Niks raars aan, was gewoon een kuttopic.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef tong80 het volgende:
Raar slotje weer.
Tal van voorspellingen topics lopen er momenteel.
Het mirakel kan gebeuren. Duitsland niet naar het WK.
Ik raak er gewend aan.
Ja het is normaal als de Duitsers het WK niet halen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niks raars aan, was gewoon een kuttopic.
Bovendien zelfsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef Prosac het volgende:
Bovendien hebben we een topic voor die poule.
Door dit soort opmerkingen ben ik nooit mod gewordenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk. Verder in het pouletopic. Klaar.
Tong, ga lekker ergens anders baggeren.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen ben ik nooit mod geworden
Nee hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:46 schreef denthemen het volgende:
Er is al een Henny van Schoonhoven topic, maar helaas is hij vanmiddag overleden, mag ik hier een extra topic over maken?
Of misschien kunnen jullie de TT van het topic aanpassen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef Dos37 het volgende:
[Live] Jupiler League #3, Go Ahead Eagles - FC Oss
Go Ahead Eagles - FC Oss is live vandaag.
Hoepel lekker op uit VBL.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het normaal als een mod wordt uitgeluld hij zelf gaat editten?
Waarom gaat Ray editten als het over hem gaat, das zoiets als een crimineel die zelf zijn eigen rechter isquote:
als je met jou post heb je sowieso al geen discussie. en ga maar mailen naar forum at fok.nl als je het er niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zei alleen dat hij faalt, dat klopt gewoon
Verder moet je niet meedoen aan een discussie als je geilt op editten
Daar is de FB topic toch voor?quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
als je met jou post heb je sowieso al geen discussie. en ga maar mailen naar forum at fok.nl als je het er niet mee eens bent.
Ik zei alleen dat Ray faalt, dat was gewoon terechtquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:15 schreef sjimz het volgende:
gewone terechte edit want je post sloeg nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |