De enige die ik ooit heb meegemaakt was die over Queen, We will rock you, in een gammel theater in Londen. Dat was zowaar nog wel tof.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, maar dat musicalvolk meent dat HEEL Nederland daarop zit te wachten en dat dat ook op alle mogelijke manier tot ons gebracht moet worden. Nou, ik heb er een ongelooflijke tyfushekel aan. En velen met mij.
Musicals in Londen zijn sowiesoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:24 schreef JDude het volgende:
[..]
De enige die ik ooit heb meegemaakt was die over Queen, We will rock you, in een gammel theater in Londen. Dat was zowaar nog wel tof.
Verder sluit ik me aan bij R_J.
Joh, ze zenden iets uit op Nederland 1. Lekker freakin' boeiend. Ik heb Nederland 1 alleen nog op m'n tv zitten voor Studio Sport, dus ik kom het niet tegen. Dat ze het op 3fm aankondigen is alleen maar makkelijk, dan weet ik tenminste wanneer ik niet naar 1 moet zappen. Daarbij, het is op zondagavond, dan zit jij toch Zomergasten te kijken. Wat kan jou het dan verrotten wat er op andere zenders is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar dat musicalvolk meent dat HEEL Nederland daarop zit te wachten en dat dat ook op alle mogelijke manier tot ons gebracht moet worden. Nou, ik heb er een ongelooflijke tyfushekel aan. En velen met mij.
Maarmaarmaar....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Joh, ze zenden iets uit op Nederland 1. Lekker freakin' boeiend. Ik heb Nederland 1 alleen nog op m'n tv zitten voor Studio Sport, dus ik kom het niet tegen. Dat ze het op 3fm aankondigen is alleen maar makkelijk, dan weet ik tenminste wanneer ik niet naar 1 moet zappen. Daarbij, het is op zondagavond, dan zit jij toch Zomergasten te kijken. Wat kan jou het dan verrotten wat er op andere zenders is?
Not bad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
http://www.spitsnieuws.nl(...)k_uit_de_kleren.html
Tom van 't Hek is er gelukkig nog en ze zullen vast weer een goede presentator weer vindenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:43 schreef Sersjee het volgende:
Mèn. Hoe moet het dan verder met Radio Tour?!
Die mogen ze zo snel mogelijk dumpenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Tom van 't Hek is er gelukkig nog en ze zullen vast weer een goede presentator weer vinden
Zal de komende dagen/weken wel duidelijk wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Hoe gaat het hier? Las net via de twitters van Roel_Jewel en Boriszz dat Jurgen van den berg naar de ncrv gaat. Vond het wel een goede presentator. Volgend jaar zullen we wel horen wie hem opvolgd bij radio tour. Wie volgt hem eigenlijk op bij langs de lijn?
Veel plezier/Succesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:11 schreef borisz het volgende:
Tijd om weer wat congresgangers op weg te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |