Ik denk zonder simlock, dat je er dus een kaartje van elke provider in kunt frottenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mag een iPhone wel voor ¤199 verkocht worden? "Sim-vrij" ( ?) zelfs. Wat moet ik mij daarbij voorstellen... telefoon zonder sim kaart?
Betrouwbaarderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:12 schreef Michiel72 het volgende:
Inderdaad in Tiel viel de folder woensdag in de bus. Kwam met de post, dus verspreid door TNT.
In mijn ogen komt dat betrouwbaarder over dan in een pak van tig folders via een spamtoko verspreid. Nu weet ik wel dat TNT al snel iets aanneemt om te verspreiden en dat dat helemaal geen kwaliteitsstempel is, maar toch...
supergenieën?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:46 schreef firebladex het volgende:
In den bosch is het zo te zien ook al verspreid. Mensen bel aub niet. Maar toch wilt iedereen zijn geluk uitproberen en belt ( jaja ik heb ook gebeld en ben 80 cent armer ). Doe het niet
Duidelijk oplichters... die gasten die deze scam hebben bedacht zijn wel supergenieën
Ook al je eerste post op het forum..en dan die lui supergenieen noemen ipv domme oplichtersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:49 schreef firebladex het volgende:
ik heb het over de bedenkers van het scam, want als 10.000 mensen al bellen zijn ze gewoon binnen.
Nou, hoogstaande scam hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:49 schreef firebladex het volgende:
ik heb het over de bedenkers van het scam, want als 10.000 mensen al bellen zijn ze gewoon binnen.
je moest eens weten hoeveel tokkies toch even gaan bellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nou, hoogstaande scam hoor!
Maar ik ben het met je eens, iets dat zo obvious in elkaar steekt.. Hell, daar moet je de uni wel voor gedaan hebben om er niet in te trappen.
In jouw geval raad ik aan om een nieuw toetsenbord te bestellen bij HDVA. Je Caps blijft nu elke keer hangen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef vak-z4 het volgende:
Het zijn gewoon domme oplichters! Ik ben nog steeds niet gebeld! (Al wist ik dat het oplichters waren en dacht van 'ach wat is 80 cent')
Je zou eens moeten weten hoeveel ze hebben verdient ( Door gasten als ik ) hebben!!!
Maarja wat ik net al zei het zijn DOMME oplichters - dus geen SLIMME - en dus worden ze z.s.m opgepakt, althans dat hoop ik.
Voor de gasten als ik ; BEL NIET!!! ZEG NIET VAN OW ACH HET IS MAAR 80 CENT, JE WEET NIET HOEVEEL ZIJ AAN JOU VERDIENEN!!!!!!!!!!!!
Rood Witte groet,
Vak-z4
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:06 schreef vak-z4 het volgende:
Een serieuze discussie begint bij je zelf. Mijn advies: 'zeg iets nuttigs of zeg niets'. Ben je niet serieus ga dan naar www.ikkannietnormaaldiscusieeren.nl
quote:Firefox kan de server op www.ikkannietnormaaldiscusieeren.nl niet vinden.
Kan ik de folder met de actiepakkers ook in Noord-Holland krijgen?quote:
En hiermee bedoel je.....?? Probeer je......Grappig te zijn?? Je bent gewoon zo'n voorbeeld als GODTJEquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan ik de folder met de actiepakkers ook in Noord-Holland krijgen?
Take a chill pill hij zoekt enkel een folder zodat ie hem zelf kan zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef vak-z4 het volgende:
[..]
En hiermee bedoel je.....?? Probeer je......Grappig te zijn?? Je bent gewoon zo'n voorbeeld als GODTJE
Als hij dat daadwerkelijk bedoelde, mijn excuses daarvoor. Maar volgens mij is dat folder hier al gepost?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Take a chill pill hij zoekt enkel een folder zodat ie hem zelf kan zien
Maar het is wat anders dan hem daadwerkelijk in de hand te hebben hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:19 schreef vak-z4 het volgende:
[..]
Als hij dat daadwerkelijk bedoelde, mijn excuses daarvoor. Maar volgens mij is dat folder hier al gepost?
Dat het onbetrouwbaar is weten we nu wel. Sommige mensen willen gewoon graag de folder zelf zien (waaronder ik) omdat de foto's niet allemaal even duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:27 schreef vak-z4 het volgende:
Ja daar heb je wel gelijk in. Zoals ik eerder al zei, het is onbetrouwbaar. Alleen al het feit dat je de flitsen ziet op de breedbeeld TV en op de DS spellen. Volgens mij is het door heel Nederland verspreid, iig zijn er veel mensen uit verschillende regio's die het ontvangen hebben.
Bel ff voor mij om te checken robbiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij is dit niet betrouwbaar.
dus? Met z'n allen bellen om die PS3 te bestellen!quote:H.D.V.A.
Adres Binderskampweg 31
6545 CA Nijmegen
ContactgegevensTelefoonnummer : 06-20796907
Website : onbekend
Waarom? Wil je graag belazerd worden?Er staan toch screen shots?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:10 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kan ik de folder met de actiepakkers ook in Noord-Holland krijgen?
PM the guy knakker!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:50 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Bel ff voor mij om te checken robbie
Die link werkt helemaal nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:06 schreef vak-z4 het volgende:
Kan het nooit een serieuze discussie worden hier op het FOK Forum??? Waarom moeten er weer reacties komen zoals hier boven? FF een vraagje aan diegene die mij heeft gequoted : 'Hoe oud ben je? Probeer je grappig te zijn? Wat wil je hiermee bereiken???
Een serieuze discussie begint bij je zelf. Mijn advies: 'zeg iets nuttigs of zeg niets'. Ben je niet serieus ga dan naar www.ikkannietnormaaldiscusieeren.nl
Oke verder met de discusie!
Rood Witte groet!
Vak-z4
Nee,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mag een iPhone wel voor ¤199 verkocht worden? "Sim-vrij" ( ?) zelfs. Wat moet ik mij daarbij voorstellen... telefoon zonder sim kaart?
Ze bezorgen alleen bij domme provincialen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:06 schreef Dionysiou het volgende:
Noord-Holland krijgt niets?
Ik wil mee genieten
LOL. Kijk bij jouw bezorgt HDVA graag!:)quote:
Het zijn zelf ook oplichters, TNTquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:12 schreef Michiel72 het volgende:
In mijn ogen komt dat betrouwbaarder over dan in een pak van tig folders via een spamtoko verspreid. Nu weet ik wel dat TNT al snel iets aanneemt om te verspreiden en dat dat helemaal geen kwaliteitsstempel is, maar toch...
80 ctquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:12 schreef vak-z4 het volgende:
@gr8w8
daarmee bedoel ik dat ik een forum niet serieus neem. Niet dat ik er naar kijk...
80 cent is weg... H the fuck is 80 cent??
Dat verklaart al genoegquote:Rood-Witte groet
Een Feyenoorder in hart en nieren
quote:ik heb natuurlijk ook de folder thuis gekregen en het verbaasde me gelijk dat de prijzen zo laag zijn. Natuurlijk wilde ik wel wat kopen. Want als je leest dat je niet vooraf hoeft te betalen is het gelijk betrouwbaar. Toen was mijn twijfel even weg.. I
groet
In Den Bosch nietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ze bezorgen alleen bij domme provincialen.
H.D.V.A.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:47 schreef hetizmij het volgende:
Weet iemand misschien door welk bedrijf deze folder is rondgebracht? Door TNT of een andere aanbieder? Dan zou misschien op deze manier achterhaald kunnen worden wie hier achter zit.
Laten we hopen dat ze meer panden hebben dan die alleen, dat adres volgens funda 95 m².quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:53 schreef Tomaz het volgende:
[..]
H.D.V.A.
Adres Binderskampweg 31
6545 CA Nijmegen
ContactgegevensTelefoonnummer : 06-20796907
Website : onbekend
wie weet kom je dozen met iphones tegenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef frankensink het volgende:
wie weet wordt het adres misbruikt...
Dan horen we over 3 dagen meer van je, geen probleemquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
als dat huisadres nu eerder bekend was had ik wel eens langs kunnen gaanheb nu geen tijd helaas komende 2 dagen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:44 schreef Michiel72 het volgende:
Opvallend veel rode auto's in de buurt (zoom!)... Zou dat de kleur van de bedrijfswagens zijn waarmee ze bezorgen??
http://www.kvk.nl/handelsregister/zoekenframeset.asp?url=https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSWWW01@&zk=1quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef frankensink het volgende:
Dossiernummer: 09197805 Blad 00001
Uittreksel uit het handelsregister van de Kamers van Koophandel
Deze inschrijving valt onder het beheer van de Kamer van Koophandel voor
Centraal Gelderland
Adres :Binderskampweg 31, 6545CA Nijmegen
Telefoonnummer :06-20796907
Datum vestiging :13-05-2009
Bedrijfsomschrijving :Verrichten van huishoudelijke werkzaamheden bij
bedrijven en particulieren. Tevens in- en
verkoop van wit- en bruingoed en huishoudelijke
apparatuur en financiële dienstverlening.
Werkzame personen :1
----------------------------------------------------------------------------
De onderneming wordt gedreven voor rekening van:
Naam :van der Kleijn, Adriana Johanna Maria
Geboortedatum en -plaats :23-10-1956, Breda
Adres :Meijhorst 54e straat 5412, 6537JJ Nijmegen
Voor uittreksel
Dit was mij wel 2,50 waard!
Nu lijkt het me niet handig om met een knokploeg langs te gaan... wie weet wordt het adres misbruikt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |