Nee, de niet traditionele verenigingen zijn clubjes leuke mensenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
Sowieso traditionele studentenverenigingen.
Je bent toch geen Cleo-emo?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
Doe dat laatste maar![]()
Jij dan?
Sowieso lid zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, de niet traditionele verenigingen zijn clubjes leuke mensen
Klopt helemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:41 schreef Fappie het volgende:
[..]
Ik houd het bij de ACLO en de studievereniging. Je kunt ook overdrijven met ouwehoeren en zuipen he.
Oh, dat zijn die pinguins. Dacht al dat het Vindicat was.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:47 schreef Fappie het volgende:
Honderden Albertianen in pak in de brugstraat.![]()
En graafmachines.![]()
En de stoep is te hoog,. En het is benauwd.
![]()
En ik heb nog 4 dagen vakantie.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:53 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Oh, dat zijn die pinguins. Dacht al dat het Vindicat was.
PM verstuurd. Moest er ook nog iets in staan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja joppel, kom maar op met die PM!
Nee als je uit de kroeg komt ga je naar college.quote:
Drinken is verboden tijdens de ITquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:16 schreef Fappie het volgende:
[..]
Nee als je uit de kroeg komt ga je naar college.![]()
Ik zat een keer tussen twee gasten, een had een kater en de ander was stoned.
Logisch, ze zuipen allemaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Drinken is verboden tijdens de IT
Ach ieder zijn ding toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Logisch, ze zuipen allemaal![]()
Heb wel gehoord wat voor dingen ze allemaal moeten ondergaan. Dat moet je niet willen.
Ik vind het pas irritant dat iedereen er zo op loopt te zeiken. Het is ook niet mijn ding, maar hoe vaak heb jij er uberhaupt last van gehad? Je komt toch bijna nooit in de stad?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Logisch, ze zuipen allemaal![]()
Heb wel gehoord wat voor dingen ze allemaal moeten ondergaan. Dat moet je niet willen.
Ik kom vaker in de stad dan jij denktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik vind het pas irritant dat iedereen er zo op loopt te zeiken. Het is ook niet mijn ding, maar hoe vaak heb jij er uberhaupt last van gehad? Je komt toch bijna nooit in de stad?
En jij vindt dat ik me er druk om maak? Welnee, het is gewoon niet mijn ding. Klaar.quote:Ga je ergens anders druk over maken man.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kom vaker in de stad dan jij denkt
Ik zie er in ieder geval nooit mensen van Fok.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kom vaker in de stad dan jij denkt
[..]
En jij vindt dat ik me er druk om maak? Welnee, het is gewoon niet mijn ding. Klaar.
Ja, zie me flippen nerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
Hij is weer eens lichtgeraakt
Van wie?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:45 schreef Luco het volgende:
En de stem van Ieniemienie is veranderd... Tommie is gelukkig wel nog normaal
Verveling
het werd me allemaal iets teveelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:01 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jij hebt geen doei gezegd gisteren!
Ik, een bankhanger in ons huisquote:
Dat is niet verkeerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:11 schreef 2cv het volgende:
Blond meisje wat op verjaardagen komt, toch ?
Yayquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:37 schreef Albert86 het volgende:
Jeej. Ben geslaagd! Ben nu Bachelor of Communications
Bij knol aan het zuiderdiepquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:51 schreef maok het volgende:
Weet iemand trouwens waar je het beste grunninger kouk kunt kopen?
Knol!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:51 schreef maok het volgende:
Weet iemand trouwens waar je het beste grunninger kouk kunt kopen?
http://feestinstad.nl/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:31 schreef Luco het volgende:
Zo, vanmiddag maar eens de stad in, kijken of dat Gronings Ontzet iets is
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:37 schreef Albert86 het volgende:
Jeej. Ben geslaagd! Ben nu Bachelor of Communications
Camera Obscura, Fuck Buttons, Sunset Rubdown, The Sounds + Matt & Kim, A place to bury strangers, Das Pop, Friska Viljor, Lovvers.quote:
#care, dat is toch voor stadjersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:30 schreef skunkasaur het volgende:
Arg gbskljflaj
GEEN muziek bij het vuurwerk vanavond? Op verzoek van het publiek?![]()
![]()
Direct daarna kan je toch weer genieten van top bands als Mooi Warkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:35 schreef skunkasaur het volgende:
Zonder muziek is het maar gewoon vuurwerk.
Die route is nog best langquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:40 schreef maok het volgende:
Als het vanavond droog is skaten we langs TARA's en Freecell's huis: route
Zal wel rond 20:15/ 20:30 zijn als ik het zo zie.
Die weet er dan ook niets van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:27 schreef maok het volgende:
Was weer lekker, maar Wiets wilde niet.
Is dat die wekelijkse tocht met de rijdende soundblaster?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:40 schreef maok het volgende:
Als het vanavond droog is skaten we langs TARA's en Freecell's huis: route
Zal wel rond 20:15/ 20:30 zijn als ik het zo zie.
Om nom nom nom!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:24 schreef JH87 het volgende:
M'n wasmachine wil m'n kleren niet teruggeven. RIP kleren.
Ik dacht dat ik GEK werd. Van 9 tot 13 echt constant de martinitoren gehoord met mijn brakke kop.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:23 schreef JH87 het volgende:
Ik hoorde al erg veel klokken luiden vanmorgen.
Nope. Ieniemienie en Pino spelen soms samen in dezelfde scene zonder dat er creatief wordt gedaan met computers enzo, dus dan moeten het wel verschillende personen zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:48 schreef maok het volgende:
Gefeliciteerd!
En de rest ook gefeliciteerd met het ontzet, het is er echt weer voor.
Trouwens als de stem van inimini is veranderd dan is die van pino dat toch ook, of was dat niet de zelfde persoon?
Dat zou kunnen, ik heb 'm nog niet zo lang. Op een gegeven moment ging-ie gewoon open.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef maok het volgende:
Joppie S., zit er niet gewoon zo'n beveiliging op de wasmachine dat het een minuut duurt voor dat je hem open kan doen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |