Na het gelezen hebben van dit topic:
Mijn date met een pijpmeisje Heb ik besloten om ook een boek te schrijven:
Wakker worden! Het is half 8 s’morgens, de tijd dat de oudjes in het bejaardentehuis gaan ochtend gymnastieken! Gehaast kleed ik me om en spring ik op mijn fiets. Eenmaal aangekomen duik ik de bosjes in zodat ze mij niet kunnen zien. De eerste paar oudjes zijn al druk bezig met hun work-out. Ze bewegen heel sierlijk en zijn nog erg lenig voor hun leeftijd. Terwijl ik geniet van de dames doe ik mijn broek naar beneden zodat ik kan spelen met mijn fluit. Ik begin gelijk hard te fappen en weet dat ik weer lekker ga klaarkomen.
Na het klaarkomen spring ik op mijn fiets en ga ik zoals altijd nog eerst een rondje fietsen om het bejaardentehuis om te kijken of er nieuwe lekkertjes bij zijn gekomen. Bij de ingang zie ik een volslanke oma in een rolstoel met een kort vlot pittig kapsel. Zij zit daar alleen en uiteraard ga ik kennis maken met deze dame. ''Hey lekker wijffie, mijn naam is Grandma Lover. Wat is jouw naam als ik vragen mag?'', zeg ik. Waarop zij antwoord: ''Mijn naam? Wat zei je ook alweer? Dat ik van koekjes houd?''. Oké, deze chick is dus dement. Mooi! Ik bind haar rolstoel vast aan mijn fiets en neem haar mee huis. Thuis aangekomen breng ik haar naar mijn SM-kelder en kleed ik haar uit. Ik scheur haar stomazakje van haar lijf en begin haar hevig te penetreren.
Zo! Dat was lekker! Maar wat moet ik nou met die ouwe aan? Zal ik haar bewaren of dumpen? Aangezien ik van variatie houd lijkt mij het beste om deze oude taart gewoon te dumpen. Ik denk na en besluit om haar in stukken te zagen om vervolgens te vermalen tot kattenvoer. Dan hebben die arme beestjes ook wat te eten.
Ondertussen is het 12 uur s’middags, dus de dag is nog lang niet voorbij! Ik meld me aan op
www.forum.fok.nl met als doel tips te vergaren om op een legale wijze seks te hebben met oudjes. Ik typ mijn levensverhaal:
wil graag eens seks met een oudere vrouw, maar hoe? En krijg binnen no time spontane reacties. Ik lees een bericht van ene ''MF'' die mij verteld dat hij een oude tante van 46 jaar kon mee nemen tijdens een bezoek in een ''ouwe lullen kroeg''. Ik spreek met hem af om op milf-jacht te gaan in een café.
In het café zit het stok vol met stok oude vrouwtjes en dat komt goed uit! Alle aandacht is op ons gericht bij binnenkomst. Wij worden van hartelijk verwelkomt en de oude vrouwtjes scheuren de kleren van ons lijf. Heerlijk hoe geil ze zijn!
Ik word stevig op mijn bek gepakt door een hitsig vrouwtje. Onverwachts valt haar kunstgebit uit, maar dat kan de sfeer niet verpesten en we gaan gewoon lekker door. Ondertussen is er een gigantische mega orgie ontstaan!
Help mee met het verzinnen wat er verder gaat gebeuren!