan smelt ik helemaal.
Ik hoor trouwens heel vaak kids langsrijden met Michael Jackson, elke dag wel minstens 1 keer, vandaag nog twee meisjes van een jaar of 13 denk ik die ook al swingend met MJ langs kwamen slenteren. Daar word ik zo blij van, van al die kinderen. Dan denk ik "je bent wel dood, maar nog springlevend!".
Ik zeg: laten we proberen om een beetje 'vrolijk' te zijn. Zijn leven moet gevierd worden....quote:
Kwam door die jointjes denk ik hehehhequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef erik666 het volgende:
Maar las ook ergens (weet niet waar) dat MJ de laatste tijd erg aan het veranderen was, maar niet in zijn voordeel. Hij zou woedeaanvallen hebben gehad,zich erg religieus gedragen en alsmaar praten over het jaar 2012. Verder jaagde hij iedereen op de kast door van mensen afscheid te nemen, dus ?
Ik heb net fles rosé open getrokken! Hoeveel moeten we nog??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:28 schreef Fiddlergurl het volgende:
Doorposten Shitney, zo redden we het niet
Ook niet een medicinaal jointje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Kwam door die jointjes denk ik hehehhe
Vind ik echt helemaal niks voor MJ...Hij en roken??? Wil er niet in bij mij...gek heh? Spuiten wel...slikken ook...maar roken?
Ik vind het wel... geilquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:26 schreef blanket het volgende:
[..]
Kwam door die jointjes denk ik hehehhe
Vind ik echt helemaal niks voor MJ...Hij en roken??? Wil er niet in bij mij...gek heh? Spuiten wel...slikken ook...maar roken?
Nog ongeveer 125 posts to go.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik heb net fles rosé open getrokken! Hoeveel moeten we nog??
Je kan dit ding toch op slot gooien om 00.00 uur? En dan een nieuwe openen?
Simpel misschien...maar wel lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef Shitney het volgende:
Ja, dat dacht ik net zelf ook. Doorposten.
Hier dan maar een van mijn favoriete live optredens, omdat het zo "simpel" is.
Kolerequote:
Hahahahhaha als MJ zou blowen??? hmm...het had wel gestaan onder dat hoedje...maar geil....let me think about it...quote:
Absoluut heerlijk!!! Het maakte niks uit ingewikkeld, simpel als hij maar danste en zong heerlijk om te zien!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:35 schreef blanket het volgende:
[..]
Simpel misschien...maar wel lekker
Dat kunnen bijverschijnselen zijn van opnieuw drugsgebruik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef erik666 het volgende:
Maar las ook ergens (weet niet waar) dat MJ de laatste tijd erg aan het veranderen was, maar niet in zijn voordeel. Hij zou woedeaanvallen hebben gehad,zich erg religieus gedragen en alsmaar praten over het jaar 2012. Verder jaagde hij iedereen op de kast door van mensen afscheid te nemen, dus ?
Moet je daar over na denkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:38 schreef blanket het volgende:
[..]
Hahahahhaha als MJ zou blowen??? hmm...het had wel gestaan onder dat hoedje...maar geil....let me think about it...
Nee, roken. Blowen vind ik niet zo tof. Maar als ik me MJ voorstel met een glas Jack Daniels in bad ( dat hadden ze gevonden in zijn badkamer bij de raids) en dan zo heel lazy met een sigaretje in zijn ene hand die over de badrand hangt.... okee shitney, nu kappenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:38 schreef blanket het volgende:
[..]
Hahahahhaha als MJ zou blowen??? hmm...het had wel gestaan onder dat hoedje...maar geil....let me think about it...
Ik kan me zo goed die pose voorstellen die jij nu beschrijft!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:40 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, roken. Blowen vind ik niet zo tof. Maar als ik me MJ voorstel met een glas Jack Daniels in bad ( dat hadden ze gevonden in zijn badkamer bij de raids) en dan zo heel lazy met een sigaretje in zijn ene hand die over de badrand hangt.... okee shitney, nu kappen
Whoehoe Shitney gaat los!!!!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:40 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, roken. Blowen vind ik niet zo tof. Maar als ik me MJ voorstel met een glas Jack Daniels in bad ( dat hadden ze gevonden in zijn badkamer bij de raids) en dan zo heel lazy met een sigaretje in zijn ene hand die over de badrand hangt.... okee shitney, nu kappen
Als je erg visueel bent ingesteld misschien welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:39 schreef veuvje het volgende:
[..]
Moet je daar over na denken![]()
Ik weet het niet je ziet het inderdaad nou niet echt voor je.....ofzo....
ben jij niet te jong om te drinkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik heb net fles rosé open getrokken! Hoeveel moeten we nog??
Je kan dit ding toch op slot gooien om 00.00 uur? En dan een nieuwe openen?
Inderdaad ja!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:41 schreef veuvje het volgende:
[..]
Whoehoe Shtiney gaat los!!!!!!
Maar het is wel een stuk vrolijker nu de aanloop naar zijn verjaardag!
Inderdaad daar zeg je wat!!!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben jij niet te jong om te drinken?
quote:Michael Jackson Doc Gets SAG Warning, Wrongly
By: Roger Friedman // Friday August 28, 2009
The Michael Jackson documentary, “This is It,” got a warning notice from the Screen Actors Guild. Someone at SAG must have panicked that the movie has never been registered with them, and that the people in it aren’t getting paid through the union.
A Member Alert went up on the union’s website that reads in part: “The producer of the theatrical motion picture ‘This Is It’ (also known as ‘Michael Jackson’s This Is It’) is not yet signed to an agreement with Screen Actors Guild covering the terms and conditions for performers and background actors employed on the picture.”
Apparently, no one has told then that “This Is It” is a documentary made from footage taken of rehearsals of Jackson’s stage show. It was never intended to be a film. No one is acting in it.
Meantime, I am told that the film is coming along nicely in the editing room. Every day director Kenny Ortega shows assembly of footage to a variety of producers involved in the project. The word is that everyone is very happy with what they’re seeing.
Most importantly, they do say that we’ll see Michael giving cogent instructions to dancers and singers, and interacting with his crew and cast. This should end once and for all the accusations that Jackson was out of it to perform, or to do the shows in London.
Meanwhile, no one knows why the police investigation into Jackson’s death is taking so long. Many people close to Jackson right before his death still have not been interviewed by the police. Nevertheless, one Jackson intimate has been very much in touch with the police, and is warning friends that something “big” and “dangerous” is about to happen. Let’s hope so.
Hij is nu al verpestquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:43 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Inderdaad daar zeg je wat!!!!!
Oh en: we kunnen hem helaas niet zelf op slot gooien, dan moeten we een modje lief aankijken(waar is de puppy-ogen smiley als je hem nodig hebt
)
Ik ben zo benieuwd naar die film maar ik begreep dat hij straks maar 2 weken draait....waarom is dat? (ik was op vakantie vandaar dat het me niet helemaal duidelijk was)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Felixa het volgende:
Zo, hier ook nog even een serieuze post.![]()
[..]
Het is nog onbekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:47 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar die film maar ik begreep dat hij straks maar 2 weken draait....waarom is dat? (ik was op vakantie vandaar dat het me niet helemaal duidelijk was)
Waarschijnlijk zo'n organisatie van ingeslapen bejaarden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
Daar zitten echt wereldvreemde mensen dan, als je niet weet dat het geen acteurs zijn
quote:Many people close to Jackson right before his death still have not been interviewed by the police. Nevertheless, one Jackson intimate has been very much in touch with the police, and is warning friends that something “big” and “dangerous” is about to happen. Let’s hope so.
GO Shitney!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:47 schreef Shitney het volgende:
Ik heb trouwens een foto van MJ, daar vind ik hem toch zo ongelooflijk lekker, dat is niet normaal meer. Ik vond hem vroeger eigenlijk helemaal niet echt lekker, maar ik ben helemaal om. Even zoeken naar die foto.
[ afbeelding ]
Oke vandaar dat het me niet duidelijk werdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:49 schreef Fiddlergurl het volgende:
Ben benieuwd naar die foto ja!!!!
En Veuvje: daar is volgens mij geen reden voor gegeven. Ik meen me te herinneren dat iemand hier of in MUZ zei dat ze wellicht bang zijn dat het niet genoeg opbrengt, dus twee weken ivm de exclusiviteit...
Inderdaad.... ik ben wel erg benieuwd, maar ik heb telkens het idee dat 'het' nog niet over is, dat er meer schokkende feiten zijn.... Heel vreemd!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n organisatie van ingeslapen bejaarden.
Ik vind die laatste zinnen ook wel interessant:
[..]
Hehehehehe welnee...zeg gewoon dat het roosvicee isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:42 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben jij niet te jong om te drinken?
Wauw briljant je hebt helemaal gelijk!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:52 schreef Felixa het volgende:
Shitney, als we het niet halen, dan proberen we gewoon 01.00 uur.
Dan is het in Londen middernacht. Daar zou hij dan nu toch zijn geweest?
hmmm ik zie het voor me..maar ik moet er van grinnikken (kan ook de roosvicee zijn) . En ja we hebben zoveel filmpjes gezien en ik heb hem nooit ergens met een peuk gezien. Zelfs geen sigaretten in z'n buurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:40 schreef Shitney het volgende:
[..]
Blame it on the roosvicee!!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:54 schreef blanket het volgende:
[..]
hmmm ik zie het voor me..maar ik moet er van grinnikken (kan ook de roosvicee zijn) . En ja we hebben zoveel filmpjes gezien en ik heb hem nooit ergens met een peuk gezien. Zelfs geen sigaretten in z'n buurt.
quote:
Ik vind hem in die clip Stranger in Moscow lekker. Heb ook de opname's ervan gezien (achter de schermen zeg maar) en dat was echt *hamma-hamma*quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:47 schreef Shitney het volgende:
Ik heb trouwens een foto van MJ, daar vind ik hem toch zo ongelooflijk lekker, dat is niet normaal meer. Ik vond hem vroeger eigenlijk helemaal niet echt lekker, maar ik ben helemaal om. Even zoeken naar die foto.
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaa dat stukje dat hij water over zn koppie heen krijgt. Hamma Hamma inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik vind hem in die clip Stranger in Moscow lekker. Heb ook de opname's ervan gezien (achter de schermen zeg maar) en dat was echt *hamma-hamma*![]()
Ik vond hem eng bij die aniversery...met dat ieniemienie neusje
Post dat even in de OP dan, voordat een Mod m dichtgooit!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:02 schreef Shitney het volgende:
Ik heb hem alvast geopend, dus even doorlullen allemaal. Ik hoop dat hij niet gesloten wordt, maar dat ie mag blijven staan omdat het MJ's verjaardag is.
Happy birthday, Michael!
quote:
nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:04 schreef erik666 het volgende:
Vinden jullie hem er trouwens uitzien als iemand van 50?
Nu heb ik het wel. Ik zie al die berichtjes van iedereen....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:56 schreef veuvje het volgende:
Wauw alles doet raar nu zo een vaag gevoel in me buik ik wil huilen ik wil lachen vaag herkenbaar?
Ik net zo... de tranen springen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:07 schreef veuvje het volgende:
Shitney wat een prachtig stukje heb je gemaakt in de nieuwe OP wauw ik zat het met tranen te lezen jij zet daar precies neer hoe ik me voel prachtig!!!!
Lekker laten lopen doe ik ook want wat een vreselijk dubbele dag is dit en nu mogen we even huilen om het straks harder te kunnen vieren!!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
Dank jullie wel. Ik heb de tranen in mijn ogen staan nu. Godverdomme.
het is niet erg huilen magquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:08 schreef Shitney het volgende:
Dank jullie wel. Ik heb de tranen in mijn ogen staan nu. Godverdomme.
Cheers!! Lekker hoor die roosvicee!!! Slaat wel aanquote:
Ja stijgt hij langzaam maar zeker naar je hoofd?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:11 schreef blanket het volgende:
[..]
Cheers!! Lekker hoor die roosvicee!!! Slaat wel aan
Ik ook...het had een mooie 51e verjaardag moeten worden. Midden in zijn concerten. Zijn laatste hoogtepunten. Dat heeft die &(*^(^$^dokter voor altijd verkloot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:09 schreef Fiddlergurl het volgende:
Heb je de foto al gevonden?
Ik weiger weer terug te zakken in het gevoel wat ik heb gehad in de vijf weken na zijn dood... maar nu heel even, voel ik me gewoon kut.
Hee-Heequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:14 schreef Shitney het volgende:
Ik heb er ook maar even een drankje bij ingeschonken.
En Michael is jarig, dus hier komt een lekker nummertje:
Shamone!
Zien jullie die foto niet dan? Ook niet in mijn OP? Ik zie hem namelijk gewoon.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:09 schreef Fiddlergurl het volgende:
Heb je de foto al gevonden Shitney?
Ik weiger weer terug te zakken in het gevoel wat ik heb gehad in de vijf weken na zijn dood... maar nu heel even, voel ik me gewoon kut.
Oh hahaha je bedoelt die foto!!!!! Ik dacht: iets uit de Bad-periode ofzo!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:19 schreef Shitney het volgende:
[..]
Zien jullie die foto niet dan? Ook niet in mijn OP? Ik zie hem namelijk gewoon.
Super mooi!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:23 schreef Fiddlergurl het volgende:
Iemand dit weleens gezien?
Komt ook echt van de website: http://www.heeheeshamone.com. Michael zingt Elisabeth, I Love You.
Als je Los Angeles bedoelt, daar lopen we 9 uur op voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:31 schreef Noax het volgende:
Die felicitaties komen officieel natuurlijk te vroeg, wij lopen hier toch een aantal uur voor...
Dat zou misschien ook het tijdstip (14:00 uur) waar het feest in Best mee begint verklaren.
Ik vind het een mooi idee van hem en gratis dus dat zegt ook genoeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:39 schreef Shitney het volgende:
Als we nu in NY gewoond hadden, hadden we naar Spike Lee's verjaardagsfeestje voor MJ kunnen gaan.
Michael Jackson's Birthday Bash!
On Aug. 29, the King of Pop would have turned 51. To celebrate his life, Spike Lee invites everyone to a Brooklyn style block party.
You could say that Spike Lee always had a special connection to Michael Jackson: They were born a year apart, both to musical families. Back in the day, every Saturday morning, Lee, like many other black kids across the country, sat down in front of the TV, glued to the “Jackson 5” cartoons.
We’re of the same era,” Lee told The Root. “I wanted my Afro to be perfectly round like Michael’s, all that stuff.”
Years later, the two ended up working together, collaborating on a music video for “They Don’t Care About Us” in Brazil. The two never worked together again, but Lee found himself hit hard by Jackson’s death.
So he decided to throw Michael a birthday party.
Not just any birthday party: A “Brooklyn style block party,” Lee says. “It’s going to just be how we do it, Brooklyn style, I’ll leave it at that. It’s going to be a joyous, festive, celebratory party.” Free.
Anybody and everybody is invited to attend Michael Jackson’s 51st birthday party on Saturday, August 29, from noon to 5 p.m., at Prospect Park, Brooklyn, New York. DJ Spinna will be spinning all things Jackson, from the Jackson 5 to the Jacksons to Michael Jackson. The Brooklyn borough president will be on hand to declare Aug. 29 “Michael Jackson Day.”
“At the end, we’ll all sing Happy Birthday to Michael,” Lee says. “We’re going to make sure he hears us, too. All over the world, people are going to be celebrating his birthday. But he’s going to hear Brooklyn; Brooklyn is going to be in the house. Deep.”
Zit jij ook echt in NY? Of is je avatar daar alleen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:47 schreef matthijst het volgende:
Die is misschien al wel terug als kloon...
Nee.... kaarten zijn schreeuwend duur... en ik denk dat ik het op televisie ook goed meemaak. Het is toch anders als daar zijn, alhoewel de memorial ook al heftig was in mijn eigen huiskamer..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:49 schreef Felixa het volgende:
(even wat verzinnnen om het topic vol te krijgen)
Gaan er hier eigenlijk nog mensen naar Wenen op 26 september?
idd ik mis haar wel eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:45 schreef Shitney het volgende:
Jammer dat Robijn echt weg is, want anders hadden we al lang dit topic vol.
alle mods liggen te slapen denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef Shitney het volgende:
Ik ga denk ik maar aftaaien. Ik begin me een beetje een spammer te voelen.
Lieve mods, mag mijn birthday topic blijven staan?
Nou, lul even dit topic vol dan! Je kan het!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
alle mods liggen te slapen denk ik
quote:Michael Jackson's death was a homicide, coroner rules
By Alan Duke
CNN
LOS ANGELES, California (CNN) -- The Los Angeles County coroner has ruled that Michael Jackson's death was a homicide involving a combination of drugs.
Michael Jackson was found dead on June 25. He had been preparing for a comeback concert series in London.
"The drugs propofol and lorazepam were found to be the primary drugs responsible for Mr. Jackson's death," said a news release issued Friday by the coroner. "Other drugs detected were: midazolam, diazepam, lidocaine and ephedrine."
The release said Jackson died from "acute propofol intoxication," but said "other conditions contributing to death: benzodiazepine effect."
Lorazepam, midazolam and diazepam are benzodiazepines.
Federal and state agencies also have launched independent investigations into "matters uncovered" by Los Angeles police while looking into Jackson's death, authorities said.
The Los Angeles police department, which has been conducting a criminal investigation of Jackson's death, requested at an interagency meeting last week that federal and state agencies pursue their own investigations, according to statements issued Friday by California's attorney general and the Drug Enforcement Administration.
The full and final autopsy report and the complete toxicology report "will remain on security hold at the request of the Los Angeles Police Department and the Los Angeles County district attorney," the release said.
Dr. Conrad Murray, Jackson's personal physician, told investigators that he had given Jackson three anti-anxiety drugs -- lorazepam, midazolam and diazepam -- in an effort to help him sleep in the hours before he stopped breathing, according to a police affidavit made public earlier this week.
Murray also told detectives he administered a dosage of the anesthetic propofol, diluted with lidocaine, to Jackson a short time before he stopped breathing, the affidavit said.
The 32-page sworn statement was written by Los Angeles Police detective Orlando Martinez to outline probable cause for warrants to search Murray's offices, home and storage rooms in Texas and Nevada.
Murray told detectives he had been treating Jackson for insomnia for six weeks, giving him 50 mg of propofol, the generic name for Diprivan, diluted with the anesthetic lidocaine every night via an intravenous drip, the affidavit said.
Worried that Jackson might become addicted to the drug, Murray said he tried to wean Jackson from it, putting together combinations of other drugs that succeeded in helping him sleep during the two nights before his death.
But on the morning of June 25 other drugs failed to do the job. Murray recounted the events to detectives in an hour-by-hour account that was detailed by Martinez:
• About 1:30 a.m., Murray gave Jackson 10 mg of Valium (diazepam).
• About 2 a.m., he injected Jackson with 2 mg of the anti-anxiety drug Ativan (lorazepam).
• About 3 a.m., Murray then administered 2 mg of the sedative Versed (midazolam).
• About 5 a.m., he administered another 2 mg of Ativan.
• About 7:30 a.m., Murray gave Jackson yet another 2 mg of Versed while monitoring him with a device that measures the oxygen saturation of his blood.
• About 10:40 a.m., "after repeated demands/requests from Jackson," Murray administered 25 mg of propofol, the document said.
"Jackson finally went to sleep and Murray stated that he remained monitoring him. After approximately 10 minutes, Murray stated he left Jackson's side to go to the restroom and relieve himself. Murray stated he was out of the room for about two minutes maximum. Upon his return, Murray noticed that Jackson was no longer breathing."
Efforts at CPR proved fruitless. Jackson was pronounced dead at UCLA Medical Center at 2:26 p.m.
Murray's lawyer, Ed Chernoff, declined to comment on the coroner's announcement.
Agents from the California attorney general's office also will investigate physicians whose names have come up in the course of the Jackson death probe, Attorney General Jerry Brown said.
The federal drug administration also responded with its own independent investigations "into matters that the LAPD's investigation uncovered that may not be directly related to the cause of death," the agency said.
Last week Drug Enforcement agents executed a federal administrative search warrant at the Mickey Fine Pharmacy in Beverly Hills, California, looking for prescription records relating to Jackson, an agency spokesman said.
The pharmacy sits directly below the offices of Jackson's dermatologist, Dr. Arnold Klein. Shortly before his death, Jackson visited the building several times to see Klein.
Klein, who treated Jackson for decades, denied in a CNN interview last month that he had given Jackson dangerous drugs.
Attorney General Brown said that agents with his Bureau of Narcotic Enforcement "will review relevant records and documents."
The attorney general's office maintains a computerized prescription drug monitoring system that tracks controlled substances.
Weltrusten en Shamone!!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:00 schreef Shitney het volgende:
Als afsluitertje van de avond, een van de mooiste Michael filmpjes die ik ken, terwijl het nota bene een commercial is. De vocals in het refrein zijn geweldig.
Welterusten allemaal en Shamone! on Michael's birthday.
Hij is in Gary, Indiana geboren, daar lopen ze zes uur achter.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:34 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als je Los Angeles bedoelt, daar lopen we 9 uur op voor.
Dus 14u hier is dan 5u 's nachts in L.A.
Staat hierboven min of meer uitgelegd in post 251.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:23 schreef Anonymousz het volgende:
Shamone
wat betekent het eigenlijk?
thanksquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Staat hierboven min of meer uitgelegd in post 251.
Wie weetquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:35 schreef Felixa het volgende:
Zullen er ook die hard fans zijn die hun baby Shamone zullen gaan noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |