Ik vond Bolkesteijn eigenlijk maar een kwakbal, maar hij stond wel waar hij voor stond en had een visie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben beslist geen VVD'er maar voor die man had ik respect.
Ja een bal was het wel, maar van de oude stempel waar ik wel waardering voor kan opbrengen. Ik vond hem integer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik vond Bolkesteijn eigenlijk maar een kwakbal, maar hij stond wel waar hij voor stond en had een visie.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En nu denk je dat de wilders stemmers daar van schrikken?
Jep, een integere man, daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja een bal was het wel, maar van de oude stempel waar ik wel waardering voor kan opbrengen. Ik vond hem integer.
Bolkesteijn was gewoon een soort Janmaat met overredingskracht, een mooi cv en een bijbehorend pak. In feite vonden ze precies hetzelfde, al zal Bolkesteijn dat natuurlijk nóóit toegeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja een bal was het wel, maar van de oude stempel waar ik wel waardering voor kan opbrengen. Ik vond hem integer.
Correct, ik vindt het dan ook jammer dat hij heeft aangegeven geen interesse meer te hebben, hij zou werkelijk een boegbeeld kunnen zijn en een goed alternatief voor de PVV.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik vond Bolkesteijn eigenlijk maar een kwakbal, maar hij stond wel waar hij voor stond en had een visie.
Janmaat stond naar mijn mening op de extreem-rechtse bres uit persoonlijk ongenoegen, Bolkestein had afstand.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Bolkesteijn was gewoon een soort Janmaat met overredingskracht, een mooi cv en een bijbehorend pak. In feite vonden ze precies hetzelfde, al zal Bolkesteijn dat natuurlijk nóóit toegeven.
Jep, en een Wilders en Fortuyn, alleen had Bolkesteijn ook nog argumenten om zijn denkbeelden kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Bolkesteijn was gewoon een soort Janmaat met overredingskracht, een mooi cv en een bijbehorend pak. In feite vonden ze precies hetzelfde, al zal Bolkesteijn dat natuurlijk nóóit toegeven.
Dat komt omdat je nog nooit goed naar hun beider ideeën hebt geluisterd (die weliswaar anders zijn verwoord, maar inhoudelijk vrijwel hetzelfde zijn), maar je laat bedonderen door de buitenkant. Maar dat geeft niks. Daar ben je een vrouw voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Janmaat stond naar mijn mening op de extreem-rechtse bres uit persoonlijk ongenoegen, Bolkestein had afstand.
Bij menig ander zou ik zeggen ja, maar Disana kan ik toch niet betrappen op enig luchtig denken zonder enige beargumentatie, ik kan dus niet zeggen dat je argument opgaat. Ze is een van de meest consequent logisch postende users hier. Maar het zal wel weer aan mij liggen..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:10 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Maar dat geeft niks. Daar ben je een vrouw voor.
Bolkesteijn, Janmaat en Fortuyn, is 3x hetzelfde. Wilders is een gevalletje buitencategorie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, en een Wilders en Fortuyn, alleen had Bolkesteijn ook nog argumenten om zijn denkbeelden kracht bij te zetten.
Slijmjurk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Bij menig ander zou ik zeggen ja, maar Disana kan ik toch niet betrappen op enig luchtig denken zonder enige beargumentatie, ik kan dus niet zeggen dat je argument opgaat. Ze is een van de meest consequent logisch postende users hier. Maar het zal wel weer aan mij liggen..
Beticht me er maar van, maar ik kan wel met een gerust hart zeggen dat ik er achter sta.quote:
En in welke zin is Wilders een buitencategorie? Buiten het feit dat hij veel ballonnen opgooit, maar waarschijnlijk niets kan waarmaken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:13 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Bolkesteijn, Janmaat en Fortuyn, is 3x hetzelfde. Wilders is een gevalletje buitencategorie.
Wel grappig dat links net zo lang gematigde rechtse politici heeft beschadigd, monddood gemaakt en zelfs vermoord, totdat er uiteindelijk een echte bikkelharde rechtse havik opstond in de persoon van Wilders. Tsja, zo zie je maar: leugens en geweld lossen niks op, maar maken het probleem alleen maar erger. Dat had links toch eigenlijk wel moeten weten.
Surequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Beticht me er maar van, maar ik kan wel met een gerust hart zeggen dat ik er achter sta.
Dat pamflet (niet een verkiezingsprogramma) staat bol van de loze beloftes. Vandaar mijn vraag heb je wel eens een doorrekening gezien? Het is gebakken lucht en het valt me van je tegen dat je het niet kritischer leest.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is een van de loze beloften die hij nooit voor elkaar zou krijgen, en dat gebeurt dus ook niet. Ik ga de algehele denkwijze van de partij daar niet op beoordelen. Dat is net als de PvdD (voorbeeld) die wil dat alle dieren gelijk komen te liggen aan mensen, het zal nooit gebeuren en niemand stemt er dus ook op.
Yup net zozeer als dat ik anderen de grond in kan praten en op Wilders kan stemmen.quote:
De reden dat je het een pamflet noemt is me wel duidelijk, ik vraag me dan alleen af waarom of je zou denken dat ik de verborgen agenda (als die er al zou zijn) wel volledig zou weten? Ik geef toe dat er gaten in zitten en dat het niet het meest uitgebreide programma is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat pamflet (niet een verkiezingsprogramma) staat bol van de loze beloftes. Vandaar mijn vraag heb je wel eens een doorrekening gezien? Het is gebakken lucht en het valt me van je tegen dat je het niet kritischer leest.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:13 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Bolkesteijn, Janmaat en Fortuyn, is 3x hetzelfde. Wilders is een gevalletje buitencategorie.
Wel grappig dat links net zo lang gematigde rechtse politici heeft beschadigd, monddood gemaakt en zelfs vermoord, totdat er uiteindelijk een echte bikkelharde rechtse havik opstond in de persoon van Wilders. Tsja, zo zie je maar: leugens en geweld lossen niks op, maar maken het probleem alleen maar erger. Dat had links toch eigenlijk wel moeten weten.
Beetje jammer dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:10 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog nooit goed naar hun beider ideeën hebt geluisterd (die weliswaar anders zijn verwoord, maar inhoudelijk vrijwel hetzelfde zijn), maar je laat bedonderen door de buitenkant. Maar dat geeft niks. Daar ben je een vrouw voor.
Ja en de linkse partijen extreem links. En nu?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:27 schreef Chadi het volgende:
Niks nieuws onder de zon. Die hele partij is extreem rechts.
Wilders waagt het om een hele geloofsgroep (moslims) te beschuldigen en hard aan te pakken. Dat gaat véél verder dan de ideeën van de andere drie en is daar eigenlijk niet eens mee te vergelijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:16 schreef Hukkie het volgende:
[..]
En in welke zin is Wilders een buitencategorie? Buiten het feit dat hij veel ballonnen opgooit, maar waarschijnlijk niets kan waarmaken?
Open een topicquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja en de linkse partijen extreem links. En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |