raulbouli | woensdag 26 augustus 2009 @ 11:46 |
Deeltje 4 alweer, vervolg op deeltje 3 is hier te vinden: Project: Honda Civic Coupé #3 Leegte: ![]() B20B met act koppeling en Fidanza vliegwiel: ![]() B20 hangt: ![]() Plannen zijn nu een B20B met turbo, dit zal +- deze week wel klaar zijn. Er lag eerst een B16A2 in met wat bolt on mods +- 170 pk De b20b met turbo zal wat meer pk's maken en heel wat meer koppel ![]() | |
Houniet | woensdag 26 augustus 2009 @ 12:02 |
Er komt schot in de zaak. | |
error_404 | woensdag 26 augustus 2009 @ 12:39 |
tvp-tje | |
Koepert | woensdag 26 augustus 2009 @ 12:42 |
Nice ![]() | |
_Drake_ | woensdag 26 augustus 2009 @ 14:29 |
Een honda project dat ik wel kan waarderen ![]() ![]() | |
Googolplexian | woensdag 26 augustus 2009 @ 14:41 |
tvp'tje edit : wat ga je met de B16 doen? edit 2 : was het niet slimmer om de kop van de B16 te houden? | |
raulbouli | woensdag 26 augustus 2009 @ 16:04 |
quote:B16 is verkocht en het was idd slimmer om de b16 kop erop te zetten, maar dit wil ik in de toekomst gaan doen en dan meteen het b20 onderblok sleeven enz enz. | |
Googolplexian | woensdag 26 augustus 2009 @ 16:06 |
quote:Ach ... een B16 zonder kop verkopen was ook niet echt een oplossing geweest ^^ Nu pak je iig die centen nog. Past toch een ITR bak op die B20? (LSD, YEAH!) | |
bietelboer | woensdag 26 augustus 2009 @ 22:09 |
quote:Nou bij mij nog ![]() | |
bietelboer | woensdag 26 augustus 2009 @ 22:10 |
quote:Je kan ook gewoon LSD in een B16 bak zetten ![]() | |
Googolplexian | woensdag 26 augustus 2009 @ 22:33 |
quote:ITR bak is korter ![]() | |
raulbouli | donderdag 27 augustus 2009 @ 00:20 |
B16 bak is ook kort. Maar met boost kan je beter een lange bak nemen :p | |
raulbouli | vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:21 |
Gaat akelig hard de auto...damn....turbo spoelt als een malle.![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
dyonvbaal | vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:41 |
Boullie Boullie... ![]() Sorry ![]() Hey je had toch een groene? | |
Googolplexian | vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:54 |
quote:De binnenkant motorruimte is paars? ![]() | |
dyonvbaal | vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:31 |
quote:Nou je het zegt, die is inderdaad paars. Nou vraag ik me echt af wat er met die groene gebeurd is... ![]() | |
kevin20vt | vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:18 |
gaaf project zo! Best mooi dat ie nou ook wat koppel uitpoept ![]() | |
bietelboer | zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:20 |
Ding schijnt gruwelijk hard te lopen ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:46 |
wieviel PS..? ![]() ![]() En op hoeveel bar draai je..? ![]() | |
raulbouli | maandag 31 augustus 2009 @ 16:44 |
Whoihi had het al voor elkaar gekregen om de dumptube te laten scheuren ![]() Ik draai niet op bar, aan een bar drink ik ![]() Ik draai nu 6 psi, maar ga naar 10 psi. In september dyno :p | |
Turquaz52 | maandag 31 augustus 2009 @ 16:58 |
quote: ![]() En wat is 6 psi..? Hoeveel bar is dat..? (geen zin in omrekenen) | |
kevin20vt | maandag 31 augustus 2009 @ 19:01 |
0,4 bar ![]() | |
dyonvbaal | maandag 31 augustus 2009 @ 21:05 |
quote:Je negeert je oudklasgenoot gewoon man... lekker is dat ![]() | |
raulbouli | dinsdag 1 september 2009 @ 00:05 |
Ik negeer je niet ![]() How's life ?? | |
raulbouli | donderdag 3 september 2009 @ 19:40 |
Hmmm, kan nog veel meer uit komen... Maar met 271,1pk en 338,3Nm vind ik wel goed voor 2 weekjes eventjes ![]() ![]() | |
PerryVogelbekdier | vrijdag 4 september 2009 @ 07:28 |
Dat gaat lekker zeg!! ![]() | |
HPI-Racer | vrijdag 4 september 2009 @ 12:00 |
Leuk, maare... Meer dan een verdubbeling van het vermogen met stock internals? ![]() ![]() 't zal mij benieuwen hoe lang dat goed gaat... | |
Mart1n | vrijdag 4 september 2009 @ 12:05 |
Dit ga ik volgen! ![]() | |
fathank | vrijdag 4 september 2009 @ 14:14 |
Mooi werk Bouli. Volgens mij verdien je ergens nog zwart bij ofzo want van dat salaris wat je bij die slavendrijvers krijgt kun je amper 2x tanken ![]() Of ben je alweer gepromoveerd? | |
raulbouli | vrijdag 4 september 2009 @ 16:08 |
Vast contract tegenwoordig he ![]() | |
raulbouli | zondag 6 september 2009 @ 18:33 |
moterruimte nieuw kleurtje..![]() | |
invine | woensdag 9 september 2009 @ 12:01 |
tvp ![]() | |
raulbouli | woensdag 9 september 2009 @ 23:18 |
Huh ??![]() Heey ! ![]() | |
bietelboer | donderdag 10 september 2009 @ 17:01 |
Verrassinggggggggggg | |
raulbouli | donderdag 10 september 2009 @ 19:42 |
hahaha, heb die rammelbak weer eens naar de grond gegooid, maar heb der nu al spijt van ![]() | |
Houniet | donderdag 10 september 2009 @ 20:02 |
quote:? | |
venomsnake | donderdag 10 september 2009 @ 20:54 |
Oe leuk, Honda Civic ![]() Even volgen... | |
Houniet | donderdag 10 september 2009 @ 20:54 |
quote:Leuke auto's inderdaad. | |
S2Madness | donderdag 10 september 2009 @ 21:00 |
Filmpjes van het geweld? | |
fathank | vrijdag 11 september 2009 @ 11:32 |
quote:Niet zo leuk als blauwe peugeotjes ![]() | |
Koepert | vrijdag 11 september 2009 @ 11:38 |
quote: | |
raulbouli | vrijdag 11 september 2009 @ 19:11 |
Peugeot ![]() ![]() ![]() | |
Koepert | vrijdag 11 september 2009 @ 19:22 |
Raulbouli; 1 ding allereerst, k vind je project leuk, ziet er tof uit en alles, maar het gemiddelde volk in n Civic pleegt mij te zeggen Honda ![]() ![]() Civic ![]() ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 11 september 2009 @ 19:27 |
quote:Peugeot ![]() ![]() Franse auto's ![]() | |
hamkaastosti | vrijdag 11 september 2009 @ 19:44 |
je hebt je blok per ongeluk dwars teruggehangen ![]() | |
S2Madness | vrijdag 11 september 2009 @ 21:47 |
Honda's of Peugeots, beide net zo kansloos ![]() | |
bietelboer | zaterdag 12 september 2009 @ 00:55 |
Honda mag in Europa misschien wel niet een grote jonge zijn en niet veel geschiedenis hebben(volgens jou) maar doet al wel heeel lang veel met racerij ![]() Maar zeg eens even wat je zelf rijdt voor dat je andere merken afkraakt ![]() | |
fathank | zaterdag 12 september 2009 @ 11:44 |
auto's ![]() Mensen met een rijbewijs ![]() | |
S2Madness | zaterdag 12 september 2009 @ 12:14 |
quote:Een Audi S2. Kom maar op met je typische one-liners. Tuurlijk hebben zowel Peugeot als Honda genoeg mooi spul, dat je het zelf niet zo vindt is jouw eigen mening en absoluut geen feit. Mijn opmerking was ook om maar even mee te gaan met jullie bash-tour ![]() Maar on-topic, ik ben benieuwd naar hoe het geweld klinkt! Het ziet er uit als interressant project, en ik vraag mij af of je het vermogen ook op de weg krijgt ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door S2Madness op 12-09-2009 12:14:46 (typ foutje) ] | |
Googolplexian | zaterdag 12 september 2009 @ 12:23 |
quote:Hey ... een Golf-rijder die geen Golf wil rijden ![]() | |
S2Madness | zaterdag 12 september 2009 @ 12:26 |
quote:Hoi ![]() | |
fathank | zaterdag 12 september 2009 @ 15:53 |
quote:Dat verdient een topic. | |
S2Madness | zaterdag 12 september 2009 @ 16:03 |
quote:Afgezien van een chip, ge-upgrade koeling en uitlaatsysteem en wat klein spul wat nodig was voor de chip heb ik er vrij weinig over te melden ![]() Hij is verder helemaal standaard, maar dan met ongeveer 270pk ipv de orginele 220pk ![]() | |
Houniet | zaterdag 12 september 2009 @ 19:01 |
Wat boeit het nou wat voor auto je hebt ![]() | |
Remon | zaterdag 12 september 2009 @ 19:08 |
ik had de pijp van de wastegate in de uitlaat lijn mee genomen scheelt een hoop lelijke herrie en dan hoor je het turbotje tenminste lekker spoelen. verders leuke betrouwbaare motortjes. en zou ik het kleppendeksel dopje bruin spuiten net als de oude d16x1 ?? dohc crx motortjes. en juist geen vtec kop om net ff tegendraads te zijn vtec is voor n/a motortjes NA tuning is passie, Boost is porn! en tot slot geen dohc vtec decals maar fcuk vtec decals op de zeikant. just my 2 cents ;-) gr Essential | |
Turquaz52 | zaterdag 12 september 2009 @ 19:53 |
quote:Je klinkt net een sjonnie ![]() ![]() | |
Remon | zondag 13 september 2009 @ 22:30 |
quote:Tanks! ik was nog de blauwe tl balken voor onder de auto vergeten!! En het kippe gaas in de bumper niet te vergeten! | |
raulbouli | zondag 13 september 2009 @ 22:35 |
quote:Je hebt helaas gelijk, gelukkig behoor ik niet tot het gemiddelde volk en ik draag geen petjes ![]() ![]() | |
Turquaz52 | maandag 14 september 2009 @ 13:52 |
quote:Nu doe je sarcastisch, terwijl het wel allemaal klopt ![]() | |
Koepert | maandag 14 september 2009 @ 13:58 |
quote:K schaarde jou er ook al niet onder ![]() Oh en om toch misschien enig voer tot ![]() | |
fathank | maandag 14 september 2009 @ 14:44 |
quote:Zoveel geld in je auto steken dat je geen geld meer over hebt voor een radio ![]() | |
bietelboer | maandag 14 september 2009 @ 18:17 |
quote:Laten we dan maar niet over jou creaties hebben ![]() | |
raulbouli | maandag 14 september 2009 @ 21:58 |
quote:Betrapt ![]() ![]() ![]() | |
S2Madness | maandag 14 september 2009 @ 22:15 |
Is dat op JAF? Ik was er ook, maar er waren zoveel civics, die heb ik allemaal maar ontweken :s Jammer, ik had die van jou graag bekeken. | |
Googolplexian | maandag 14 september 2009 @ 22:38 |
quote:Heb je m'n flyer nog gekregen? ![]() ![]() | |
raulbouli | woensdag 16 september 2009 @ 17:52 |
Flyer gekregen ? Ik neem nooit papier aan hihih | |
Firenzo | zondag 20 september 2009 @ 09:38 |
gister am ring? | |
Googolplexian | zondag 20 september 2009 @ 10:12 |
quote:Jammer ![]() quote: | |
raulbouli | zondag 20 september 2009 @ 17:30 |
Korting op de dingen die ik allemaal al heb ![]() @Firenzo: Nein | |
bietelboer | dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:33 |
Wat is het hier stil met je turbo ![]() | |
MC-Shithead | dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:42 |
Mooie karretje, en een mooie dynorun, vooral zijn koppel spreekt me aan, normaal is het juist meer PK tegenover koppel. Mooie bak, hoeveel pk's en koppel wil je hem laten lopen? En een LSD zal nu wel handig zijn he ![]() | |
fathank | woensdag 28 oktober 2009 @ 09:37 |
Ik heb zo'n vermoeden dat 270 pk in een civic voorlopig even voldoende is ![]() | |
raulbouli | woensdag 28 oktober 2009 @ 14:20 |
Nee, nog niet voldoende. Volgende week ergens komt er een nieuw spruitstuk en een 3" downpipe. Dan wordt die weer opnieuw afgesteld inc booscontroller. Dan laat ik de boel op 11psi draaien ongeveer....dan weer dyno doen... en dan weer kijken wat ik heb, net zo lang totdat alles poef zegt. | |
bietelboer | vrijdag 6 november 2009 @ 18:39 |
Dikke tjoening hiero ![]() | |
green_power | vrijdag 6 november 2009 @ 23:57 |
Die civic van je lijkt wel wat op die van ijsmeis ![]() | |
raulbouli | zaterdag 7 november 2009 @ 11:50 |
Wie is ijsmeis ? Maandag nieuw spruitje, downpipe enz. En een retune met boostcontroller... | |
raulbouli | dinsdag 10 november 2009 @ 18:49 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 10 november 2009 @ 19:30 |
niccce![]() ![]() Al een uitdraai van de retune? | |
raulbouli | dinsdag 10 november 2009 @ 20:16 |
Gisteravond om half 11 nog lopen retunen, Sorry alle mensen in nijmegen en omgeving ! ![]() Nog geen dyno. Draait nu wel op 10psi, althans in de 3e, 4e en 5e versnelling. 1e + 2e 6psi ivm grip. | |
Googolplexian | dinsdag 10 november 2009 @ 20:22 |
quote:Nice ![]() Had je nou al een LSD te pakken of in 't vizier? ![]() | |
raulbouli | woensdag 11 november 2009 @ 00:18 |
quote:Nog niks te pakken, moet wel andere versnellingsbak hebben. Iets met wat langere versnellingen en lsd. | |
Revolution-NL | woensdag 11 november 2009 @ 13:48 |
Volgens mij zie ik TS welleens rijden in de buurt van Bunschoten-Spakenburg en Baarn. | |
Googolplexian | woensdag 11 november 2009 @ 15:20 |
quote:Een soort onverklaarbare blurr op de weg? ![]() | |
Googolplexian | woensdag 11 november 2009 @ 15:30 |
quote:Dus geen ITR bak ... want die is korter. Je oplossingen: - GSR bak ( is langer en heeft dezelfde LSD als de ITR). - Quaife Diff. - Eindoverbrenging van een GSR bak in een ITR bak gooien. (??) Zoals ik heb begrepen is de standaard ITR diff op 35% LS max en kan een Quaife diff tot 65% max (ala GSR) ![]() Klopt dat een beetje? | |
bietelboer | woensdag 11 november 2009 @ 17:43 |
Idd een GSR s9b is dat meen ik, die is lang maar die komt ook uit een gezins editie ![]() | |
Googolplexian | woensdag 11 november 2009 @ 17:57 |
Zo kut dat een 6-bak onbetaalbaar is ![]() Ik ben er al jaren naar op zoek maar onder de 7k euro kom ik niet uit. Het moet echt op maat gemaakt worden. | |
raulbouli | woensdag 11 november 2009 @ 18:30 |
quote:Veels te veel tekst. Ik weer dat ik een s9b bak moet hebben, komt van een B18C4 (GSR) heeft lsd en lange overbreningen. Hoef ik niet na elke seconde te schakelen ![]() quote:Kan niet, ben de afgelopen maand(en) niet eens Nijmegen uit geweest ![]() | |
Googolplexian | woensdag 11 november 2009 @ 19:07 |
quote:Quaife Diff: TTC prijslijst Quaife Diff Honda prijslijst Beknopte (ahem) Quaife uitleg Random Forum credentials | |
raulbouli | woensdag 9 december 2009 @ 19:13 |
Wat betere foto's en "sponsor" erbij![]() ![]() ![]() ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 10 december 2009 @ 15:07 |
waarom in spiegelbeeld ![]() | |
2cv | donderdag 10 december 2009 @ 15:14 |
Serieuze tuning, tof ! | |
raulbouli | donderdag 10 december 2009 @ 19:49 |
quote:Dan kan je in de spiegels zien, dat ik je van de weg af druk ![]() ![]() quote:Dank u ! | |
green_power | donderdag 10 december 2009 @ 20:47 |
quote:wat.. als je em dwars inhaalt? ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 10 december 2009 @ 20:52 |
quote:ja, is ook direct omgebouwd na achterwielaandrijving hea.. ?:') | |
raulbouli | donderdag 10 december 2009 @ 21:58 |
![]() | |
raulbouli | donderdag 31 december 2009 @ 12:35 |
inmiddels rijd het hok op 10psi | |
Houniet | donderdag 31 december 2009 @ 12:36 |
Meer pics ouwe. | |
Turquaz52 | donderdag 31 december 2009 @ 13:43 |
![]() ![]() | |
Anne | vrijdag 1 januari 2010 @ 20:12 |
quote:Dat ben ik. Maar hij lijkt totaal niet hoor (met name omdat ik geen Civic heb gehad). Deze is mooier ![]() | |
raulbouli | zaterdag 2 januari 2010 @ 02:22 |
quote:Hoi ! Dank je ![]() quote:Op fotos kan je niet zien hoe snel die is ![]() | |
fathank | zaterdag 2 januari 2010 @ 02:26 |
Doe dan filmpjes.. | |
raulbouli | dinsdag 22 juni 2010 @ 14:51 |
Hoi ik kom net onder een steen vandaan. | |
Turquaz52 | dinsdag 22 juni 2010 @ 15:33 |
Welke? | |
Houniet | dinsdag 22 juni 2010 @ 16:12 |
quote:Gefeliciteerd. | |
raulbouli | dinsdag 22 juni 2010 @ 16:37 |
De -vrijdag-moet-ik-racen-steen- | |
bietelboer | woensdag 23 juni 2010 @ 00:52 |
Kut jij leeft ook nog... | |
fathank | woensdag 23 juni 2010 @ 21:04 |
Jammer genoeg wel, komt dit rotte topic weer omhoog. | |
raulbouli | vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:46 |
Het gaat allemaal zo hard, dat het chasis niet echt veilig meer is +) binnenkant bezig met strippen en klaarmaken voor rolkooi:![]() | |
fathank | zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:03 |
Stond je camera nog in de br33zz44h-modus..? | |
bietelboer | zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:18 |
![]() | |
raulbouli | zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:00 |
hmmm breezers..... nee dit is met een ultramoderne telefoon gemaakt. Niemand kan hier aan tippen. |