Om je eigen kutdorp, je durft je woonplaats niet eens in je profiel te zettenquote:
idd ik schaam me voor m'n woonplaatsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Om je eigen kutdorp, je durft je woonplaats niet eens in je profiel te zetten
Ja, dus nu ksst jijquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd ik schaam me voor m'n woonplaats
en die stond er tot vorige maand ofzo jaren in
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk wel, een modje stil krijgen...
(en nu niet zeggen dat je offline ging want je status was nog een paar minuten blauw)
Onze tijd is wel duur. Nu nemen we eens de tijd om dit soort droeftoetertopics te lezen en dan doe je zo?quote:Op maandag 28 december 2009 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeg meisjes, als jullie 4 maanden geleden (!) niet reageerden, dan hoeft het nu ook niet meer.
Of zijn jullie in alles zo langzaam? Denken en zo..
Geeft niks, jullie soort moet er ook zijn, zodat ik weet dat anderen er erger aan toe zijn dan ik.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 28 december 2009 21:54 schreef Baggert. het volgende:
Onze tijd is wel duur. Nu nemen we eens de tijd om dit soort droeftoetertopics te lezen en dan doe je zo?
Jouw soort duidelijk niet. Maar dat geef niks, dat noemen we natuurlijke selectiequote:Op maandag 28 december 2009 21:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Geeft niks, jullie soort moet er ook zijn.
Dat denkt jouw soort altijdquote:Op maandag 28 december 2009 21:59 schreef Baggert. het volgende:
Jouw soort duidelijk niet. Maar dat geef niks, dat noemen we natuurlijke selectie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |