Dat meende ik niet, maar t staat zo stoer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:06 schreef jordeeeh het volgende:
Who gives a fuck. Zolang t daar is en niet hier.
Het idee van legalisatie is nou juist dat je *NIET* naar die dealer op de straathoek hoeft om een beetje wiet te halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef Trannellius het volgende:
Vrijwel ieder land ter wereld is het erover eens: drugs zijn slecht voor je. Alle (betrouwbare) onderzoeken wijzen dit uit en de ervaringen leren dit ons. Daarom worden door regeringsleiders in de meeste landen (die vanwege hun wijsheid zijn gekozen) drugs verboden. Nederland moet dan natuurlijk weer tegendraads doen, maar dat komt omdat wij vrij veel alto's huisvesten in kraakpanden. Maar dat terzijde.
Nu gaat Argentinie ook drugs legaliseren. Vanaf nu is het mogelijk om op elke straathoek een halve wietplantage op zakformaat te kopen. En die dealers hebben dan natuurlijk ook andere zooi bij zich waardoor het ene kleine stap is om verslaafd te raken aan de cocaine.
Klacht: met 1 beslissing worden de levens van 41 miljoen Argentijnen verneukt.
Ik vind het erg dat (en dat weet je zelf ook wel) wanneer je wiet legaliseert, onderzoek heeft uitgewezen dat vrijwel alle gebruikers uiteindelijk verslaafd raken aan cocaine/heroine.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:10 schreef Dennis_enzo het volgende:
En waarom vind je het niet erg dat alcohol en sigaretten wel legaal zijn? Ik denk dat er meer mensen aan alcohol kapot gaan dan aan wiet.
Zo simpel is het. En door deze regel is er natuurlijk de garantie dat er 41 miljoen Argentijnen full time gaan blowen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:10 schreef Noodly het volgende:
Want als drugs niet legaal zijn, is er ook geen drugshandel.
bronverwijzing?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat (en dat weet je zelf ook wel) wanneer je wiet legaliseert, onderzoek heeft uitgewezen dat vrijwel alle gebruikers uiteindelijk verslaafd raken aan cocaine/heroine.
Heb je daar een bron voor? Aangezien ik niemand ken die aan de coke zitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat (en dat weet je zelf ook wel) wanneer je wiet legaliseert, onderzoek heeft uitgewezen dat vrijwel alle gebruikers uiteindelijk verslaafd raken aan cocaine/heroine.
Dan had de topictitel iets anders moeten wezen. Wereld ontsnapt aan 41 miljoen potentiele rampen o.i.d.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:13 schreef Christiaan het volgende:
Ik dacht dat dit topic over je laatste zaadlozing ging.
Dat onderzoek is zeker 1 praktijk voorbeeld gehaald? (Eigen ervaring)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
quote:
Deze onderzoeken worden niet officieel vrijgegeven, dat is het kutte in een discussie. En je heoft als wietgebruiker niet meteen aan de cocaine te zitten, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk nog wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:14 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor? Aangezien ik niemand ken die aan de coke zit
Ouch, daar gaat je topicquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:15 schreef Trannellius het volgende:
En wat ik dus als potentieel gevaar zie, en jullie allemaal schijnen te missen is dat er drugsrunners tussen Nederland en Argentinie komen en de Europese snelwegen gevaarlijker gaan worden (kijk maar naar de A2 bij Maastricht met die drugsgerelateerde ongelukken). Maar ja, wanneer er wiet in het spel komt gaan mensen nu eenmaal oogkleppen opzetten.
Okee, je bent dus een trol. Weer 5 minuten van mijn leven verneuktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Deze onderzoeken worden niet officieel vrijgegeven, dat is het kutte in een discussie. En je heoft als wietgebruiker niet meteen aan de cocaine te zitten, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk nog wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |