TS kwam aan in een vrachtwagen....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:25 schreef pagadder het volgende:
TS moet dus naar het ziekenhuis voor een follow up van een operatie. Vertrek ruim op tijd om zeker niet te lat te komen want mijn tijd is kostbaar.
Ik kom op tijd aan en moet enkel nog zoeken naar een parkeerplaats. Geen probleem zo denk ik, er zal ergens wel een plaatsje vrij zijn. Ik rij even rond. Ik zie naast een auto wat ruimte, daar kan ik dus parkeren. Wil indraaien, maar dan zie ik dat er twee parkeerplaatsen worden ingenomen door één foeilelijke SUV.Zo eentje dus:
[ afbeelding ]
Ik maak me kwaad en heb zin om die auto 'per ongeluk' te beschadigen, maar de tijd dringt en ik moet verder zoeken naar een parkeerplaats. Een minuut later zie ik weer een ruimte, maar net zoals bij de vorige staat er weer een SUV die doodleuk twee parkeerplaatsen inbeslag neemt.
Pas bij de derde keer had ik geluk, maar ook hier was het naast zo'n mongool die niet kan parkeren.
Klacht: Klapmongolen die met een SUV rijden, maar zelf geen reet kunnen parkeren. Zo dus:
[ afbeelding ]
Ik troost me echter met de gedachte: Hoe groter en logger de auto, hoe kleiner de lul.
Beter een dikke auto en een kleine piemel dan andersomquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:25 schreef pagadder het volgende:
Ik troost me echter met de gedachte: Hoe groter en logger de auto, hoe kleiner de lul.
idd die lezen nu lekker mee met een bak popcorn erbijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef TNA het volgende:
Wat nog dommer is, is dat jij denkt dat die mensen niet kunnen parkeren en dit per ongeluk doen.
Ja, maar dat zijn vrouwen en homo's die daarin rijden dus die kun je het niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
Het valt mij juist altijd op in parkeergarage's dat het voornamelijk de kleine auto's (Ford Ka's, Kia Picanto's e.d.) 2 vakken in beslag.![]()
Je rijdt in een Ford Ka?quote:En nee, ik rij zelf niet in een SUV.
+1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
Het valt mij juist altijd op in parkeergarage's dat het voornamelijk de kleine auto's (Ford Ka's, Kia Picanto's e.d.) die 2 vakken in beslag nemen.![]()
En nee, ik rij zelf niet in een SUV.
Dat is omdat die kleine autootjes nog net naast een fout-parkeerder kunnen staan. Dan is die fout-parkeerder weg en dan lijkt het net of die kleine autootjes hem expres aso hebben neergezet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
Het valt mij juist altijd op in parkeergarage's dat het voornamelijk de kleine auto's (Ford Ka's, Kia Picanto's e.d.) die 2 vakken in beslag nemen.![]()
Dat is niet hetzelfdequote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:36 schreef swollywood het volgende:
Ik had mijn ouwe Fiat Tempra station er aan de bestuurderskant naast gezet en was desnoods via kofferbak er uit gekomen. Heb al wel vaker vloekende mensen bij hun lomp geparkeerde auto gezien als ik hem er naast gezet had.![]()
Mijn Tempraatje heeft dan ook wel een paar kleine parkeerdeukjes aan de bijrijderskant van deuren die er tegenaan gegooid zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |