Niets voor mij alleszinsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef GrandmaLover het volgende:
Na het klaarkomen spring ik op mijn fiets en ga ik zoals altijd nog eerst een rondje fietsen om het bejaardentehuis om te kijken of er nieuwe lekkertjes bij zijn gekomen.
TS wordt opgepakt en in een inrichting gegooid waar hij zeepjes mag gaan rapen.quote:Help mee met het verzinnen wat er verder gaat gebeuren!
Zo in dat gat waar die stoma zat?quote:Thuis aangekomen breng ik haar naar mijn SM-kelder en kleed ik haar uit. Ik scheur haar stomazakje van haar lijf en begin haar hevig te penetreren.
Duhh, waar anders?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo in dat gat waar die stoma zat?
FOK! messenger, ook online bereikbaar via emessenger.fok.nlquote:
Ga jij maar verder klootzak, waarom zit je achter me he ?quote:Op zondag 6 september 2009 17:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
FOK! messenger, ook online bereikbaar via emessenger.fok.nl
Enne maikuuul?
Ga ns verder met je werk jongeman
Fuck t stringetje, kwil weten hoe t sterretje dr uit ziet!quote:Op zondag 6 september 2009 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ga jij maar verder klootzak, waarom zit je achter me he ?
Wil je soms kijken als ik mij voorover buk hoe mijn stringetje eruit ziet ?
BLIJF VAN ME AF VUILE VIESPEUK !!!!!!!!!!!!!!!11quote:Op zondag 6 september 2009 17:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fuck t stringetje, kwil weten hoe t sterretje dr uit ziet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |