abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72235220
wat voor processor? dual core? of core 2 dual? of ppc? of gewoon singecore intel?
pi_72235724
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:47 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ok dat wilde ik even weten dankje.

wordt m;n 1e mac maar is 600 euro een beetje een redelijke prijs?
2.4 GhZ processor
3GB geheugen
250GB HD
hoe groot scherm, uit welk jaar is ie, core2duo processor,..?
graag verwijderen
pi_72236104
Iemand die SL heeft geïnstalleerd en iets merkt van het aangepaste kleurengamma?
pi_72236175
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand die SL heeft geïnstalleerd en iets merkt van het aangepaste kleurengamma?
Het enige wat ik merk is dat de standaard kleurprofielen klote zijn als in Leopard: de kleuren zijn vreselijk. Vanavond maar even aan de slag met mijn Spyder 3 Pro.
pi_72236353
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:06 schreef fyah het volgende:

[..]

hoe groot scherm, uit welk jaar is ie, core2duo processor,..?
Core 2duo 20inch model uit 2008
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_72236379
Kutzooi, ik moet Snow Leopard morgen nog ergens vandaan toveren. Waar in Brabant issie nog flink op voorraad?
pi_72236766
En ik ben terug, met Snow Leopard. En het is echt merkbaar sneller. Het Dock, Safari, iPhoto, alles vliegt
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_72236859
Nog geen SL hier, maar goed, moet toch nog eerst m'n nieuwe 1TB disk in gebruik nemen (lees: kleine 500GB aan data heen en weer pompen) en backups maken, want door die volle disk had ik Time Machine al een tijdje uitstaan... Maar als ie er morgen zou zijn zou dat wel aardig zijn .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_72236889
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:30 schreef Blaxje het volgende:
Kutzooi, ik moet Snow Leopard morgen nog ergens vandaan toveren. Waar in Brabant issie nog flink op voorraad?
Hm ik was vanmiddag even bij de A-Mac in Den Bosch maar daar zag ik 'm niet staan... (Heb er verder ook niet naar gevraagd omdat ik 'm toch besteld had!)

Verder: 13 inch MBP want it want it want it!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_72237077
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:50 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hm ik was vanmiddag even bij de A-Mac in Den Bosch maar daar zag ik 'm niet staan... (Heb er verder ook niet naar gevraagd omdat ik 'm toch besteld had!)

Verder: 13 inch MBP want it want it want it!
Nee, die hebben ze niet meer Dan wordt het voor dit weekend maar even een torrent + external HD. Volgende week de DVD halen
pi_72237085
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:29 schreef Semmm het volgende:

[..]

Core 2duo 20inch model uit 2008
Ik vind het zelfs best aan de goedkope kant voor dat model, een jaar na aankoop toch maar eerst gaan testen.
graag verwijderen
pi_72237090
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij staat nu volgens mij standaard op 2.2. Maar goed, dat had ik sowieso al aangepast in Leopard.
Calmer than you are
pi_72237151
2.2 Television Gamma eindelijk standaard? Jeu! Tijdworre.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:59:19 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72237182
Als je klant bent van de ING en je stort maandelijks 600 euro op je rekening, dan kun je tot eind sept een 16 GB iPhone krijgen voor 29,99 en je betaalt geen aansluitkosten. En je krijgt 1000 extra sms'jes oid.
Niet meer actief op Fok!
pi_72237283
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:56 schreef fyah het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs best aan de goedkope kant voor dat model, een jaar na aankoop toch maar eerst gaan testen.
Oke ik denk ook dat ik 'm neem
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:41:49 #266
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_72238274
Alweer iemand die Windows 7 beter vindt:
quote:
Sure, Apple and its third-party software developers will sort out the problems, and Apple won't take a shellacking over these flaws the way Microsoft did with Windows Vista. That's just how things work. When it comes to Apple, people are more willing to forgive.

But this is where you start to wonder whether everybody kind of slacked off a little bit when Jobs, a notorious tyrant and perfectionist, wasn't around to put the fear of God into them. What are they doing putting out a product that (a) doesn't blow you away with some life-changing new features and (b) doesn't quite work right? It just seems so, well, unlike Apple.
http://www.newsweek.com/id/214044/page/1
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_72238366
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:41 schreef Svyatagor het volgende:
Alweer iemand die Windows 7 beter vindt:
[..]

http://www.newsweek.com/id/214044/page/1
Hmmm...volgens mij staat dat er niet.

Plus de vergelijking gaat natuurlijk mank. Als je drie jaar lang in een Fiat Panda heb gereden (Vista), dan lijkt een Saab (7) ook ineens een andere wereld. Maar dat maakt een Saab nog geen Ferrari of Rolls.
Calmer than you are
pi_72238387
Dat lijken die comments trouwens ook te vinden
quote:
Its really surprising that a good news channel like Newsweek would have a article that has so many flaws from a reporting perspective. I am not a great critique of articles, but this just seems a very biased view point from a reporter that has not even taken the effort to install the new OS on (presumably his own) Apple Laptop. Its my view that when a author decides to pen a article rebuffing good reviews penned by others, he/she should have compelling evidence to back it up. But not even having worked on the new OS, that is just asking for a reputation crash. Now about the rest of the article ... well maybe later when you rewrite your Vista and get a Win 7 in.
Calmer than you are
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:47:35 #269
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_72238406
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Hmmm...volgens mij staat dat er niet.

Plus de vergelijking gaat natuurlijk mank. Als je drie jaar lang in een Fiat Panda heb gereden (Vista), dan lijkt een Saab (7) ook ineens een andere wereld. Maar dat maakt een Saab nog geen Ferrari of Rolls.
Nee, niet met zoveel woorden, maar hij lijkt vooralsnog enthousiaster over W7 dan over SL.
quote:
Microsoft, for its part, is about to ship a new version of its Windows operating system, Windows 7. It's officially due out in October, but it's been out in the wild for months now in a wide-ranging (read: anyone could download it at no cost) "beta" program. I've been running it since January, on a bunch of different machines, and it's great. Stable, fast, clean. And by the time it ships, Windows 7 will have spent almost a year being tested and beaten on by millions of people.
Check mijn band Glorybox
pi_72238410
Ik koop m'n mac vooral omdat hij snel is en geen virussen kan krijgen (toch?) maar met 3gb geheugen 2,4 core 2duo en 128MB videokaart moet dat lukken?
pi_72238718
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:47 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Nee, niet met zoveel woorden, maar hij lijkt vooralsnog enthousiaster over W7 dan over SL.
[..]
Tja, vandaar ook mijn comment over die Fiat en die Saab. Ik ben al jaren gewend aan een systeem dat snel is, niet vastloopt en gestripped is van nutteloze meldingen, zoals "Wil je de WIndows-tour volgens'; 'Je systeem loopt mogelijk een risico doordat je virusdefinities niet up-to-date zijn''.In het land der blinden enz...
Calmer than you are
pi_72239259
Wat een release feest. Er was geen kip.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:39:52 #273
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_72239842
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Tja, vandaar ook mijn comment over die Fiat en die Saab. Ik ben al jaren gewend aan een systeem dat snel is, niet vastloopt en gestripped is van nutteloze meldingen, zoals "Wil je de WIndows-tour volgens'; 'Je systeem loopt mogelijk een risico doordat je virusdefinities niet up-to-date zijn''.In het land der blinden enz...
True that.
Check mijn band Glorybox
pi_72239871
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Bij mij gaat het meer om de betere ondersteuning van colormanagement e.d. Op dat punt blijft Windows gewoon zuigen denk ik

Trouwens, het Image Capture programma is ook aardig onder handen genomen. Je kunt er nu ook scans mee pakken als je een ondersteunde scanner hebt.

De nieuwe manier van printdrivers downloaden bevalt mij ook wel: niet meer 200MB+ aan drivers binnenhalen voor 1 printer...
pi_72240586
Overigens totaal off-topic: ik kan iedereen Inglorious Bastards aanraden. Wat een geweldige film!
Calmer than you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')