Het punt dat de TS aansnijdt is in mijn ogen een zeer actueel maatschappelijk probleem. Wat geeft deze jongedames, die nog niet de leeftijd hebben die nodig is om zich in bepaalde kringen of op bepaalde locaties te begeven, de aanleiding om te doen alsof zij die leeftijd wél hebben?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik geef het tot de 50 posts, als het niks is gaat ie dicht
Even zoeken. Ik weet niet of ik meisjes op Fok ken die dit ook hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:05 schreef griekjeee het volgende:
Ts post eens wat voorbeelden!
meestal andersom, jongere meisjes dan dat het plan wasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:03 schreef Biels het volgende:
Maar ontopic weer dus: ervaring met meisjes die ouder zijn dan je oorspronkelijke planning was?
Ik word altijd 2/3 jaar jonger geschatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Biels het volgende:
Sowieso, meisjes zien er nooit uit als hun werkelijke leeftijd. Dat is erg verwarrend. Denk je 18, is het 13 () , denk je 14 is het 22 (
) . Waarom zien ze er niet, net als mannen, zo oud uit als ze zijn?
Ik heb nu een paar vragen maar, laat maar zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Biels het volgende:
Sowieso, meisjes zien er nooit uit als hun werkelijke leeftijd. Dat is erg verwarrend. Denk je 18, is het 13 () , denk je 14 is het 22 (
) . Waarom zien ze er niet, net als mannen, zo oud uit als ze zijn?
Nee, kom maar op. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:16 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar vragen maar, laat maar zitten
Nee hoeft niet, jij zal dan vast ook rond de 13 zijn denk ik danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, kom maar op. Ik ben benieuwd.
En hoe oud ben jij, en hoe sta je hier tegenover. En vind je het minder erg als het zou gebeuren als je, stel, 27 was?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik word altijd 2/3 jaar jonger geschat
22. Hoezo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, jij zal dan vast ook rond de 13 zijn denk ik dan![]()
Hier moet je standaard je ID laten zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Lub_ya het volgende:
Toen ik 15/16 was werd ik 11 geschat! What tha! En toen ik naar de discotheek ging toen ik 18 was wou ik mijn ID laten zien van he ik ben echt 18 hoor. Maar ik hoefde t van hem niet te laten zien, ik mocht zomaar naar binnen.
Dat je ook nog probeert om hier een serieus topic van te makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:20 schreef Biels het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij, en hoe sta je hier tegenover. En vind je het minder erg als het zou gebeuren als je, stel, 27 was?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef Sanne92 het volgende:
Ik heb van Rainbows gehoord wat jullie hier doen, en jullie zijn niet goed snik
zoek n vriendin ofzo
En jij eenquote:
Ik denk zo dat ik er zojuist een heb gevondenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef Sanne92 het volgende:
zoek n vriendin ofzo
Precies! jij vond me wel een bitch!! (of iemand die mij verdedigde).. maar IK moet wel toevallig heel vaak mn ID laten zien omdat ze weer eens niet willen geloven dat ik 18 ben.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef griekjeee het volgende:
Ik word ook altijd jonger geschat en ik vind het niet boeiend. Maar ik ben dan ook 24. Het is kut als 16 bent ofzo.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef Sanne92 het volgende:
zoek n vriendin ofzo
Volgens mij laten ze lekkere chickies wel zomaar naar binnen? Toen? 3 jaar geleden? Geen idee wat ze nu doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hier moet je standaard je ID laten zien.
Op zich wel tof, want dan heb je niet al die minderjarige kindjes
Wat op zich ook wel jammer is![]()
Ik snap sowieso niet hoe jij erbij komt dat dit een vervolg op jouw topic is. Anyway, ontopic of wegwezen. Waar ligt de grens is de vraag die ik beantwoord wil zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:24 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Dat je ook nog probeert om hier een serieus topic van te makenalleen maar omdat je geen slotje wilt
Ik probeer me alleen te gedragen zoals jij je in MIJN topic gedroeg .. maar helaas.. fail actie.. niemand kan zo zielig zijn als jijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jij een
[ afbeelding ]
Voeg iets nuttigs toe, of voeg niks toe.
Wat doen we hier dan? Ik heb gewoon een klacht. Ontopic.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef Sanne92 het volgende:
zoek n vriendin ofzo
Wil je een zakdoekje?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:26 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Precies! jij vond me wel een bitch!! (of iemand die mij verdedigde).. maar IK moet wel toevallig heel vaak mn ID laten zien omdat ze weer eens niet willen geloven dat ik 18 ben.
Nope, zelfs dat nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:28 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Volgens mij laten ze lekkere chickies wel zomaar naar binnen? Toen? 3 jaar geleden? Geen idee wat ze nu doen.
Ik doe m'n best hoor, maar ik krijg alleen maar te horen dat ik een pedobear benquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
nu kappen rainbow, biels, en sanne, ontopic doorgaan of wegwezen
Zijn ze zo streng geworden?! Het wordt overal strenger.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nope, zelfs dat nietElk ID wordt onder een scanner doorgehaald, en zodra je een keer eruit gezet wordt en een verbod krijgt je dus dankzij je ID er ook niet meer in kunt komen.
Moet je trots op zijn in jou geval.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik doe m'n best hoor, maar ik krijg alleen maar te horen dat ik een pedobear ben.
Dat bedoel ik. Vanaf wanneer is het kut om ouder geschat te worden? Want als je zegt van "je lijkt wel 30" tegen iemand van 25 is het niet goed, zeg je "je lijkt wel 20" scoor je dik punten. Ik niet begrijp!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef griekjeee het volgende:
Ik word ook altijd jonger geschat en ik vind het niet boeiend. Maar ik ben dan ook 24. Het is kut als 16 bent ofzo.
Mja dat is alleen bij een discotheek hier in de buurt hoor. Verder nog nergens tegen gekomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:32 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Zijn ze zo streng geworden?! Het wordt overal strenger.
Dat begrijp je heus wel, opgelost slotjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Vanaf wanneer is het kut om ouder geschat te worden? Want als je zegt van "je lijkt wel 30" tegen iemand van 25 is het niet goed, zeg je "je lijkt wel 20" scoor je dik punten. Ik niet begrijp!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:34 schreef Rensjebree het volgende:
Ik hou van piemels met potentie !
zo,n slechte garpquote:
Niet. Komt door mijn autisme, denk ik. Ik heb wat problemen met sociale conventies. Vandaar dit topic.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat begrijp je heus wel, opgelost slotje
ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet. Komt door mijn autisme, denk ik. Ik heb wat problemen met sociale conventies. Vandaar dit topic.
Neujh ik was wel serieus hoor.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hier moet je als man standaard je ID laten zien. Vrouwen nooit.
Mooi!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neujh ik was wel serieus hoor.
Wederom: wat doe ik hier dan? En voor mijn part blijf je weg, hoor. Zoveel voeg je niet toe.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:42 schreef Rainb0ws het volgende:
Is het nou de bedoeling dat ik af en toe wat post ofso?![]()
Vind het namelijk wel heel schattig van TS wat hij hier doet...
Ben jij 18?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:26 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Precies! jij vond me wel een bitch!! (of iemand die mij verdedigde).. maar IK moet wel toevallig heel vaak mn ID laten zien omdat ze weer eens niet willen geloven dat ik 18 ben.
Ik ook, totdat ze me sixpack begon belachelijk te makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:44 schreef Goofisch het volgende:
Ik moet toegeven dat ik je een lief meisje vind/vond rainbow maar nu ben je toch echt het meest aan het baggeren van ons allemaal...
Wat voor sixpack heb je dan? Ik heb er twee, allebei van Heineken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:48 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ik ook, totdat ze me sixpack begon belachelijk te maken
Kanker nou eens op attentionwhore.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:42 schreef Rainb0ws het volgende:
Is het nou de bedoeling dat ik af en toe wat post ofso?![]()
Vind het namelijk wel heel schattig van TS wat hij hier doet...
Ik 1, van situpsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat voor sixpack heb je dan? Ik heb er twee, allebei van Heineken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kanker nou eens op attentionwhore.
okee,ik denk dat de jongen die t topic starte nog nooit sex heeft gehad,en klaagt daarover.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
nu kappen rainbow, biels, en sanne, ontopic doorgaan of wegwezen
En ik denk dat jij al door 100 Ali's geneukt bent omdat je jezelf voordoet als iemand van 18.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
okee,ik denk dat de jongen die t topic starte nog nooit sex heeft gehad,en klaagt daarover.
Maar omdat ie dat niet wil toegeven,nu doet alsof alle meisjes die met em willen te jong waren.
Nou, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:53 schreef Rainb0ws het volgende:
Ok ok ok... ik hou al op met irritant doenhaha...
Ik vloog alleen ff stiekem van plezier , omdat dit mn allereerste vervolg is van een topic die ik ooit ben begonnen!![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd.
Nu nog een eerste naamtopic
Weet iemand alsnog het antwoord op mijn vraag die ik daar gesteld heb?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd.
Nu nog een eerste naamtopic
Check eens of je tab het los wel doet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:59 schreef Teezie het volgende:
[..]
Weet iemand alsnog het antwoord op mijn vraag die ik daar gesteld heb?
Ik snap geen fuck van dat forum. Ze noemen zichzelf onzin voor het leven en dan plaats ik een of andere gelogen lulverhaal dat jij 18 zou zijn en dan gaat hij dichtquote:
Ja, los werken ze allebeiquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Check eens of je tab het los wel doet.
En probeers eens alt+shift+tabquote:
OH MY GOD TOEN IK DAT DEED WERKTE HET EN NU WERKT ALT+TAB OOK IK HOU VAN JE ECHT WAARquote:
En dit baseer jij op? Een topic dat ik open? Bitch pleasequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
okee,ik denk dat de jongen die t topic starte nog nooit sex heeft gehad,en klaagt daarover.
Maar omdat ie dat niet wil toegeven,nu doet alsof alle meisjes die met em willen te jong waren.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef Teezie het volgende:
[..]
OH MY GOD TOEN IK DAT DEED WERKTE HET EN NU WERKT ALT+TAB OOK IK HOU VAN JE ECHT WAAR
Die heb ik al zo'n 4 jaar niet meer op mijn PC staan. Best fijn programma, maar ik vind iTunes goed genoeg (plus ik moet het sowieso in iTunes bijhouden voor mijn iPhonequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef Teezie het volgende:
[..]
Gebruik jij toevallig winamp?x901
![]()
Ooh oke laat dan maar zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die heb ik al zo'n 4 jaar niet meer op mijn PC staan. Best fijn programma, maar ik vind iTunes goed genoeg (plus ik moet het sowieso in iTunes bijhouden voor mijn iPhone)
Deel 1 was nog leuk maar dit..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef Afwazig het volgende:
Dit topic was toch al vanaf het begin verdoemd, swarma. Dat je echt, van alle topics, hier moeite in gaat stoppen.
Wat is er dan met jouw winamp aan de hand?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef Teezie het volgende:
[..]
Ooh oke laat dan maar zitten, 10 kudo's voor jou dat je me ALT+TAB hebt gemaakt
Iemand zegt dat als je CTRL+TAB+G drukt dat je dan allemaal statistieken enzo krijgt maar er gebeurt niksquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat is er dan met jouw winamp aan de hand?
Aha.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet. Komt door mijn autisme, denk ik. Ik heb wat problemen met sociale conventies. Vandaar dit topic.
Zo,lekker aardig,al was je de rijkste jongen van de wereld,zou ik je nog niet moeten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:06 schreef Biels het volgende:
[..]
En dit baseer jij op? Een topic dat ik open? Bitch please. Blijf maar weg.
Nou ja het heeft wel potentie! Mensen moeten gewoon leuk reageren en ontopic.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:10 schreef Afwazig het volgende:
Dit topic was toch al vanaf het begin verdoemd, swarma. Dat je echt, van alle topics, hier moeite in gaat stoppen.
Och nee, wat moet ik nu verder met mijn leven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zo,lekker aardig,al was je de rijkste jongen van de wereld,zou ik je nog niet moeten.
En Rainbow is gewoon vet,had al n paar posts van haar gelezen
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zo,lekker aardig,al was je de rijkste jongen van de wereld,zou ik je nog niet moeten.
ben jij geen kloon van die x2shanna oid?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Verder, bwhehe, de rijkstequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
superxmacho?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:29 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ben jij geen kloon van die x2shanna oid?
Ik vind dat je best nog mild bent tegenover haar, mij noemde je gelijk kutwijf.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Verder, bwhehe, de rijkste. Zie jij dat als compenserende kwaliteit voor een gebrekkige persoonlijkheid? Vrouw.
Zij heeft foto's in d'r fobo.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik vind dat je best nog mild bent tegenover haar, mij noemde je gelijk kutwijf.
Was dat laatste woordje een scheldwoord ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Verder, bwhehe, de rijkste. Zie jij dat als compenserende kwaliteit voor een gebrekkige persoonlijkheid? Vrouw.
Nee. Even een bevestiging van het stereotype.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:34 schreef Teezie het volgende:
[..]
Was dat laatste woordje een scheldwoord ofzo?
Ik wist dat dat de reden was!!!! Ik denk dat er echt anders op mij gereageerd wordt als ik foto's van mezelf plaats in mijn fobo. NOT!!quote:
Goed dat je er "NOT!!!" bij zegt. Sarcasme ontgaat me meestal. Net als jou.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:39 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik wist dat dat de reden was!!!! Ik denk dat er echt anders op mij gereageerd wordt als ik foto's van mezelf plaats in mijn fobo. NOT!!![]()
Ik had me niet uit laten maken voor dikke vetkwal trouwensquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Muay-toys kloon?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik had me niet uit laten maken voor dikke vetkwal trouwensMaja, wie ben ik
Waarom doe jij zo gemeen tegen mij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Goed dat je er "NOT!!!" bij zegt. Sarcasme ontgaat me meestal. Net als jou.
Als ik het me goed herinner begon jij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo gemeen tegen mij.
Zit je er nog steeds mee? Ik zal t ffe uitleggen. Het is niet dat ik een boeddhistische levenswijze erop na houd. Ik was het meer eens met je met leef en laat leven. En dat ik het niet leuk vind wanneer er over andere mensen gepraat wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner begon jij.
Was alquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:22 schreef griekjeee het volgende:
Het is wel een beetje een kuttopic geworden hoor
Nu pasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:22 schreef griekjeee het volgende:
Ik las al een hele tijd niet meer meequote:
Ik zei toch. Het is het autisme. En ik ben afgewezen in dit topic, dat is ook wel noemenswaardig!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik las al een hele tijd niet meer mee![]()
En je hebt gelijk, sarcasme ontgaat je
Ik leef met je mee. Je wilt zeker ook zo'n meermaals terugkerend steuntopic nu?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zei toch. Het is het autisme. En ik ben afgewezen in dit topic, dat is ook wel noemenswaardig!
Komt omdat de topicstarter zoveel over meisjes te zeggen heeft,Rainbow vroeg iets wat ik best snap en dan gaat zon iemand daar heel dom over lopen doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:22 schreef griekjeee het volgende:
Zoveel? Zoals wat dan allemaal?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:30 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Komt omdat de topicstarter zoveel over meisjes te zeggen heeft,Rainbow vroeg iets wat ik best snap en dan gaat zon iemand daar heel dom over lopen doen
Go rainbowdan toch of ben ik al lees ik al lang mee te nieuw om dat te zeggen?
Dat, of gewoon een keertje een meisje aanraken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Je wilt zeker ook zo'n meermaals terugkerend steuntopic nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |