FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / [PROJECT] Honda Civic Coupé #4
raulbouliwoensdag 26 augustus 2009 @ 11:46
Deeltje 4 alweer, vervolg op deeltje 3 is hier te vinden: Project: Honda Civic Coupé #3

Leegte:


B20B met act koppeling en Fidanza vliegwiel:


B20 hangt:


Plannen zijn nu een B20B met turbo, dit zal +- deze week wel klaar zijn. Er lag eerst een B16A2 in met wat bolt on mods +- 170 pk

De b20b met turbo zal wat meer pk's maken en heel wat meer koppel
Hounietwoensdag 26 augustus 2009 @ 12:02
Er komt schot in de zaak.
error_404woensdag 26 augustus 2009 @ 12:39
tvp-tje
Koepertwoensdag 26 augustus 2009 @ 12:42
Nice
_Drake_woensdag 26 augustus 2009 @ 14:29
Een honda project dat ik wel kan waarderen , vooral zo doorgaan
Googolplexianwoensdag 26 augustus 2009 @ 14:41
tvp'tje

edit : wat ga je met de B16 doen?

edit 2 : was het niet slimmer om de kop van de B16 te houden?
raulbouliwoensdag 26 augustus 2009 @ 16:04
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef Googolplexian het volgende:
tvp'tje

edit : wat ga je met de B16 doen?

edit 2 : was het niet slimmer om de kop van de B16 te houden?
B16 is verkocht en het was idd slimmer om de b16 kop erop te zetten, maar dit wil ik in de toekomst gaan doen en dan meteen het b20 onderblok sleeven enz enz.
Googolplexianwoensdag 26 augustus 2009 @ 16:06
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:04 schreef raulbouli het volgende:

[..]

B16 is verkocht en het was idd slimmer om de b16 kop erop te zetten, maar dit wil ik in de toekomst gaan doen en dan meteen het b20 onderblok sleeven enz enz.
Ach ... een B16 zonder kop verkopen was ook niet echt een oplossing geweest ^^ Nu pak je iig die centen nog.

Past toch een ITR bak op die B20? (LSD, YEAH!)
bietelboerwoensdag 26 augustus 2009 @ 22:09
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:02 schreef Houniet het volgende:
Er komt schot in de zaak.
Nou bij mij nog
bietelboerwoensdag 26 augustus 2009 @ 22:10
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:06 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ach ... een B16 zonder kop verkopen was ook niet echt een oplossing geweest ^^ Nu pak je iig die centen nog.

Past toch een ITR bak op die B20? (LSD, YEAH!)
Je kan ook gewoon LSD in een B16 bak zetten
Googolplexianwoensdag 26 augustus 2009 @ 22:33
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:10 schreef bietelboer het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon LSD in een B16 bak zetten
ITR bak is korter (edit : dacht ik)
raulboulidonderdag 27 augustus 2009 @ 00:20
B16 bak is ook kort. Maar met boost kan je beter een lange bak nemen :p
raulboulivrijdag 28 augustus 2009 @ 17:21
Gaat akelig hard de auto...damn....turbo spoelt als een malle.









dyonvbaalvrijdag 28 augustus 2009 @ 21:41
Boullie Boullie...

Sorry Kon het even niet laten...

Hey je had toch een groene?
Googolplexianvrijdag 28 augustus 2009 @ 21:54
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:

Hey je had toch een groene?
De binnenkant motorruimte is paars?

dyonvbaalvrijdag 28 augustus 2009 @ 22:31
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

De binnenkant motorruimte is paars?


Nou je het zegt, die is inderdaad paars. Nou vraag ik me echt af wat er met die groene gebeurd is...
kevin20vtvrijdag 28 augustus 2009 @ 23:18
gaaf project zo! Best mooi dat ie nou ook wat koppel uitpoept
bietelboerzaterdag 29 augustus 2009 @ 15:20
Ding schijnt gruwelijk hard te lopen
Turquaz52zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:46
wieviel PS..?

En op hoeveel bar draai je..?
raulboulimaandag 31 augustus 2009 @ 16:44
Whoihi had het al voor elkaar gekregen om de dumptube te laten scheuren

Ik draai niet op bar, aan een bar drink ik

Ik draai nu 6 psi, maar ga naar 10 psi. In september dyno :p
Turquaz52maandag 31 augustus 2009 @ 16:58
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:44 schreef raulbouli het volgende:
Whoihi had het al voor elkaar gekregen om de dumptube te laten scheuren

Ik draai niet op bar, aan een bar drink ik

Ik draai nu 6 psi, maar ga naar 10 psi. In september dyno :p

En wat is 6 psi..? Hoeveel bar is dat..? (geen zin in omrekenen)
kevin20vtmaandag 31 augustus 2009 @ 19:01
0,4 bar
dyonvbaalmaandag 31 augustus 2009 @ 21:05
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:44 schreef raulbouli het volgende:
Whoihi had het al voor elkaar gekregen om de dumptube te laten scheuren

Ik draai niet op bar, aan een bar drink ik

Ik draai nu 6 psi, maar ga naar 10 psi. In september dyno :p
Je negeert je oudklasgenoot gewoon man... lekker is dat
raulboulidinsdag 1 september 2009 @ 00:05
Ik negeer je niet


How's life ??
raulboulidonderdag 3 september 2009 @ 19:40
Hmmm, kan nog veel meer uit komen...

Maar met 271,1pk en 338,3Nm vind ik wel goed voor 2 weekjes eventjes

PerryVogelbekdiervrijdag 4 september 2009 @ 07:28
Dat gaat lekker zeg!!
HPI-Racervrijdag 4 september 2009 @ 12:00
Leuk, maare... Meer dan een verdubbeling van het vermogen met stock internals?

't zal mij benieuwen hoe lang dat goed gaat...
Mart1nvrijdag 4 september 2009 @ 12:05
Dit ga ik volgen!
fathankvrijdag 4 september 2009 @ 14:14
Mooi werk Bouli. Volgens mij verdien je ergens nog zwart bij ofzo want van dat salaris wat je bij die slavendrijvers krijgt kun je amper 2x tanken .

Of ben je alweer gepromoveerd?
raulboulivrijdag 4 september 2009 @ 16:08
Vast contract tegenwoordig he
raulboulizondag 6 september 2009 @ 18:33
moterruimte nieuw kleurtje..

invinewoensdag 9 september 2009 @ 12:01
tvp
raulbouliwoensdag 9 september 2009 @ 23:18
Huh ??


Heey !
bietelboerdonderdag 10 september 2009 @ 17:01
Verrassinggggggggggg
raulboulidonderdag 10 september 2009 @ 19:42
hahaha, heb die rammelbak weer eens naar de grond gegooid, maar heb der nu al spijt van
Hounietdonderdag 10 september 2009 @ 20:02
quote:
Op donderdag 10 september 2009 17:01 schreef bietelboer het volgende:
Verrassinggggggggggg
?
venomsnakedonderdag 10 september 2009 @ 20:54
Oe leuk, Honda Civic .
Even volgen...
Hounietdonderdag 10 september 2009 @ 20:54
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef venomsnake het volgende:
Oe leuk, Honda Civic .
Even volgen...
Leuke auto's inderdaad.
S2Madnessdonderdag 10 september 2009 @ 21:00
Filmpjes van het geweld?
fathankvrijdag 11 september 2009 @ 11:32
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Houniet het volgende:

[..]

Leuke auto's inderdaad.
Niet zo leuk als blauwe peugeotjes
Koepertvrijdag 11 september 2009 @ 11:38
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Niet zo leuk als blauwe peugeotjes
raulboulivrijdag 11 september 2009 @ 19:11
Peugeot
Koepertvrijdag 11 september 2009 @ 19:22
Raulbouli; 1 ding allereerst, k vind je project leuk, ziet er tof uit en alles, maar het gemiddelde volk in n Civic pleegt mij te zeggen


Honda
Civic
Googolplexianvrijdag 11 september 2009 @ 19:27
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef Koepert het volgende:
Raulbouli; 1 ding allereerst, k vind je project leuk, ziet er tof uit en alles, maar het gemiddelde volk in n Civic pleegt mij te zeggen


Honda
Civic
Peugeot
Franse auto's
hamkaastostivrijdag 11 september 2009 @ 19:44
je hebt je blok per ongeluk dwars teruggehangen
S2Madnessvrijdag 11 september 2009 @ 21:47
Honda's of Peugeots, beide net zo kansloos Peugeot heeft iig nog auto-geschiedenis geschreven, dat kun je van Honda niet zeggen.
bietelboerzaterdag 12 september 2009 @ 00:55
Honda mag in Europa misschien wel niet een grote jonge zijn en niet veel geschiedenis hebben(volgens jou) maar doet al wel heeel lang veel met racerij

Maar zeg eens even wat je zelf rijdt voor dat je andere merken afkraakt
fathankzaterdag 12 september 2009 @ 11:44
auto's

Mensen met een rijbewijs
S2Madnesszaterdag 12 september 2009 @ 12:14
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:55 schreef bietelboer het volgende:
Honda mag in Europa misschien wel niet een grote jonge zijn en niet veel geschiedenis hebben(volgens jou) maar doet al wel heeel lang veel met racerij

Maar zeg eens even wat je zelf rijdt voor dat je andere merken afkraakt
Een Audi S2. Kom maar op met je typische one-liners. Tuurlijk hebben zowel Peugeot als Honda genoeg mooi spul, dat je het zelf niet zo vindt is jouw eigen mening en absoluut geen feit. Mijn opmerking was ook om maar even mee te gaan met jullie bash-tour

Maar on-topic, ik ben benieuwd naar hoe het geweld klinkt! Het ziet er uit als interressant project, en ik vraag mij af of je het vermogen ook op de weg krijgt

[ Bericht 0% gewijzigd door S2Madness op 12-09-2009 12:14:46 (typ foutje) ]
Googolplexianzaterdag 12 september 2009 @ 12:23
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Kom maar op met je typische one-liners.
Hey ... een Golf-rijder die geen Golf wil rijden Hoi.
S2Madnesszaterdag 12 september 2009 @ 12:26
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:23 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Hey ... een Golf-rijder die geen Golf wil rijden Hoi.
Hoi
fathankzaterdag 12 september 2009 @ 15:53
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:14 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Een Audi S2. Kom maar op met je typische one-liners. Tuurlijk hebben zowel Peugeot als Honda genoeg mooi spul, dat je het zelf niet zo vindt is jouw eigen mening en absoluut geen feit. Mijn opmerking was ook om maar even mee te gaan met jullie bash-tour

Maar on-topic, ik ben benieuwd naar hoe het geweld klinkt! Het ziet er uit als interressant project, en ik vraag mij af of je het vermogen ook op de weg krijgt
Dat verdient een topic.
S2Madnesszaterdag 12 september 2009 @ 16:03
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 15:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat verdient een topic.
Afgezien van een chip, ge-upgrade koeling en uitlaatsysteem en wat klein spul wat nodig was voor de chip heb ik er vrij weinig over te melden
Hij is verder helemaal standaard, maar dan met ongeveer 270pk ipv de orginele 220pk
Hounietzaterdag 12 september 2009 @ 19:01
Wat boeit het nou wat voor auto je hebt .
Remonzaterdag 12 september 2009 @ 19:08
ik had de pijp van de wastegate in de uitlaat lijn mee genomen scheelt een hoop lelijke herrie en dan hoor je het turbotje tenminste lekker spoelen.
verders leuke betrouwbaare motortjes. en zou ik het kleppendeksel dopje bruin spuiten net als de oude d16x1 ?? dohc crx motortjes. en juist geen vtec kop om net ff tegendraads te zijn vtec is voor n/a motortjes

NA tuning is passie, Boost is porn!

en tot slot geen dohc vtec decals maar fcuk vtec decals op de zeikant.

just my 2 cents ;-)

gr Essential
Turquaz52zaterdag 12 september 2009 @ 19:53
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:08 schreef Remon het volgende:
ik had de pijp van de wastegate in de uitlaat lijn mee genomen scheelt een hoop lelijke herrie en dan hoor je het turbotje tenminste lekker spoelen.
verders leuke betrouwbaare motortjes. en zou ik het kleppendeksel dopje bruin spuiten net als de oude d16x1 ?? dohc crx motortjes. en juist geen vtec kop om net ff tegendraads te zijn vtec is voor n/a motortjes

NA tuning is passie, Boost is porn!

en tot slot geen dohc vtec decals maar fcuk vtec decals op de zeikant.

just my 2 cents ;-)

gr Essential
Je klinkt net een sjonnie
Remonzondag 13 september 2009 @ 22:30
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 19:53 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je klinkt net een sjonnie
Tanks!

ik was nog de blauwe tl balken voor onder de auto vergeten!!
En het kippe gaas in de bumper niet te vergeten!
raulboulizondag 13 september 2009 @ 22:35
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:22 schreef Koepert het volgende:
Raulbouli; 1 ding allereerst, k vind je project leuk, ziet er tof uit en alles, maar het gemiddelde volk in n Civic pleegt mij te zeggen


Honda
Civic
Je hebt helaas gelijk, gelukkig behoor ik niet tot het gemiddelde volk en ik draag geen petjes En heb geen radio in de auto, dus geen boem boem muziek
Turquaz52maandag 14 september 2009 @ 13:52
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:30 schreef Remon het volgende:

[..]

Tanks!

ik was nog de blauwe tl balken voor onder de auto vergeten!!
En het kippe gaas in de bumper niet te vergeten!
Nu doe je sarcastisch, terwijl het wel allemaal klopt
Koepertmaandag 14 september 2009 @ 13:58
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Je hebt helaas gelijk, gelukkig behoor ik niet tot het gemiddelde volk en ik draag geen petjes En heb geen radio in de auto, dus geen boem boem muziek
K schaarde jou er ook al niet onder

Oh en om toch misschien enig voer tot te verschaffen.. Ik rij n Peugeot 406 uit 1996, donkerblauwe sedan, met wel n radio + versterker en sub in de auto, dus lichte boem-boem.. Maar draai van The Prodigy, via Hardstyle/Hardcore tot aan Peter Fox en Don Diablo, dus niet geheel stereo-typ sjonnie..
fathankmaandag 14 september 2009 @ 14:44
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:35 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Je hebt helaas gelijk, gelukkig behoor ik niet tot het gemiddelde volk en ik draag geen petjes En heb geen radio in de auto, dus geen boem boem muziek
Zoveel geld in je auto steken dat je geen geld meer over hebt voor een radio .
bietelboermaandag 14 september 2009 @ 18:17
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:52 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nu doe je sarcastisch, terwijl het wel allemaal klopt
Laten we dan maar niet over jou creaties hebben
raulboulimaandag 14 september 2009 @ 21:58
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Zoveel geld in je auto steken dat je geen geld meer over hebt voor een radio .
Betrapt




S2Madnessmaandag 14 september 2009 @ 22:15
Is dat op JAF? Ik was er ook, maar er waren zoveel civics, die heb ik allemaal maar ontweken :s
Jammer, ik had die van jou graag bekeken.
Googolplexianmaandag 14 september 2009 @ 22:38
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:58 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Betrapt


[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je m'n flyer nog gekregen?

raulbouliwoensdag 16 september 2009 @ 17:52
Flyer gekregen ? Ik neem nooit papier aan hihih
Firenzozondag 20 september 2009 @ 09:38
gister am ring?
Googolplexianzondag 20 september 2009 @ 10:12
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef raulbouli het volgende:
Flyer gekregen ? Ik neem nooit papier aan hihih
Jammer
quote:
Op vertoon van deze flyer krijg je bij Total Car Concept in Bleiswijk korting op de volgende performance producten :
-10% op ACT Koppelingen
-20% op TCC licht metalen vliegwielen
-20% op Ferodo DS2500 remblokken
-10% tot -15% op Powerslot remschijven
-15% op Energy suspension parts
-15% MSD op ignition parts
-10% tot -15% op Innovate wideband meters
-15% op Walbro 255 in-tank fuel pomp
-25% op Aluminium radiateurs

Korting niet in combinatie met club- / andere kortingen
Geldig tot 31-12-2009
raulboulizondag 20 september 2009 @ 17:30
Korting op de dingen die ik allemaal al heb

@Firenzo: Nein
bietelboerdinsdag 27 oktober 2009 @ 23:33
Wat is het hier stil met je turbo
MC-Shitheaddinsdag 27 oktober 2009 @ 23:42
Mooie karretje, en een mooie dynorun, vooral zijn koppel spreekt me aan, normaal is het juist meer PK tegenover koppel.

Mooie bak, hoeveel pk's en koppel wil je hem laten lopen?

En een LSD zal nu wel handig zijn he
fathankwoensdag 28 oktober 2009 @ 09:37
Ik heb zo'n vermoeden dat 270 pk in een civic voorlopig even voldoende is
raulbouliwoensdag 28 oktober 2009 @ 14:20
Nee, nog niet voldoende. Volgende week ergens komt er een nieuw spruitstuk en een 3" downpipe. Dan wordt die weer opnieuw afgesteld inc booscontroller.

Dan laat ik de boel op 11psi draaien ongeveer....dan weer dyno doen... en dan weer kijken wat ik heb, net zo lang totdat alles poef zegt.
bietelboervrijdag 6 november 2009 @ 18:39
Dikke tjoening hiero
green_powervrijdag 6 november 2009 @ 23:57
Die civic van je lijkt wel wat op die van ijsmeis
raulboulizaterdag 7 november 2009 @ 11:50
Wie is ijsmeis ?

Maandag nieuw spruitje, downpipe enz. En een retune met boostcontroller...
raulboulidinsdag 10 november 2009 @ 18:49












Googolplexiandinsdag 10 november 2009 @ 19:30
niccce


Al een uitdraai van de retune?
raulboulidinsdag 10 november 2009 @ 20:16
Gisteravond om half 11 nog lopen retunen, Sorry alle mensen in nijmegen en omgeving !

Nog geen dyno. Draait nu wel op 10psi, althans in de 3e, 4e en 5e versnelling. 1e + 2e 6psi ivm grip.
Googolplexiandinsdag 10 november 2009 @ 20:22
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:16 schreef raulbouli het volgende:
Gisteravond om half 11 nog lopen retunen, Sorry alle mensen in nijmegen en omgeving !

Nog geen dyno. Draait nu wel op 10psi, althans in de 3e, 4e en 5e versnelling. 1e + 2e 6psi ivm grip.
Nice

Had je nou al een LSD te pakken of in 't vizier? I no remember
raulbouliwoensdag 11 november 2009 @ 00:18
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nice

Had je nou al een LSD te pakken of in 't vizier? I no remember
Nog niks te pakken, moet wel andere versnellingsbak hebben. Iets met wat langere versnellingen en lsd.
Revolution-NLwoensdag 11 november 2009 @ 13:48
Volgens mij zie ik TS welleens rijden in de buurt van Bunschoten-Spakenburg en Baarn.
Googolplexianwoensdag 11 november 2009 @ 15:20
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Volgens mij zie ik TS welleens rijden in de buurt van Bunschoten-Spakenburg en Baarn.
Een soort onverklaarbare blurr op de weg?
Googolplexianwoensdag 11 november 2009 @ 15:30
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Nog niks te pakken, moet wel andere versnellingsbak hebben. Iets met wat langere versnellingen en lsd.
Dus geen ITR bak ... want die is korter.

Je oplossingen:
- GSR bak ( is langer en heeft dezelfde LSD als de ITR).
- Quaife Diff.
- Eindoverbrenging van een GSR bak in een ITR bak gooien. (??)

Zoals ik heb begrepen is de standaard ITR diff op 35% LS max en kan een Quaife diff tot 65% max (ala GSR)
Klopt dat een beetje?
bietelboerwoensdag 11 november 2009 @ 17:43
Idd een GSR s9b is dat meen ik, die is lang maar die komt ook uit een gezins editie
Googolplexianwoensdag 11 november 2009 @ 17:57
Zo kut dat een 6-bak onbetaalbaar is
Ik ben er al jaren naar op zoek maar onder de 7k euro kom ik niet uit.
Het moet echt op maat gemaakt worden.
raulbouliwoensdag 11 november 2009 @ 18:30
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dus geen ITR bak ... want die is korter.

Je oplossingen:
- GSR bak ( is langer en heeft dezelfde LSD als de ITR).
- Quaife Diff.
- Eindoverbrenging van een GSR bak in een ITR bak gooien. (??)

Zoals ik heb begrepen is de standaard ITR diff op 35% LS max en kan een Quaife diff tot 65% max (ala GSR)
Klopt dat een beetje?
Veels te veel tekst. Ik weer dat ik een s9b bak moet hebben, komt van een B18C4 (GSR) heeft lsd en lange overbreningen. Hoef ik niet na elke seconde te schakelen
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Volgens mij zie ik TS welleens rijden in de buurt van Bunschoten-Spakenburg en Baarn.
Kan niet, ben de afgelopen maand(en) niet eens Nijmegen uit geweest
Googolplexianwoensdag 11 november 2009 @ 19:07
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:30 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Veels te veel tekst. Ik weer dat ik een s9b bak moet hebben, komt van een B18C4 (GSR) heeft lsd en lange overbreningen. Hoef ik niet na elke seconde te schakelen
[..]

Kan niet, ben de afgelopen maand(en) niet eens Nijmegen uit geweest
Quaife Diff:
TTC prijslijst
Quaife Diff Honda prijslijst
Beknopte (ahem) Quaife uitleg
Random Forum credentials
raulbouliwoensdag 9 december 2009 @ 19:13
Wat betere foto's en "sponsor" erbij







Turquaz52donderdag 10 december 2009 @ 15:07
waarom in spiegelbeeld
2cvdonderdag 10 december 2009 @ 15:14
Serieuze tuning, tof !
raulboulidonderdag 10 december 2009 @ 19:49
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:07 schreef Turquaz52 het volgende:
waarom in spiegelbeeld
Dan kan je in de spiegels zien, dat ik je van de weg af druk
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:14 schreef 2cv het volgende:
Serieuze tuning, tof !
Dank u !
green_powerdonderdag 10 december 2009 @ 20:47
quote:
Op donderdag 10 december 2009 19:49 schreef raulbouli het volgende:

[..]

Dan kan je in de spiegels zien, dat ik je van de weg af druk
[..]
wat.. als je em dwars inhaalt?
Turquaz52donderdag 10 december 2009 @ 20:52
quote:
Op donderdag 10 december 2009 20:47 schreef green_power het volgende:

[..]

wat.. als je em dwars inhaalt?
ja, is ook direct omgebouwd na achterwielaandrijving hea.. ?:')
raulboulidonderdag 10 december 2009 @ 21:58
raulboulidonderdag 31 december 2009 @ 12:35
inmiddels rijd het hok op 10psi
Hounietdonderdag 31 december 2009 @ 12:36
Meer pics ouwe.
Turquaz52donderdag 31 december 2009 @ 13:43
Annevrijdag 1 januari 2010 @ 20:12
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 11:50 schreef raulbouli het volgende:
Wie is ijsmeis ?

Maandag nieuw spruitje, downpipe enz. En een retune met boostcontroller...
Dat ben ik. Maar hij lijkt totaal niet hoor (met name omdat ik geen Civic heb gehad). Deze is mooier .
raulboulizaterdag 2 januari 2010 @ 02:22
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 20:12 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat ben ik. Maar hij lijkt totaal niet hoor (met name omdat ik geen Civic heb gehad). Deze is mooier .
Hoi ! Dank je
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:36 schreef Houniet het volgende:
Meer pics ouwe.
Op fotos kan je niet zien hoe snel die is
fathankzaterdag 2 januari 2010 @ 02:26
Doe dan filmpjes..
raulboulidinsdag 22 juni 2010 @ 14:51
Hoi ik kom net onder een steen vandaan.
Turquaz52dinsdag 22 juni 2010 @ 15:33
Welke?
Hounietdinsdag 22 juni 2010 @ 16:12
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef raulbouli het volgende:
Hoi ik kom net onder een steen vandaan.
Gefeliciteerd.
raulboulidinsdag 22 juni 2010 @ 16:37
De -vrijdag-moet-ik-racen-steen-
bietelboerwoensdag 23 juni 2010 @ 00:52
Kut jij leeft ook nog...
fathankwoensdag 23 juni 2010 @ 21:04
Jammer genoeg wel, komt dit rotte topic weer omhoog.
raulboulivrijdag 20 augustus 2010 @ 22:46
Het gaat allemaal zo hard, dat het chasis niet echt veilig meer is +) binnenkant bezig met strippen en klaarmaken voor rolkooi:

fathankzaterdag 21 augustus 2010 @ 13:03
Stond je camera nog in de br33zz44h-modus..?
bietelboerzaterdag 21 augustus 2010 @ 14:18
_O-
raulboulizaterdag 21 augustus 2010 @ 15:00
hmmm breezers..... nee dit is met een ultramoderne telefoon gemaakt. Niemand kan hier aan tippen.