In de Wikiquote:
Ahah.quote:
Niks moet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef Bob. het volgende:
Goh, ze hebben mijn Erasmus beurs voor de 2e keer over gemaakt.
Nu moet ik ze zeker gaan mailen om het terug te geven he?
Dat was één van de symptomenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:54 schreef JH87 het volgende:
Ik voel me wel slecht nu. Minder eetlust en overal spierpijn, terwijl ik helemaal geen spierpijn hoor te hebben.
Wat zijn de nieuwe symptomen dan?quote:
Ha! Als het nog is, dan was het ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat zijn de nieuwe symptomen dan?
Ik ben in een flauwe bui///
Morgen om 0630 m'n bed uit
Noes dat wil ik niet ik moet nog zoveel doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohnee toch niet oud, je gaat dood, Jopsel.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:35 schreef JH87 het volgende:
[..]
Noes dat wil ik niet ik moet nog zoveel doen.
"Dood is niets, leven trouwens ook niet. Sterven, slapen, overgaan in niets, wat maakt het uit? Alles is een illusie."quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:40 schreef Luco het volgende:
Je leeft maar zo kort,
en je bent nog zo lang dood...
Misschien had je een jas aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef Grulez het volgende:
Ah gelukkig. De koorts is terugTenminste ik zweet als een otter na mn tripje naar de Jumbo.
Ah dat verklaart de GHB.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:51 schreef JH87 het volgende:
[..]
'Weer'?
'Aanranden?'
Kan ik me iets niet herinneren?
Hoe?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:09 schreef nietzman het volgende:
Jopje heeft me verminkt.
Verrek ja, da's waar ook.quote:
Inauguratie is vandaagquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:47 schreef Fappie het volgende:
Honderden Albertianen in pak in de brugstraat.![]()
En graafmachines.![]()
En de stoep is te hoog,. En het is benauwd.
![]()
En ik heb nog 4 dagen vakantie.
Wat een haatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Moge het niet helemaal goed gaan daar
Is er iets met Albertus?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Moge het niet helemaal goed gaan daar
Dan bedoel ik dat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen of er iets tegen is
Ja joppel, kom maar op met die PM!quote:
Jij bent zeker een vindicat-fan.quote:
Die zijn nog ergerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Fappie het volgende:
[..]
Jij bent zeker een vindicat-fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |