Dan hoop ik in 2050 niet meer onder de levenden te zijn, met alle respect.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee je haalt die 20% in de war met iets anders
Ik zei dat die moslimpartij nu eerder een tegengeluid tegen de PVV is en ze willen de kloof tussen moslim vs. niet-moslim dichten.
Een "echte" moslimpartij die de invloed v/d islam wil vergroten, delen van de sharia wil invoeren en dat soort dingen bestaat nu niet. Er zijn te weinig moslims die op zo'n partji gaan stemmen. Pas als er meer moslims zijn, bijvoorbeeld in 2050 met 20% moslims in Nederland, dan kan zo'n moslimpartij veel stemmen trekken.
Tja, regeren is vooruitzien. En de meeste partijen zien zulke problemen helemaal niet aankomen...dus....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan hoop ik in 2050 niet meer onder de levenden te zijn, met alle respect.![]()
Daar is het het land simpelweg niet voor
Oh jawel, maar ze zijn te druk bezig met zieltjes winnen en niemand tegen de borst te stoten. Daarom zei ik ook eerder dat ik vooruit kijk naar de toekomstige situatie dat het helemaal onhoudbaar aan het worden is, en dat de PvdA en GroenLinks de 'moslim' stemmen verliezen omdat er en 'echte' moslim partij wordt opgericht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:26 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Tja, regeren is vooruitzien. En de meeste partijen zien zulke problemen helemaal niet aankomen...dus....
Je kan veel, maar ga geen leugens vertellen over de profeet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Officeel zijn mensen moslim als ze de geloofsbelijdenis doen. Maar moslim zijn wil nog niet zeggen dat ze alle facetten van Islam omarmen.
Godzijdank hebben wij nog het geluk dat de meeste Turkse en Marokkaanse moslims niet eens in de buurt komen van pure Islam. Ik noem ze pretmoslims, jullie noemen ze gematigde moslims.
Het wordt pas een probleem als sommige van die moslims kenmerken van pure islam gaan overnemen, zoals jihad en sharia. Dán moet je ingrijpen.
En dat zegt Wilders ook: dan wilt hij die bepaalde moslims Europa uit hebben, anders niet.
Edit: de meeste Turkse en Marokkaanse moslims verdiepen zich niet eens in hun geloof. Mohammed B. bijvoorbeeld ging zich wel zwaar in zijn geloof verdiepen. En je zag wat de gevolgen ervan waren: een islamcriticus moest dood. Geheel volgens het voorbeeld van profeet Mohammed trouwens, want hij liet ook dichters vermoorden die kritiek hadden op de Islam. En profeet Mohammed wordt als een perfect voorbeeld beschouwd.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan veel, maar ga geen leugens vertellen over de een profeet.
Zo voorspelbaar zijn sommige moslims ook. Reactie van Meki:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:58 schreef Zienswijze het volgende:
Godzijdank hebben wij nog het geluk dat de meeste Turkse en Marokkaanse moslims niet eens in de buurt komen van pure Islam.
Edit: de meeste Turkse en Marokkaanse moslims verdiepen zich niet eens in hun geloof
Nou hier een paar voor jou Meki: (dichters die Mohammed bekritiseerden, die zijn vermoord)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Je kan veel, maar ga geen leugens vertellen over de profeet.
Graag bewijzen, de profeet deed niemand onrechtvaardig... hij is de beste mens geschapen ter wereld met allerbeste karaktereigenschappen.. waar wij niet eens in de buurt komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar zijn sommige moslims ook. Reactie van Meki:
[..]
Nou hier een paar voor jou Meki:
- Ka'b bin al-Ashraf: gedood in 624.
Bron hadiths: Bukhari volume 5 en Muslim volume 3
- Oeqba bin Aboe Moeait : gedood in 624.
Bron hadihts: Bukhari volume 4
Ik verdiep me zowieso in me geloof, en in de koran.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
[..]
Nou hier een paar voor jou Meki: (dichters die Mohammed bekritiseerden, die zijn vermoord)
Doe nou niet alsof je in de hadiths heb lopen snuffelen. Met wat geknip en geplak van anti-Islamsites ben je niet meteen een Islamdeskundige.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
[..]
Nou hier een paar voor jou Meki: (dichters die Mohammed bekritiseerden, die zijn vermoord)
Verder ben ik niet verbaasd dat extreem-rechtse mensen zich aangetrokken voelen tot de PVV. In de media en debatten komen zij heel vaak met hun anti-islam en anti-marokkaanse jongeren standpunten. Daar voelen de racisten zich sterk tot aangetrokken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee kijk, Islam is het probleem. Joden hoeven geen probleem te zijn in Europa. Joden kunnen pas een probleem zijn, wanneer ze bepaalde kenmerken van het jodendom willen doordrukken op onze samenleving. Dan moeten die Joden het land uit van Wilders. In het andere geval, mogen ze gewoon blijven. En in zulke contexten heeft Wilders het over Joden.
Ik begrijp Wilders en zijn denkwijze wel een beetje. Ook ik ben fel tegenstander van het jodendom. Maar ik besef dondersgoed, en Wilders beseft dat ook, dat je het jodendom niet kan laten verdwijnen op deze wereld. Toch is het jodendomwel het probleem, maar Joden hoeven an sich niet het probleem te zijn. De meeste Joden in Nederland houden zich helemaal niet aan het (pure) Jodendom. Als sommige Joden wel richting het pure jodendom gaan denken, dan vormen ze een probleem in Europa en andere niet-joodse landen. En dán moet je ingrijpen. En dat zegt Wilders ook: hij wilt ze dan het land uit, en anders niet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Graag bewijzen, de profeet deed niemand onrechtvaardig... hij is de beste mens geschapen ter wereld met allerbeste karaktereigenschappen.. waar wij niet eens in de buurt komen.
en dan gaat hij nog schuldig iemand vermoorden..
dat heet de geschiedenis verdraaien, en nu weet je waarom de Koran nooit is herschreven, en niettemin in het nederlands vertaald kan worden, dit omdat er andere interprestaties komen. de Koran is in het arabisch gekomen en zal altijd in het arabisch gelezen moeten worden.
En dat inderdaad, het is iemand die zelf zegt dat dat zo is terwijl de Partij dat ontkent en het ook nergens terug te vinden is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:13 schreef Het_hupt het volgende:
TT is misleidend, die idioot is geen voorman binnen de PVV
Verdorie, had Nova toch weer wat tegen Wilders, blijkt het niet te kloppenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dat inderdaad, het is iemand die zelf zegt dat dat zo is terwijl de Partij dat ontkent en het ook nergens terug te vinden is.
Wat onverwacht dat de PVV dit soort figuren trekt.quote:Daar kwam dan ook nog eens bij dat Sablerolle zich liet gaan op Twitter. De opmerkelijkste uitspraken waren toch wel ‘Dat is een goed plan, Doekle (Terpstra – SA) de neonazi die dit land wil uitleveren aan het fascisme uit de rif‘ en ‘Balkenende en Bos zijn twee flikkers die elkaar tot de vuist in de reet zitten‘. LPF-moment nummer drie dus.
En net nu u dacht dat driemaal scheepsrecht is, komt daar vandaag alweer de PVVs LPF-moment nummer vier bij. En wederom met Sablerolle in de hoofdrol. Hij is namelijk bezig met een onvervalst stukje digitaal sporen uitwissen: zijn Twitter-account inclusief bijbehorende uitlatingen zijn opeens weg?! En dat is natuurlijk nergens voor nodig. De uitspraken liggen reeds in de openbaarheid, verwijderen toont enkel amateurisme en onnozelheid aan.
Voor Sablerolle hierbij dan ook maar even een politieke opfrisser: ‘wanneer je geschoren wordt, moet je stil zitten‘. En dat geldt dubbel en dwars wanneer je digitaal wordt geschoren
http://www.dagelijksestan(...)ert-dubieuze-tweets/
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat onverwacht dat de PVV dit soort figuren trekt.
Zelfs in maar twee gemeenten meedoen kan dat zelfs niet uitsluiten.
Die rode partij dan met het raadslid/gemeentelid dat nooit kwam opdagen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Wat onverwacht dat de PVV dit soort figuren trekt.
Zelfs in maar twee gemeenten meedoen kan dat zelfs niet uitsluiten.
Jij kan toch ook niet ontkennen dat het logisch is dat de PVV aantrekkelijk is voor dit soort idioten?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
![]()
Maken ze daar nou werkelijk heisa om een paar uitspraken in Twitter, en noemen ze het LPF-Moment nummer 4 dat de account verwijderd is? Wat een azijnzeikerds zeg
Dat heb ik aan het begin van het topic al gezegd, statistisch is de kans veel groter dat er extreem-rechtsen bij de PVV komen dan bij de PvdD, net als milieuaanhangers liever naar GroenLinks dan de VVD gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij kan toch ook niet ontkennen dat het logisch is dat de PVV aantrekkelijk is voor dit soort idioten?
Imo was het heel verstandig van Wilders om maar in 2 gemeentes mee te doen. Helaas, maar wel verstandig.
a, had ff gemist dat jij dat wasquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat heb ik aan het begin van het topic al gezegd, statistisch is de kans veel groter dat er extreem-rechtsen bij de PVV komen dan bij de PvdD, net als milieuaanhangers liever naar GroenLinks dan de VVD gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |