Nu doe je het weer, ik wil helemaal geen moslims deporteren, je gooit het iedere keer weer op die dogmatische stellingen van je die helemaal niet waar zijn. Wij mogen toch ook niet de hele Marokkaanse gemeenschap aankijken op reljongeren, waarom is dan wel elke Wildersstemmer iemand die alle moslims aan 't gas wil hebben of in wagonnetjes wil drukken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik verricht geen persoonlijke aanvallen... ik ga in discussie maar niet met wildersstemmers die de moslims het liefst willen deporteren als ze de kans ervoor krijgen..
www.watwilwilders.nl... kijk maar eens naar de uitspraken.
Er zijn veel verborgenen... hoeveel moskeeen zijn er nu al slachtoffer geworden van brandstichtingen en vele vernielingen..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Welke gevolgen?
[..]
Ik merk niks?![]()
Ja, in sommige dorpen op het platteland, maar daar had je altijd al skinheads e.d.
En wat vind je hiervan dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn veel verborgenen... hoeveel moskeeen zijn er nu al slachtoffer geworden van brandstichtingen en vele vernielingen..
zo ver is het dat ze allemaal camera hebben die 24 uur opneembaar is.
Nee niet alleen, ik ben over het algemeen ook voor inperking van de macht van de Europese Unie, ik vindt dat we er teveel aan afdragen en er te weinig voor terug krijgen. Verder heb je als "rechts" stemmer maar weinig keuze wil je wat aan deze dingen gedaan zien, namelijk de VVD en de PVV. Wat mij betreft heeft de VVD tot nu toe genoeg kansen gehad en ze niet benut, het mag van mij wel een keer dat de PVV het mag proberen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou een heel interessante stage zijn![]()
Okee, mensen van niet-Nederlandse origine die de samenleving proberen te ontwrichten. Zijn die de reden dat je Wilders stemt? Want Wilders wil zoveel meer, die heeft het op alle buitenlanders en met name op moslims begrepen. Ik zou me daar niet mee willen associëren.
Zulke dingen gebeurden ook al voor de opkomst van Wilders. Die vernieligen bij moskeeen hebben te maken met het islamitisch terrorisme dat sinds 2001 het Westen heeft ontdekt, islamitische haatpreken in moskeeen, de moord op Van Gogh en dat soort dingen. Dan krijg je daar reactie op.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn veel verborgenen... hoeveel moskeeen zijn er nu al slachtoffer geworden van brandstichtingen en vele vernielingen..
zo ver is het dat ze allemaal camera hebben die 24 uur opneembaar is.
slecht en dommige jongens,,. maar wat vindt jij van de hooligans die hoek van holland hebben ontwricht.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat vind je hiervan dan?
Allochtone hangjeugd terroriseert bewoners Prinsenhof
Hoe kijk jij naar mensen die Al Qaida openlijk steunen en stemmen ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nu doe je het weer, ik wil helemaal geen moslims deporteren, je gooit het iedere keer weer op die dogmatische stellingen van je die helemaal niet waar zijn. Wij mogen toch ook niet de hele Marokkaanse gemeenschap aankijken op reljongeren, waarom is dan wel elke Wildersstemmer iemand die alle moslims aan 't gas wil hebben of in wagonnetjes wil drukken?
Vertel me dat eens.
Heel fout.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:46 schreef Meki het volgende:
[..]
slecht en dommige jongens,,. maar wat vindt jij van de hooligans die hoek van holland hebben ontwricht.
Gaan we nu werkelijk bij elke individu wijzen naar de andere kant? Jezus man, ik dacht dat moslims af wouden van het 'wij - zij" denken, maar iedere keer wel wijzen op hoe erg de Nederlandse achterban wel niet is. Hypocrisie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:46 schreef Meki het volgende:
[..]
slecht en dommige jongens,,. maar wat vindt jij van de hooligans die hoek van holland hebben ontwricht.
Ik ben het er niet mee eens, maar zolang ze niks doen kan het mij geen ene moer schelen, wat moet ik dan doen, ze dwingen een andere mening aan te nemen? Ze monddood maken? Ze hun vrijheid van keuze en meningsuiting afnemen? Wil je dat Meki?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe kijk jij naar mensen die Al Qaida openlijk steunen en stemmen ?
Zeg dat maar even naar de honderden reacties op fok en telegraaf als het maar over allochtonen en de islam gaat...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Gaan we nu werkelijk bij elke individu wijzen naar de andere kant? Jezus man, ik dacht dat moslims af wouden van het 'wij - zij" denken, maar iedere keer wel wijzen op hoe erg de Nederlandse achterban wel niet is. Hypocrisie.
Hou het er maar op dat in elke samenleving van elke afkomst probleemjongeren zitten. Alleen de aanpak hiervan is in Nederland ver te zoeken.
We hebben economisch meer baat bij de EU dan veel mensen denken. Maar wat die verregaande macht betreft ga ik wel met je mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee niet alleen, ik ben over het algemeen ook voor inperking van de macht van de Europese Unie, ik vindt dat we er teveel aan afdragen en er te weinig voor terug krijgen. Verder heb je als "rechts" stemmer maar weinig keuze wil je wat aan deze dingen gedaan zien, namelijk de VVD en de PVV. Wat mij betreft heeft de VVD tot nu toe genoeg kansen gehad en ze niet benut, het mag van mij wel een keer dat de PVV het mag proberen.
Dat gezegd hebbende, als de VVD met betere standpunten komt en eindelijk eens een ruggengraat genereert dan zal ik serieus kijken of ik daar in geïnteresseerd ben. Ik heb geen bindend contract met de PVV getekend toen ik ze in de Europese Unie zette.
Nu wijs je weer naar een ander, je weet dat je me eerder heb beticht van Nazisme en het willen uitroeien van de moslims in Nederland hé? Moet je jouw mening over de mensen in de Telegraaf en anderen op Fok maar projecteren op mij omdat dat kan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Zeg dat maar even naar de honderden reacties op fok en telegraaf als het maar over allochtonen en de islam gaat...
Ik ben er nog niet uit, wat mij betreft is de VVD wel redelijk weer in opkomst als het gaat over harder optreden en wat meer ruggengraat tonen tegenover maatschappelijke en internationale betrekkingen. Het zal me benieuwen hoe ze campagne voeren, dat zal voor mij de doorslag geven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben economisch meer baat bij de EU dan veel mensen denken. Maar wat die verregaande macht betreft ga ik wel met je mee.
Het is jammer dat Bolkestein (oud maar nog niet moe) niet meer zo actief meedraait in de VVD; die had je vast wel gelegenIk hoop toch dat je de stap weer zult maken want nogmaals, stemmen op de PVV siert een goed opgeleid iemand in mijn ogen niet omdat het een partij met beperkte denkbeelden is die veel en extreem roept dat voornamelijk onderbuikgevoelens aanspreekt bij ontevreden lager opgeleiden.
Ik heb jou niet beticht van nazismequote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nu wijs je weer naar een ander, je weet dat je me eerder heb beticht van Nazisme en het willen uitroeien van de moslims in Nederland hé? Moet je jouw mening over de mensen in de Telegraaf en anderen op Fok maar projecteren op mij omdat dat kan?
Ik denk dat bijna niemand meer onder hardere maatregelen heen kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit, wat mij betreft is de VVD wel redelijk weer in opkomst als het gaat over harder optreden en wat meer ruggengraat tonen tegenover maatschappelijke en internationale betrekkingen. Het zal me benieuwen hoe ze campagne voeren, dat zal voor mij de doorslag geven.
Wellicht, ik weet het niet. Ben m'n vertrouwen in de 'gevestigde orde' zoals er nu sprake van is een beetje kwijt moet ik zeggen. Of de VVD hier verandering in zal brengen of de PVV of een andere partij ben ik huiverig om. Ik stem gewoon wat ik de beste keuze vindt en dan maar hopen dat het goed komt. Ik ben geen persoon met een glazen bol die kan zien welke impact een partij zal hebben in het kabinet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand meer onder hardere maatregelen heen kan.
Dat vind ik ook jammer dat Bolkestein niet meer actief is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
We hebben economisch meer baat bij de EU dan veel mensen denken. Maar wat die verregaande macht betreft ga ik wel met je mee.
Het is jammer dat Bolkestein (oud maar nog niet moe) niet meer zo actief meedraait in de VVD; die had je vast wel gelegenIk hoop toch dat je de stap weer zult maken want nogmaals, stemmen op de PVV siert een goed opgeleid iemand in mijn ogen niet omdat het een partij met beperkte denkbeelden is die veel en extreem roept dat voornamelijk onderbuikgevoelens aanspreekt bij ontevreden lager opgeleiden.
Ah dus als ik de Islam beticht van allemaal dingen dan beticht ik jou er niet van? Dat is nogal makkelijk redeneren vindt je niet? Jij kan je ook vast wel goed indenken dat als je de PVV racistisch en Nazistisch noemt dat je de aanhangers ook automatisch Nazistisch noemt toch. Ik neem aan dat je wel een redelijk denkvermogen hebt om die correlatie te vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb jou niet beticht van nazisme
ik heb de PVV beticht van nazisme
Vergeet Van Bommel niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef pisnicht het volgende:
Achja, ik zeg: Duyvendak. Nuff said
Die heeft blijkbaar zo weinig voor elkaar gekregen dat je nog steeds hoort 'pappen en nathouden' en leugens zoals '40% van de Turken fraudeert met uitkeringen'. En om niet te vergeten de leugen dat de belastingen zo hoog zijn hier.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer dat Bolkestein niet meer actief is.
Dat heb ik ook. Echte maatregelen komen er niet, het is allemaal halfzacht en van handhaven komt blijkbaar ook niets. Het lijkt zo langzamerhand wel een vrijstaat hier, met als laatste trieste voorbeeld Hoek van Holland waar een menigte zich tegen de politie keert. Dat stemt niet echt hoopvol.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wellicht, ik weet het niet. Ben m'n vertrouwen in de 'gevestigde orde' zoals er nu sprake van is een beetje kwijt moet ik zeggen. Of de VVD hier verandering in zal brengen of de PVV of een andere partij ben ik huiverig om. Ik stem gewoon wat ik de beste keuze vindt en dan maar hopen dat het goed komt. Ik ben geen persoon met een glazen bol die kan zien welke impact een partij zal hebben in het kabinet.
Ik ben beslist geen VVD'er maar voor die man had ik respect.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik ook jammer dat Bolkestein niet meer actief is.
Ik vond Bolkesteijn eigenlijk maar een kwakbal, maar hij stond wel waar hij voor stond en had een visie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben beslist geen VVD'er maar voor die man had ik respect.
Ja een bal was het wel, maar van de oude stempel waar ik wel waardering voor kan opbrengen. Ik vond hem integer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik vond Bolkesteijn eigenlijk maar een kwakbal, maar hij stond wel waar hij voor stond en had een visie.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En nu denk je dat de wilders stemmers daar van schrikken?
Jep, een integere man, daar kan ik het wel mee eens zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja een bal was het wel, maar van de oude stempel waar ik wel waardering voor kan opbrengen. Ik vond hem integer.
Bolkesteijn was gewoon een soort Janmaat met overredingskracht, een mooi cv en een bijbehorend pak. In feite vonden ze precies hetzelfde, al zal Bolkesteijn dat natuurlijk nóóit toegeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja een bal was het wel, maar van de oude stempel waar ik wel waardering voor kan opbrengen. Ik vond hem integer.
Correct, ik vindt het dan ook jammer dat hij heeft aangegeven geen interesse meer te hebben, hij zou werkelijk een boegbeeld kunnen zijn en een goed alternatief voor de PVV.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ik vond Bolkesteijn eigenlijk maar een kwakbal, maar hij stond wel waar hij voor stond en had een visie.
Janmaat stond naar mijn mening op de extreem-rechtse bres uit persoonlijk ongenoegen, Bolkestein had afstand.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Bolkesteijn was gewoon een soort Janmaat met overredingskracht, een mooi cv en een bijbehorend pak. In feite vonden ze precies hetzelfde, al zal Bolkesteijn dat natuurlijk nóóit toegeven.
Jep, en een Wilders en Fortuyn, alleen had Bolkesteijn ook nog argumenten om zijn denkbeelden kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Bolkesteijn was gewoon een soort Janmaat met overredingskracht, een mooi cv en een bijbehorend pak. In feite vonden ze precies hetzelfde, al zal Bolkesteijn dat natuurlijk nóóit toegeven.
Dat komt omdat je nog nooit goed naar hun beider ideeën hebt geluisterd (die weliswaar anders zijn verwoord, maar inhoudelijk vrijwel hetzelfde zijn), maar je laat bedonderen door de buitenkant. Maar dat geeft niks. Daar ben je een vrouw voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Janmaat stond naar mijn mening op de extreem-rechtse bres uit persoonlijk ongenoegen, Bolkestein had afstand.
Bij menig ander zou ik zeggen ja, maar Disana kan ik toch niet betrappen op enig luchtig denken zonder enige beargumentatie, ik kan dus niet zeggen dat je argument opgaat. Ze is een van de meest consequent logisch postende users hier. Maar het zal wel weer aan mij liggen..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:10 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Maar dat geeft niks. Daar ben je een vrouw voor.
Bolkesteijn, Janmaat en Fortuyn, is 3x hetzelfde. Wilders is een gevalletje buitencategorie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep, en een Wilders en Fortuyn, alleen had Bolkesteijn ook nog argumenten om zijn denkbeelden kracht bij te zetten.
Slijmjurk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Bij menig ander zou ik zeggen ja, maar Disana kan ik toch niet betrappen op enig luchtig denken zonder enige beargumentatie, ik kan dus niet zeggen dat je argument opgaat. Ze is een van de meest consequent logisch postende users hier. Maar het zal wel weer aan mij liggen..
Beticht me er maar van, maar ik kan wel met een gerust hart zeggen dat ik er achter sta.quote:
En in welke zin is Wilders een buitencategorie? Buiten het feit dat hij veel ballonnen opgooit, maar waarschijnlijk niets kan waarmaken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:13 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Bolkesteijn, Janmaat en Fortuyn, is 3x hetzelfde. Wilders is een gevalletje buitencategorie.
Wel grappig dat links net zo lang gematigde rechtse politici heeft beschadigd, monddood gemaakt en zelfs vermoord, totdat er uiteindelijk een echte bikkelharde rechtse havik opstond in de persoon van Wilders. Tsja, zo zie je maar: leugens en geweld lossen niks op, maar maken het probleem alleen maar erger. Dat had links toch eigenlijk wel moeten weten.
Surequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Beticht me er maar van, maar ik kan wel met een gerust hart zeggen dat ik er achter sta.
Dat pamflet (niet een verkiezingsprogramma) staat bol van de loze beloftes. Vandaar mijn vraag heb je wel eens een doorrekening gezien? Het is gebakken lucht en het valt me van je tegen dat je het niet kritischer leest.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is een van de loze beloften die hij nooit voor elkaar zou krijgen, en dat gebeurt dus ook niet. Ik ga de algehele denkwijze van de partij daar niet op beoordelen. Dat is net als de PvdD (voorbeeld) die wil dat alle dieren gelijk komen te liggen aan mensen, het zal nooit gebeuren en niemand stemt er dus ook op.
Yup net zozeer als dat ik anderen de grond in kan praten en op Wilders kan stemmen.quote:
De reden dat je het een pamflet noemt is me wel duidelijk, ik vraag me dan alleen af waarom of je zou denken dat ik de verborgen agenda (als die er al zou zijn) wel volledig zou weten? Ik geef toe dat er gaten in zitten en dat het niet het meest uitgebreide programma is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat pamflet (niet een verkiezingsprogramma) staat bol van de loze beloftes. Vandaar mijn vraag heb je wel eens een doorrekening gezien? Het is gebakken lucht en het valt me van je tegen dat je het niet kritischer leest.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:13 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Bolkesteijn, Janmaat en Fortuyn, is 3x hetzelfde. Wilders is een gevalletje buitencategorie.
Wel grappig dat links net zo lang gematigde rechtse politici heeft beschadigd, monddood gemaakt en zelfs vermoord, totdat er uiteindelijk een echte bikkelharde rechtse havik opstond in de persoon van Wilders. Tsja, zo zie je maar: leugens en geweld lossen niks op, maar maken het probleem alleen maar erger. Dat had links toch eigenlijk wel moeten weten.
Beetje jammer dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:10 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nog nooit goed naar hun beider ideeën hebt geluisterd (die weliswaar anders zijn verwoord, maar inhoudelijk vrijwel hetzelfde zijn), maar je laat bedonderen door de buitenkant. Maar dat geeft niks. Daar ben je een vrouw voor.
Ja en de linkse partijen extreem links. En nu?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:27 schreef Chadi het volgende:
Niks nieuws onder de zon. Die hele partij is extreem rechts.
Wilders waagt het om een hele geloofsgroep (moslims) te beschuldigen en hard aan te pakken. Dat gaat véél verder dan de ideeën van de andere drie en is daar eigenlijk niet eens mee te vergelijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:16 schreef Hukkie het volgende:
[..]
En in welke zin is Wilders een buitencategorie? Buiten het feit dat hij veel ballonnen opgooit, maar waarschijnlijk niets kan waarmaken?
Open een topicquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja en de linkse partijen extreem links. En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |