quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:52 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is toch zon wit keffertje? Dat zijn geen honden man
Dat dus. Het feit dat de hond overdag schijt heeft aan alles en zomaar wegloopt zegt al genoeg dat het gewoon trick nr. 34982 is om iets gedaan te krijgen. En nog trapt ze er in.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:47 schreef El_Psycho het volgende:
Ach wat zielig. Mag het hondje wel bij mamma in bed en TS niet?
On a serious note, je subklacht klopt niet. Als jij door zielig te kijken overal mee wegkwam zou je het ook doen. Je klacht ben ik het mee eens. Mensen moeten consequent zijn met hun hond en zich niet laten misleiden door het lieve koppie.
Kijk, dat zou in plaats van de subklacht mogen komenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:52 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is toch zon wit keffertje? Dat zijn geen honden man
Met strikje ook echt, geweldigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef smiksmaksmek het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat dus.
Kuthond. Ik heb al zo vaak gezegd als die weer eens weggelopen is; laat het schijtbeest lekker zijn gang gaan, als het liever buiten dan hier is is dat toppie.Maar vrouwen en hun meelij.
![]()
Lief stokstaartje heb jequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:56 schreef smiksmaksmek het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat dus.
Kuthond. Ik heb al zo vaak gezegd als die weer eens weggelopen is; laat het schijtbeest lekker zijn gang gaan, als het liever buiten dan hier is is dat toppie.Maar vrouwen en hun meelij.
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef theKiD het volgende:
Dat is een gestoffeerde loempia. Dat is de naam "Hond" niet waardig
Ik dacht meer aan een rat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:58 schreef kikoooooo het volgende:
Dat is een kat.
Mensen die tegen dieren pratenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die honden als mensen behandelen.
Dat op zich is ook al een topic waard jah inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die tegen dieren praten![]()
In het openbaar.
Ze praat dan zeker met zo'n hoog stemmetje alsof het een baby is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:54 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Dat op zich is ook al een topic waard jah inderdaad.![]()
Kan mijn ma ook nog wel wat van. 20x hetzelfde herhalen en dan denkt ze serieus dat de hond het nog verstaat ook, omdat ie raar begint te schudden met zen kop. Eigenlijk wil dat beest zeggen; mens tieft op, ik versta er geen reet van.
Inderdaad!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze praat dan zeker met zo'n hoog stemmetje alsof het een baby is?
Moekequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:15 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Inderdaad!!En wil je het toppunt weten?
Ze noemt zichzelf 'moeke' tegenover dat beest. Zo van;
ga je mee wandelen met je moeke?Sadness
jou moederquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
honden, wandelende schijtfabrieken.
Die zijn leluk man! Baaah!quote:
mijn hond owned herders altijd. hij alleen gepowned door de rotweiller van een vriend van mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Ik wil een Duitse Herdershondpuppie...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn pas echte honden!
En wat eet deze pony wel niet dagelijks!!!!!!!!quote:
ja man geweldig!!!!! superssssssssquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een Duitse Herdershondpuppie...
Alleen pas als ik gepensioneerd ben oid.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja man geweldig!!!!! superssssssss
Nee, dat is een wolf. Geen sticker in je schriftje vandaag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:41 schreef shadowflash het volgende:
Dat is slap aftreksel van een rat met langharige kanker.
Dit is een hond :
[ afbeelding ]
Maar je weet dat honden wolven zijn neem ik aan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:42 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nee, dat is een wolf. Geen sticker in je schriftje vandaag.
wat doet zo'n kuttelikkertje in je moeders bed?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:40 schreef smiksmaksmek het volgende:
We hebben hier zo'n yorkshire terrier ding lopen waar moeders zo dol op is en gedurende de dag heb je echt niets aan het beest. Loopt weg, doet dit en dat en 's avonds belt Sjaak, Marcel of Yvonne dat de hond weer eens bij hen binnen is komen lopen.
Maar als de tijd aanbreekt om de nest in te kruipen krijgt het beest het toch telkens weer voor mekaar om zo'n smoelwerk op te zetten waar elk gemakkelijk manipuleerbaar mens 100 euro zou aan geven (zou een ideale bedelaar zijn om op straat te pleuren met een bordje derbij en er geld aan te verdienen, goed idee)
Nou doet die hond dat om mee naar bed te mogen met moeders. Mij laat het koud en ik zeg; stouw het beest in haar kennel waar moeders tenslotte ook 100 euro voor neer heeft mogen tellen. Maar ze kán het niet. Hond gaat mee het bed in () en de kennel staat te verrotten.
Klacht: Mensen die zich makkelijk laten verleiden door een hond die schattig probeert te kijken
Sub-klacht: Honden die daar dan op hun beurt gretig misbruik van makenStinkbeesten!
Waardige sub-subklacht:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |