abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72164884
RainbOws en ik hebben een klacht..

Om te beginnen zijn die hele kiezen al niet fijn want ze zitten achterin je mond waar je niet goed bij kan.

Vervolgens krijg je van de tandarts (de meest gehate persoon op de wereld) te horen dat ze er uit moeten (daar was je natuurlijk al ontzettend bang voor). Dan probeert hij je subtiel (bot snel en zelfs pijnlijk in je oren klinkend) te vertellen dat je naar de kaakchirurg (tuurlijk maak me nog banger) moet gaan omdat ze eruit gesneden moeten worden. Het mag ook wel bij hem (hij word toch al gehaat) maar hij raad aan het daar te laten doen gezien de kaakchirurg (inmiddels ook erg gehaat) het elke dag doet (nog gehater persoon als de tandarts blijkbaar) en hij het beter kan en sneller (beter en sneller allemaal onzin het doet ZEER!).

Mijn vraag aan de tandarts (nog steeds heel erg gehaat): mag ik onder gehele narcose? anders krijg je mij niet in die stoel!

antwoord: NEE dat is niet mogelijk je wordt met NAALDEN plaatselijk verdoofd.

Ja i know.. ik ben een watje.

conclusie: mannetjes kunnen op de maan dus verzin ook iets waardoor een tandarts overbodig wordt!. een soort beschermingslaag waar GEEN gaatjes of kiezen door uit hoeven en alles perfect zit en dat maar 1 keer in de 20 jaar vervangen moet worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door ondeugend op 26-08-2009 10:42:58 ]
Verwijderd
pi_72164994
redelijk terechte klacht
ik hou ook niet van kaakchirurgen.. tandartsen .. en naalden
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_72165003
ik mis alleen de samenvatting
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:38:57 #4
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_72165027
Lol, ik moet er binnenkort ook aan geloven.
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 10:39:22 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72165068
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
En daar ging al je verstand

OT: ik ben blij dat ik ze alle 4 mag houden.
Ik ben blijer dat ik ze sowieso niet heb.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72165074
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
En daar ging al je verstand

OT: ik ben blij dat ik ze alle 4 mag houden.
dat zeiden ze tegen mij ook.. nu paar jaar verder zijn ze van mening veranderd
Verwijderd
pi_72165089
Met verdoving komt het helemaal goed hoor.....

Heb er al is 1 laten trekken waarbij de verdoving niet pakte omdat ik er een ontsteking had zitten.
Dan springen inderdaad de tranen in je onderbroek...

Succes
Wat doen weekdieren in het weekend?
pi_72165096
De helft is er al uit! En heb de laatste tijd weer fuckingveel koppijn daardoor!!!
VERSTANDSKIEZEN MOETEN DOOD!
.
pi_72165097
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:41 schreef soofje het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat je ze wilt houden. Het is niet zo dat zij er wat over te zeggen hebben hoor.
pi_72165099
Ik moest ook naar de kaakchirurg. Bereid je maar voor op veel bloed, serieus. Linksonder kregen ze er niet goed uit bij mij, dat geluid van krakende tanden/ kaakbot ga je niet snel vergeten .
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:42:35 #12
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_72165110
Wanneer gaan ze met dat mes in je tandvlees snijden dan?

Je krijgt trouwens 3 verdovingen. De eerste twee vallen reuze mee, die in je gehemelte is wel naar
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 10:42:41 #13
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72165114
quote:

[..]

Whehehe, dat is ook leuk. Mijn tandarts zegt al 8 jaar hetzelfde over de mijne
pi_72165119
In België heten ze "wijsheidtand"
.
pi_72165126
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:42 schreef boskameel het volgende:
Ik moest ook naar de kaakchirurg. Bereid je maar voor op veel bloed, serieus. Linksonder kregen ze er niet goed uit bij mij, dat geluid van krakende tanden/ kaakbot ga je niet snel vergeten .

IK DURF NIET!!
Verwijderd
pi_72165129
Ik ben alle verstandkiezen al kwijt, stelt niets voor als je een goede kaakchirurg hebt en daarna goede pijnstillers. Had er 1 dagje een beetje last van daarna kon ik de pijnstillers laten staan. De laatste keer zijn er twee verstandkiezen gelijk uitgehaald, alleen het kraken is een beetje rotgeluid maar pijn absoluut niet. Met die injectie moet je maar denken...zonder die naald zou het veel meer en langer pijn doen, die paar seconden stellen niets voor. Succes.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_72165133
Die naam vind ik nog steeds nergens op slaan!

"Een verstandskies zou zo heten omdat verstandskiezen pas laat opkomen, net als volgens sommigen het verstand. "
.
pi_72165137
Waarom krijg ik eigenlijk een 'Durex Topsafe' reclame onder je OP

Verstandskiezen trekken bij de kaakchirurg is eigenlijk een eitje (jaren geleden is er bij mij ook eentje uitgehaald). Prikje is even vervelend, maar doet niet echt pijn.

Probleem is alleen de periode erna. Die is niet voor iedereen hetzelfde. Mijn zus is na het trekken van een verstandskies drie dagen vreselijk ziek geweest, ik had (qua pijn dan) nergens last van.

Het enige vervelende is dat ik nog heel erg lang met een enorm GAT in mijn kaak heb rondgelopen waar hele maaltijden in verdwenen. Ik had zelfs van een veiligheidsspeld een gereedschapje gebogen om dat steeds uit te baggeren

Sterkte
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:44:28 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72165153
ik heb er al 2 uit. En je voelt echt niks.
Enigste klote is de bloedsmaak die je 1 a 2 dagen blijft houden.

Of je constant een puur ijzerstaaf ligt te likken
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
pi_72165158
het is ook ver-stand kies....de verste stand in je mond
Wat doen weekdieren in het weekend?
pi_72165178
Mijn tandarts is een verdomd leuk wijffie
Ik heb er geen probleem mee om naar haar toe te gaan

En die paar naaldjes bij de kaakchirurg voor de verstandskiezen.. je merkt het amper. Ik heb tijdens mijn laatste verstandskiesextractie gevraagd of er nog wat verdoving bij kon, want dat gezaag/-boor/-trek in m'n mond deed pijn. Was geen probleem uiteraard en daarna geen centje pijn meer gehad.
Alleen voelde de verdoving nog een beetje irritant een paar uur na de operatie.

Tandarts meest gehate persoon ter wereld
Bang zijn voor de tandarts/kaakchirurg
Bang zijn voor naalden
Niet zonder volledige narcose in de stoel willen zitten
TS
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:46:03 #22
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_72165192
En je krijgt een hechting! Dat ding is fantastisch. Daar heb ik echt dagen mee lopen spelen met mn tong
Tip.. ga daar niet aan trekken
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_72165194
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:43 schreef 49R het volgende:
Het enige vervelende is dat ik nog heel erg lang met een enorm GAT in mijn kaak heb rondgelopen waar hele maaltijden in verdwenen. Ik had zelfs van een veiligheidsspeld een gereedschapje gebogen om dat steeds uit te baggeren
Eerst naar de mac donalds gaan, daar een broodje eten, dan thuis komen en de hele nacht door nog met je tong stukjes uit dat gat halen
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 10:46:15 #24
264940 8108139dpths
pi_72165197
* 8108139dpths moet er binnenkort (over een krappe 3 weken) ook aan geloven...
pi_72165211
Sterkte.
pi_72165212
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:43 schreef 49R het volgende:
Waarom krijg ik eigenlijk een 'Durex Topsafe' reclame onder je OP

Verstandskiezen trekken bij de kaakchirurg is eigenlijk een eitje (jaren geleden is er bij mij ook eentje uitgehaald). Prikje is even vervelend, maar doet niet echt pijn.

Probleem is alleen de periode erna. Die is niet voor iedereen hetzelfde. Mijn zus is na het trekken van een verstandskies drie dagen vreselijk ziek geweest, ik had (qua pijn dan) nergens last van.

Sterkte
dit is niet bevordelijk voor als je er nog heen moet...
Verwijderd
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:47:11 #27
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72165218
Zolang ik er zelf geen last van heb blijven ze mooi zitten

Kaakchirurg
Tot zover de kwaliteitspost
pi_72165223
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:46 schreef Trannellius het volgende:
Eerst naar de mac donalds gaan, daar een broodje eten, dan thuis komen en de hele nacht door nog met je tong stukjes uit dat gat halen
Precies ja

Hamsteren.....!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:49:13 #29
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72165264
quote:

[..]

Welk argument heeft de tandarts om ze te laten trekken/uitsnijden?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_72165267
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:47 schreef soofje het volgende:
Stel je niet aan zeg.

Sterker nog: je MOET niks.
Als je er niet naartoe wilt, dan ga gewoon niet. Niemand dwingt je.
Maar zit dan later ook niet te mekkeren dat je gebit/kaken/hoofd zo pijn doet.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72165299
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Eentje van mij groeide naar m'n wang en maakte daar wonden en een andere lag nog onder het tandvlees 90 graden gedraaid richting mijn andere kiezen. Vroeger of later zou dat een probleem zijn geworden.
pi_72165304
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:47 schreef soofje het volgende:
Gewoon de positieve punten uit de verhalen pikken...! De meeste verstandskies stories die ik hoor vallen mee.

Zelf mag ik volgende week voor een wortelkanaalbehandeling opdraven. Geen idee hoe dat is, maar daarover ik hoor ook geen enthousiaste berichten .
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 10:50:47 #33
264940 8108139dpths
pi_72165309
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:47 schreef Gizmo112 het volgende:
Zolang ik er zelf geen last van heb blijven ze mooi zitten

Kaakchirurg
Dat dacht ik dus ook, tot de tandarts laatst foto's maakte en deze liet zien... nu blijkt dus dat als ik ze er niet uit laat halen, mijn achterste kiezen in 'gevaar' komen... de wortels kunnen beschadigen door de verstandskiezen... dus ze moeten er nu wel echt uit...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:51:56 #34
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_72165336
Terechte klacht.

Ik ben blij dat die grafdingen voorlopig in me smoel blijven zitten. Ik hoop ook niet dat ze ooit eruit moeten. Moet het toch, laat ik ze lekker zitten. Dood ga ik toch wel
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:53:17 #35
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72165372
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Eentje van mij groeide naar m'n wang en maakte daar wonden en een andere lag nog onder het tandvlees 90 graden gedraaid richting mijn andere kiezen. Vroeger of later zou dat een probleem zijn geworden.
Ja, dan lijkt mij dat wel een terechte reden.
De mjine zijn verwijderd omdat het wel handig zou zijn ivm toekomstige problemen, en omdat je ze toch niet echt nodig hebt.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:54:26 #36
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_72165396
Believe me, i have been there...

Ook ik had een gecompliceerde, omstreden doch liefdevolle relatie met Chew Chew. We deelden echt alles samen , van de zoete, zure, zoute tot jawel zelfs de bittere momenten. De gevoelens zaten behoorlijk diepgeworteld, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik dacht dat het voor eeuwig was, maar dacht ik even verkeerd...
Chew Chew wilde zomaar vanuit het niets niks meer met me te maken hebben De confrontatie volgde waarbij Chew Chew gewoonweg ontstak in woede! Ik heb er zelfs een enorm dikke wang aan overgehouden, dat geloof je toch gewoon niet?!! De mooie momenten verdwenen en pijnlijke momenten kwamen er voor in de plaats.. De liefde was over! Het afscheid was pijnlijk, maar definitief.

Hedendaags spreek of zie ik Chew Chew nooit meer en weet je wat? Ik red me prima!

Alles komt goed TS!!
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_72165414
Haha mooie klacht.

Ik heb toen 3 dagen uit een rietje moeten drinken want als er ook maar water overheen kwam ging ik kapot van de pijn

Dat kraken is ook niet fijn, bij mij kwam ie er ook nog niet goed uit en die vent maar steeds harder op en neer wrikken

Succes dus als je nog durft
pi_72165455
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

dat die rechtsonder heel wat groter is als hij dacht (blijkt de helft nog half onder mijn tandvlees te zitten en die groeit er niet meer uit) dus daar kan ik niet bij met mijn tandenborsten en het idee dat daar eten bij komt en ik kan het niet weghalen en als dat gaat ontsteken ben ik verder van huis.

die rechts en links boven kan ik gewoon echt niet bij. dat plastic van mijn tandenborstel ragt elke keer tegen die spier achterin mijn kaak aan en flossen en spoelen is niet genoeg en die links onder zit tegen de rest van mijn tanden aan te duwen waardoor mijn tanden gaan verschuiven.

dus ik moet wel
Verwijderd
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:57:18 #39
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_72165471
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Remsjo het volgende:
Moet het toch, laat ik ze lekker zitten.
Die gedachte verandert wel als je weken lang met een wondje in je wang loopt omdat die verstandskies daar tegenaan aan het duwen is.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:58:25 #40
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_72165500
Die man zorgt dat je gebit mooi blijft en jij haat hem? Ga dan lekker niet Of neem een kunstgebit. Sowieso, waarom is een ingreep van de tandarts enger dan elke andere medische ingreep?
Ook geen sig dus
pi_72165509
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef DahBigKahuna het volgende:
Believe me, i have been there...

Ook ik had een gecompliceerde, omstreden doch liefdevolle relatie met Chew Chew. We deelden echt alles samen , van de zoete, zure, zoute tot jawel zelfs de bittere momenten. De gevoelens zaten behoorlijk diepgeworteld, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik dacht dat het voor eeuwig was, maar dacht ik even verkeerd...
Chew Chew wilde zomaar vanuit het niets niks meer met me te maken hebben De confrontatie volgde waarbij Chew Chew gewoonweg ontstak in woede! Ik heb er zelfs een enorm dikke wang aan overgehouden, dat geloof je toch gewoon niet?!! De mooie momenten verdwenen en pijnlijke momenten kwamen er voor in de plaats.. De liefde was over! Het afscheid was pijnlijk, maar definitief.

Hedendaags spreek of zie ik Chew Chew nooit meer en weet je wat? Ik red me prima!

Alles komt goed TS!!
thanks toch nog een beetje een positief bericht
Verwijderd
pi_72165527
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef 49R het volgende:

[..]

Gewoon de positieve punten uit de verhalen pikken...! De meeste verstandskies stories die ik hoor vallen mee.

Zelf mag ik volgende week voor een wortelkanaalbehandeling opdraven. Geen idee hoe dat is, maar daarover ik hoor ook geen enthousiaste berichten .
Stelt ook niet veel voor als je verdoving zijn werk doet. Heb er al drie gehad, de eerste twee zonder problemen, bij de derde pakte helaas de verdoving even niet in een wortelkanaal maar dat schijnt een uitzondering te zijn. De pijn voor de behandeling die ik bij dit probleem had was dan ook geen gewone kiespijn...maar meer een pijn die door je hele hoofd heentrok, bij gewone pijn (blijkbaar in 99,99% van de gevallen) pakt de verdoving wel, dus je hoeft je geen zorgen te maken...lang leve de verdovingen bij de tandarts
Optimist tot in de kist
pi_72165530
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
Die man zorgt dat je gebit mooi blijft en jij haat hem? Ga dan lekker niet Of neem een kunstgebit. Sowieso, waarom is een ingreep van de tandarts enger dan elke andere medische ingreep?
medische ingrepen? nog nooit gehad. misschien daarom.
Verwijderd
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:00:47 #44
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_72165558
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:59 schreef soofje het volgende:

[..]

medische ingrepen? nog nooit gehad. misschien daarom.

Ook geen sig dus
pi_72165584
Die paar prikjes

En toen bij mij 3 kiezen uitgesneden moesten worden mocht ik lekker wel onder gehele narcose
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:05:35 #46
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_72165692
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:33 schreef soofje het volgende:
RainbOws en ik hebben een klacht..

Om te beginnen zijn die hele kiezen al niet fijn want ze zitten achterin je mond waar je niet goed bij kan.

Vervolgens krijg je van de tandarts (de meest gehate persoon op de wereld) te horen dat ze er uit moeten (daar was je natuurlijk al ontzettend bang voor). Dan probeert hij je subtiel (bot snel en zelfs pijnlijk in je oren klinkend) te vertellen dat je naar de kaakchirurg (tuurlijk maak me nog banger) moet gaan omdat ze eruit gesneden moeten worden. Het mag ook wel bij hem (hij word toch al gehaat) maar hij raad aan het daar te laten doen gezien de kaakchirurg (inmiddels ook erg gehaat) het elke dag doet (nog gehater persoon als de tandarts blijkbaar) en hij het beter kan en sneller (beter en sneller allemaal onzin het doet ZEER!).

Mijn vraag aan de tandarts (nog steeds heel erg gehaat): mag ik onder gehele narcose? anders krijg je mij niet in die stoel!

antwoord: NEE dat is niet mogelijk je wordt met NAALDEN plaatselijk verdoofd.

Ja i know.. ik ben een watje.

conclusie: mannetjes kunnen op de maan dus verzin ook iets waardoor een tandarts overbodig wordt!. een soort beschermingslaag waar GEEN gaatjes of kiezen door uit hoeven en alles perfect zit en dat maar 1 keer in de 20 jaar vervangen moet worden.
Wat is de reden dat ze eruit moeten?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_72165712
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Remsjo het volgende:
Terechte klacht.

Ik ben blij dat die grafdingen voorlopig in me smoel blijven zitten. Ik hoop ook niet dat ze ooit eruit moeten. Moet het toch, laat ik ze lekker zitten. Dood ga ik toch wel
Ik weet zeker dat als ze eens goed gaan opspelen jij, als het moet, kruipend op je blote knieën midden in de nacht naar de kaakchirurg/tandarts gaat . Ik ga ook niet met plezier naar de tandarts toe maar ga toch maar braaf naar de controles toe en als er werkelijk wat is zit ik zo op de stoel, niets ergers dan kiespijn, die paar seconden die rotnaald in je tandvlees heb ik liever dan 24 uur per dag met pijn rondlopen.
Optimist tot in de kist
pi_72165807
Stelt echt geen drol voor. Die prikjes in je mond voel je al amper, laat staan dat je iets van dat trekken voelt. Je hoort wat kraken, verder niet. Alleen dat gat in je mond is even wennen de eerste dagen
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_72166022
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef jordeeeh het volgende:
Die paar prikjes

En toen bij mij 3 kiezen uitgesneden moesten worden mocht ik lekker wel onder gehele narcose
ontzettend jaloers
Verwijderd
pi_72166046
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef minkuukel het volgende:

[..]

Wat is de reden dat ze eruit moeten?
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef soofje het volgende:

[..]

dat die rechtsonder heel wat groter is als hij dacht (blijkt de helft nog half onder mijn tandvlees te zitten en die groeit er niet meer uit) dus daar kan ik niet bij met mijn tandenborsten en het idee dat daar eten bij komt en ik kan het niet weghalen en als dat gaat ontsteken ben ik verder van huis.

die rechts en links boven kan ik gewoon echt niet bij. dat plastic van mijn tandenborstel ragt elke keer tegen die spier achterin mijn kaak aan en flossen en spoelen is niet genoeg en die links onder zit tegen de rest van mijn tanden aan te duwen waardoor mijn tanden gaan verschuiven.

dus ik moet wel
.
pi_72166073
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:17 schreef soofje het volgende:

[..]

ontzettend jaloers
Nouja

K heb wel eerst op 3 plekken verdoofd gekregen (dus iets van 6 prikken), toen 3 kwartier bezig geweest met 1 kies eruit te krijgen
En toen vroeg ze of ik t onder narcose wilde. Hell yeh. Hele dag met een verdoofde bek rondgelopen, om na een paar weken later onder narcose te mogen

Waren trouwens geen verstandskiezen.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:22:05 #52
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_72166151
Aansteller !

Ik heb er net twee laten trekken bij de kaakchirurg en ik mag over een paar weken weer. Je voelt er werkelijk niks van, de prikjes voel je niet en het trekken ook niet. Eventjes afhechten en met een paar uurtjes is het bloeden ook over. De napijn is wel vervelend maar daar krijg je 600mg Ibuprofen bruis voor en dat werkt prima !

Overigens, als je bang bent voor de kaakchrirg bel dan je huisarts en leg het even uit, dan krijg je Oxazepam om wat rustiger te worden. Neem je een uurtje van te voren twee pammetjes in en dan ben je lekker rustig !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_72166542
Verstandskiezen zijn sowieso stom. We klagen niet alleen over "verstandskiezen die getrokken moeten worden" maar ook over verstandskiezen zelf! Ik krijg ze nu en heb weer vreselijke koppijn!
.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:41:16 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72166701
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef soofje het volgende:

[..]

dus ik moet wel
Dat was ook het argument van mijn tandarts. Beter voorkomen dan genezen. Je kunt daar niet goed poetsen, dus de kans op gaatjes is groot.

Heel veel succes. Eigenlijk valt het best wel mee hoor. Er zijn ergere dingen. Dit duurt maar een paar dagen dat je er last van zou kunnen hebben.
De verdoving is eigenlijk het vervelendste. De onderkaak verdoven voel je amper. Het verdoven van de bovenkaak (in het gehemelte) dat is even vervelend, omdat het erg stug is daar.
Probeer te ontspannen, voorzover mogelijk.
En inderdaad die bloedsmaak de dagen erna is ook rottig, maar wat wel weer fijn is, is het feit dat je gegeven moment weer iets vasts kan eten. Wat is dat lekker zeg, als je een boterhammetje kan soppen in een kopje thee en voorzichtig aan de ene kant probeert te kauwen. Het leek wel een koningsmaal.
pi_72166919
Wees blij dat de wortels van verstandskiezen niet zo lang zijn als van voortanden. (Ooit eens een keer daar een verdoving ingepropt gekregen, geen gevoel in je neus hebben is gaar ) Al zijn wortels in een bochtje vast ook geen pretje

En dat gekraak is echt een ranzig gehoor. Heel ranzig.

*Was zo snugger om na kiezen trekken college Arabisch te gaan doen. Dat werkt niet, kan ik je vertellen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_72166927
Hopen dat ik ze mag houden, nog nooit prik in mn bek gehad of gerommel, ik wil het zo houden.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:13:51 #57
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72167537
Ik krijg weer eens respect voor de mensen in de derde wereld die (bijna) nooit een tandarts zien en de tanden en kiezen er zelf uit moeten rossen.
pi_72167697
Jij zei getrokken.

Verstandskiezen die klaar komen.
Roken is lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')