Welkom en sterkte.quote:
hij zit zelf ook op fok...dus veel zal ik niet in details treden...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welkom en sterkte.Watskebeurt?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:24 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij zit zelf ook op fok...dus veel zal ik niet in details treden...
Maar goed na 1jaar en zo'n 8 maanden is t nu toch echt over
neequote:
Goed nieuws is hier altijd welkomquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef Cat_Tank het volgende:
Word goed nieuws ook op prijs gesteld?Na dik een jaar therapie krijg ik niet meer de neiging mijn ex om een gruwelijke manier om te leggen.
Nee serieus: na een jaar therapie besef ik me dat het toch echt aan hem lagI just enabled him to do it
Dat kennen we allemaal.. Ik werd ook achtergelaten in een huis vol herinneringen.. Je doet er weinig an..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
neealles laat me aan hem denken, net gedoucht en daar lag zn tandenborstel
![]()
![]()
![]()
Toen ik mn haren daarna kamde lag daar zn scheerapparaat en gel enz...en toen ik me ging aankleden zn boxershorts
![]()
Tips?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:51 schreef Barbusse het volgende:
Ach...ik ga met 'n biertje een gewelddadige film kijken met humor. Eens zien of ik daarmee de zaterdagavond mee doorkom...
wat vrienden optrommelen en de kroeg inquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tips?Ik moet mn avond ook nog alleen doorkomen...
Mja, dat gaat ff niet dit weekend, iedereen heeft al wat te doen of is weg en ik heb niet zo'n zin om naar de kroeg te gaan vanavondquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wat vrienden optrommelen en de kroeg in
en als je die niet meer hebt? (WoW-verslaving FTL)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wat vrienden optrommelen en de kroeg in
de kroeg ingaan en nieuwe vrienden makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en als je die niet meer hebt? (WoW-verslaving FTL)
Me daar de hele avond alleen voelen en er net zo nuchter uitkomen als ik er in ging bedoel je? nee dank jequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:16 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
de kroeg ingaan en nieuwe vrienden maken
Goodfellas. goed plan, ff binnentrekkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:49 schreef Barbusse het volgende:
Beetje laat dat ik reageer...![]()
Qua filmtips: Sympathy for Lady Vengeance. Prachtig Koreaans drama over de prijs van wraak. Of anders Ichi the Killer. Japanse slasher met zoveel dement geweld dat je de slappe lach krijgt. Of kijk Goodfellas nog een keer. Zodat je weet dat hoe slecht je je ook voelt, het kan altijd slechter.
Qua uitgaan; tja, ik ga op dit moment liever niet uit tenzij ik iemand heb om mee uit te gaan. Die er op dit moment niet is. Kom ik wel weer overheen, maar kroegen en zo sla ik maar even over. Bovendien is mezelf volgieten op dit moment volgens mij niet echt verstandig.
Werkelijk briljant film!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goodfellas. goed plan, ff binnentrekken
Uitgaan tja, ik had nu opeens wel zin (), maar nu was er niemand te vinden die mee wilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |