Die heb ik zelf nog niet eens... ES-137 FTW!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je nou een mooie ES335 in de verkoop had
Bespeur ik hier jaloezie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom wist ik dat niet?
Ik vertrek met een half uurtje, cola gooien naar Boris...
Ja, betrapt...quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:17 schreef Witchfynder het volgende:
Gister was gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!.
Waarom?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:44 schreef allsystemshalt het volgende:
Net stickers verwijdert met wasbenzine ik ben een beetje high
Dit is een fotocamerafilmpje, geen Hilversumquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
* Gitaar mag wel wat harder imho
Zeker niet slechtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is een fotocamerafilmpje, geen Hilversum. Vind het geluid nóg goed
.
Beton of gipsplaat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:59 schreef The_Dean het volgende:
Geen gitaren aan de woonkamer muur te krijgen [ afbeelding ]
Boren in buitenmuur...quote:
Maar ze weten nog helemaal niet voor welk bedrag ik wil gaan adverterenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:09 schreef Meursault het volgende:
Ja, da's nieuw.. Doen ze bij producten van boven een bepaald bedrag, geloof ik.
Speurders of fok dan maar hequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Maar ze weten nog helemaal niet voor welk bedrag ik wil gaan adverteren![]()
Ik wil een gitaar voor 20 euro verkopen en dan komt er al 3 euro bij aan kosten
Discriminatie !!!
Keyboard advertenties zijn gratis![]()
![]()
Ik ga ze aanklagen![]()
![]()
Tja eerst FOK! proberen met de dingen die gratis op MP mogen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:37 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Speurders of fok dan maar he
Die hangen hier ook in de winkel hoor kan je gewoon testenquote:ontopic: Gibson robot guitar... *zucht* kon ik 'm maar testen... de prijs is best wel ok
Oh? Ik kon 'm zo snel niet op de site van de guitar center vinden dus ik ging er eigenlijk van uit dat de gitaar al weer uit de productie was genomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:50 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tja eerst FOK! proberen met de dingen die gratis op MP mogen.
[..]
Die hangen hier ook in de winkel hoor kan je gewoon testen
Hmm verzuimt te vertellen, woon nu sinds een paar weken in the States (Cambridge/Boston gebied) ivm m'n nieuwe baan bij Harvard Uniquote:
Ik dacht dat je muur van karton wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Who needs tv when you got a wall of Deathn
[ afbeelding ]
Ontmoet mijn bas ook eens wat verre familiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:04 schreef The_Dean het volgende:
Who needs tv when you got a wall of Deathn
[ afbeelding ]
Soort van thuiskomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ontmoet mijn bas ook eens wat verre familie.
Knap hoor. Ziet er nog behoorlijk waterpas uit. Ik zou ze opzettelijk niet in 1 lijn hangen, om de tijd te besparen van het waterpas krijgen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is dat die schouw er zit, anders had ik er nog twee haken naast gemaakt
Wel handig die gitaren naast de open haard kan je ze opstoken als het wat kouder wordtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is dat die schouw er zit, anders had ik er nog twee haken naast gemaakt
Waterpas hangen is het makkelijkste wat er is man.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Knap hoor. Ziet er nog behoorlijk waterpas uit. Ik zou ze opzettelijk niet in 1 lijn hangen, om de tijd te besparen van het waterpas krijgen.
Tja, en die gitaren zijn ook niet mis. Ik zag vanochtend nog een Dean hardtail bij TAGS in Enschede was verrast te zien dat de gitaar best wel looks had.
Gaskachelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wel handig die gitaren naast de open haard kan je ze opstoken als het wat kouder wordt![]()
![]()
Boren ... Daar ben ik dus niet zo'n ster in. Aftekenen lukt wel, maar als ik dan ga boren, zit ik er al meteen naast ... Ik heb niet het geduld om de boor op sneldheid te laten komen of eerst met een dunnere boor te beginnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waterpas hangen is het makkelijkste wat er is man.
Je hangt de eerste haak op een goede hoogte, dan zet je de ene hoek van de waterpas erop en zet je op het andere hoekje een streepje. Daar plaats je de andere haak tegenaan, gaten aftekenen, boren, vastzetten en nog eens dat trucje met de waterpas, streepje, aftekenen, boren en ophangen.
Het hangt nu zo strak, zels de neckjoint strapholders van de V's hangen onderling waterpas
En die Deans zijn zo slecht nog niet
Geduld moet je makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:31 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Boren ... Daar ben ik dus niet zo'n ster in. Aftekenen lukt wel, maar als ik dan ga boren, zit ik er al meteen naast ... Ik heb niet het geduld om de boor op sneldheid te laten komen of eerst met een dunnere boor te beginnen.
(onzin reactie) ruilen tegen mijn bo~el?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand een gitaartje kopen ?
[TK] Ibanez Joe Satriani Signature (JS1000 BTB)
Gefelecibierquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
(onzin reactie) ruilen tegen mijn bo~el?(/onzin reactie)
jeej, jarig, 26 geworden
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, jarig, 26 geworden
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, jarig, 26 geworden
nee, geld om het gat op te vullen die de bestelde betonne bbq geslagen heeft in het budgetquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gefelecibier![]()
![]()
![]()
* Oh nee eerst nog koffie![]()
Heb je gear gekregen?
Pff. Je bent tot laat opgebleven op je verjaardag. Gefeliciteerd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, jarig, 26 geworden
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
jeej, jarig, 26 geworden
Ik heb er bewust toch geen tijd voor gemaakt om ze uit te proberen. Afgelopen zaterdag was te kort geweest om al mijn opties langs te gaan. Ik had eigenlijk ook nog de Ibanez JS 20s willen uitproberen. Is ook een signature maar wel met een ongelooflijk mooie graphic. En ook in dezelfde prijsklasse.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Bij de MC-6 moet je je niet te veel latenafschrikken door de signature... het zijn echt goede gitaren, en spelen zeer lekker, daarnaast is ie idd veelzijdig
nog een voordeel wat ik bij de Bo~el vind is dat de snaren nagenoeg geheel recht lopen vanaf de brug tot aan de tuner.
En nu foto's makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:05 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ik heb er bewust toch geen tijd voor gemaakt om ze uit te proberen. Afgelopen zaterdag was te kort geweest om al mijn opties langs te gaan. Ik had eigenlijk ook nog de Ibanez JS 20s willen uitproberen. Is ook een signature maar wel met een ongelooflijk mooie graphic. En ook in dezelfde prijsklasse.
Misschien stom of onverstandig, maar ik heb nu een gitaar waar ik tevreden mee ben en dat telt.
Is een Aria Pro II niets voor je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Pff Zanger heeft nieuw gitaartje gekocht even pffrt
[ afbeelding ]
LTD viper-1000 deluxe
Vet mooi ding en speelt echt superrelax en klinkt ook nog een super.
Als ik die ibanez kwijt ben ga ik denk ik ook voor nog een LTD kijken. Maar wil er eigenlijk ook 1 zonder actieve elementen, maar de meeste zijn gevuld met EMG's =( Lieft een LP model
[ afbeelding ]
Deze is ook wel heel vet![]()
Ehmquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:19 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Is een Aria Pro II niets voor je?
[TK] Elektrische Gitaar, Aria Pro II
Helaas die ontbrekende stukken zijn in het paasvuur gegaanquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijg ik de andere helft er dan ook bij ?
Die heb ik ook!quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[TK] Gitaarband met Grolschrubbers
Wil je een reserve kopen ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:17 schreef Meursault het volgende:
[..]
Die heb ik ook!Staat mooi bij m'n sunburst strat.
Heb je een grote opruiming ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ben m'n adapter van m'n midi keyboard kwijt
![]()
Nu kan ik 'm niet verkopen![]()
Ik heb wel nog de floppy en de manuals en kabel
tja, heb je wel eens met feestjesquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:58 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Pff. Je bent tot laat opgebleven op je verjaardag. Gefeliciteerd.
dat is het belangrijkste, lijkt mijquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:05 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ik heb er bewust toch geen tijd voor gemaakt om ze uit te proberen. Afgelopen zaterdag was te kort geweest om al mijn opties langs te gaan. Ik had eigenlijk ook nog de Ibanez JS 20s willen uitproberen. Is ook een signature maar wel met een ongelooflijk mooie graphic. En ook in dezelfde prijsklasse.
Misschien stom of onverstandig, maar ik heb nu een gitaar waar ik tevreden mee ben en dat telt.
Haha, die aria pro, ik zou me niet eens meer op straat durven te vertonen daarmeequote:Op zondag 30 augustus 2009 11:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Voor de liefhebbers,
[TK] Gitaareffecten Distortion, Chorus, Compressor/Sustainer
[TK] Gitaarelement uit een Peavey T-30 Enkelspoel
[TK] Elektrische Gitaar, Aria Pro II
[TK] Gitaarband met Grolschrubbers
[TK] Diverse muziekboeken (Bladmuziek)
[TK] Logitech Rumblepad 2 Vibration Feedback Gamepad
Dat gaat dan weer veel kosten!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zo'n ding moet je heeeel ver weg sturen
Tip,quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Tip,
De linkse Dean V van roetzwarte elementcovers voorzien![]()
Hoe speelt dat ding ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:01 schreef TeleluvR het volgende:
Ah, alweer bijna vergeten: [TK] Richwood Stratocaster electrische beginnersgitaar
Staat er al sinds maart op
Helemaal niet zo slecht. Tsja, het is geen Fender USA, maar dit is wel de betere vintage serie van toen, dus tinted hals en vintage specs. Persoonlijk zou ik de pickups vervangen en dan heb je een prima gitaar. Maar goed, dat heb ik ook bij mijn andere gitaren gedaan!quote:
LPB FTW!quote:
Hey m'n LTDquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel heel vet![]()
Lees jij je PMs wel eens?quote:
JA, JE HEBT NL EEN PM!quote:
LC15!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef infp2009 het volgende:
Niemand een Tiny Terror te koop hier? Of een AC15?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:58 schreef Witchfynder het volgende:
Dat is geen echte, want hij is verkeerd om.
Watjesquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
![]()
Sja, dan maar een linkshandige kopen en linkshandig leren spelen!
Wat voor midikeyboard. Kan er opzich wel 1 gebruiken. Adapter komt wel goed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:40 schreef allsystemshalt het volgende:Ik ben m'n adapter van m'n midi keyboard kwijt
![]()
Nu kan ik 'm niet verkopen![]()
Ik heb wel nog de floppy en de manuals en kabel
Hoi,quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:41 schreef guitarist het volgende:
[..]
Wat voor midikeyboard. Kan er opzich wel 1 gebruiken. Adapter komt wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |