het vervolg is helaas uitermate kut.quote:
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:10 schreef cosmick het volgende:
Godallemachtig, het kon ook niet goed gaan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Nu wil ik GTA3:Vice City spelen.
Ahuhquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Mooi he, die muziekassociaties.
echt een strijd lied over moeder russiaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:26 schreef 3FMaster het volgende:
Eén van de mooiste volksliederen. Rusland.
Iddquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:03 schreef 3FMaster het volgende:
FOK! in het nieuws vanwege de hack. Dit is het Komkommernieuws-nieuwtje van het jaar?
Nu pas?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
zap.
gek genoeg staat het wel weer in de afgespeeld lijst van vorig uur en 3fmfan logt het welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef gerbenp het volgende:
Ligt de muzieksysteem er weer uit, omdat de muziekstatus op de site van 3FM het niet doen
fok en 3fm hebben van oudsher een goede relatie , dus af en toe knuffelenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:03 schreef 3FMaster het volgende:
FOK! in het nieuws vanwege de hack. Dit is het Komkommernieuws-nieuwtje van het jaar?
Wooohooo!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef themauster het volgende:
Serious Request dit jaar voor malaria. Gerard Ekdom in elk geval in het glazen huis.![]()
lees ik net op twitter komt van perspresentatie NPO
goede keus , nu nog meer leuke djs erin.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef themauster het volgende:
Serious Request dit jaar voor malaria. Gerard Ekdom in elk geval in het glazen huis.![]()
En dat is ook goed nieuwsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:48 schreef themauster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |