Jij mag nog niet eens op een brommer rijden dus ga ergens anders spelenquote:
Jouw driewieler ook?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens op een brommer rijden dus ga ergens anders spelen
quote:
Ik hou m'n spul graag netjes. Die vogelschijt laat rare plekken achter op je lakquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
TS moet er nog even achter komen dat auto's wassen echt de meest zinloze bezigheid is.
Je bemoeit je met grote mensen zakenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
kom ik bij een gevoelig punt
Ja, en volgende week zit je auto weer onder het zand.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik hou m'n spul graag netjes. Die vogelschijt laat rare plekken achter op je lak
stoor ik me minder aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en volgende week zit je auto weer onder het zand.
Wees blij dat olifanten niet vliegen trekpopquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:27 schreef justmattie het volgende:
Kom ik net bij m'n auto, hebben die vogels weer heel m'n auto getorpedeerd met hun schijtIk naar de wasstraat en met de hogedruk en zo schoonmaken, is er 1 zon plakkaat dat er gewoon niet af wil
![]()
![]()
Zaterdag gewoon voor niks mn auto in de wax gezet
Klacht: Ik hoop dat die vogels allemaal de vinkentering krijgen
Inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je bemoeit je met grote mensen zaken
Ah, dat kan ook.quote:
Interesseert me echt niks, alleen die vogelschijt vind ik echt goor. Verder was ik m'n auto echt nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook.
Ik vind het altijd enorm vervelend als ik mijn auto net gewassen heb, en hem een dag later weer vies terug vind. Gewoon door het rijden over de snelweg.
Bikkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:33 schreef Repeat het volgende:
Terechte klacht. Heb ook vaak schijt die ik er met een plamuurmes af moet bikken, gaat ook m'n hele lak van naar de gal
ik kliktequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef wise het volgende:
het moment supreme
http://upload.wikimedia.o(...)ecatingSeagull_3.jpg
lulz
Coca Cola Vanillaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef o.us het volgende:
Coca Cola Vanilla is onder toeziend oog van het Nederlandse volk gewoon gestolen en jij zeikt over vogelschijt? Hoe zal jouw leven wel niet zijn joh.
Straks vertel je me dat Winner Taco's verkapte Cornetto's zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Coca Cola Vanilla
Dat is hetzelfde als koffie met suiker en/of melk drinken, de echte smaak proef je niet meer![]()
Winner Taco is oldkoolquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Straks vertel je me dat Winner Taco's verkapte Cornetto's zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |