Ik ben blijer dat ik ze sowieso niet heb.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
En daar ging al je verstand![]()
OT: ik ben blij dat ik ze alle 4 mag houden.
dat zeiden ze tegen mij ook.. nu paar jaar verder zijn ze van mening veranderdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
En daar ging al je verstand![]()
OT: ik ben blij dat ik ze alle 4 mag houden.
Zeg gewoon dat je ze wilt houden. Het is niet zo dat zij er wat over te zeggen hebben hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:41 schreef soofje het volgende:
[..]
dat zeiden ze tegen mij ook.. nu paar jaar verder zijn ze van mening veranderd![]()
Whehehe, dat is ook leuk. Mijn tandarts zegt al 8 jaar hetzelfde over de mijnequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:41 schreef soofje het volgende:
[..]
dat zeiden ze tegen mij ook.. nu paar jaar verder zijn ze van mening veranderd![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:42 schreef boskameel het volgende:
Ik moest ook naar de kaakchirurg. Bereid je maar voor op veel bloed, serieus. Linksonder kregen ze er niet goed uit bij mij, dat geluid van krakende tanden/ kaakbot ga je niet snel vergeten.
Eerst naar de mac donalds gaan, daar een broodje eten, dan thuis komen en de hele nacht door nog met je tong stukjes uit dat gat halenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:43 schreef 49R het volgende:
Het enige vervelende is dat ik nog heel erg lang met een enorm GAT in mijn kaak heb rondgelopen waar hele maaltijden in verdwenen. Ik had zelfs van een veiligheidsspeld een gereedschapje gebogen om dat steeds uit te baggeren
dit is niet bevordelijk voor als je er nog heen moet...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:43 schreef 49R het volgende:
Waarom krijg ik eigenlijk een 'Durex Topsafe' reclame onder je OP![]()
Verstandskiezen trekken bij de kaakchirurg is eigenlijk een eitje (jaren geleden is er bij mij ook eentje uitgehaald). Prikje is even vervelend, maar doet niet echt pijn.
Probleem is alleen de periode erna. Die is niet voor iedereen hetzelfde. Mijn zus is na het trekken van een verstandskies drie dagen vreselijk ziek geweest, ik had (qua pijn dan) nergens last van.
Het enige vervelende is dat ik nog heel erg lang met een enorm GAT in mijn kaak heb rondgelopen waar hele maaltijden in verdwenen. Ik had zelfs van een veiligheidsspeld een gereedschapje gebogen om dat steeds uit te baggeren
Sterkte
Precies jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:46 schreef Trannellius het volgende:
Eerst naar de mac donalds gaan, daar een broodje eten, dan thuis komen en de hele nacht door nog met je tong stukjes uit dat gat halen
Welk argument heeft de tandarts om ze te laten trekken/uitsnijden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:41 schreef soofje het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:47 schreef soofje het volgende:
dit is niet bevordelijk voor als je er nog heen moet...
Eentje van mij groeide naar m'n wang en maakte daar wonden en een andere lag nog onder het tandvlees 90 graden gedraaid richting mijn andere kiezen. Vroeger of later zou dat een probleem zijn geworden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Welk argument heeft de tandarts om ze te laten trekken/uitsnijden?
Gewoon de positieve punten uit de verhalen pikken...! De meeste verstandskies stories die ik hoor vallen mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:47 schreef soofje het volgende:
dit is niet bevordelijk voor als je er nog heen moet...
Dat dacht ik dus ook, tot de tandarts laatst foto's maakte en deze liet zien... nu blijkt dus dat als ik ze er niet uit laat halen, mijn achterste kiezen in 'gevaar' komen... de wortels kunnen beschadigen door de verstandskiezen... dus ze moeten er nu wel echt uit...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:47 schreef Gizmo112 het volgende:
Zolang ik er zelf geen last van heb blijven ze mooi zitten![]()
Kaakchirurg
Ja, dan lijkt mij dat wel een terechte reden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eentje van mij groeide naar m'n wang en maakte daar wonden en een andere lag nog onder het tandvlees 90 graden gedraaid richting mijn andere kiezen. Vroeger of later zou dat een probleem zijn geworden.
dat die rechtsonder heel wat groter is als hij dacht (blijkt de helft nog half onder mijn tandvlees te zitten en die groeit er niet meer uit) dus daar kan ik niet bij met mijn tandenborsten en het idee dat daar eten bij komt en ik kan het niet weghalen en als dat gaat ontsteken ben ik verder van huis.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welk argument heeft de tandarts om ze te laten trekken/uitsnijden?
Die gedachte verandert wel als je weken lang met een wondje in je wang loopt omdat die verstandskies daar tegenaan aan het duwen is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Remsjo het volgende:
Moet het toch, laat ik ze lekker zitten.
thanksquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef DahBigKahuna het volgende:
Believe me, i have been there...
Ook ik had een gecompliceerde, omstreden doch liefdevolle relatie met Chew Chew. We deelden echt alles samen , van de zoete, zure, zoute tot jawel zelfs de bittere momenten. De gevoelens zaten behoorlijk diepgeworteld, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik dacht dat het voor eeuwig was, maar dacht ik even verkeerd...
Chew Chew wilde zomaar vanuit het niets niks meer met me te maken hebben De confrontatie volgde waarbij Chew Chew gewoonweg ontstak in woede! Ik heb er zelfs een enorm dikke wang aan overgehouden, dat geloof je toch gewoon niet?!! De mooie momenten verdwenen en pijnlijke momenten kwamen er voor in de plaats.. De liefde was over! Het afscheid was pijnlijk, maar definitief.
Hedendaags spreek of zie ik Chew Chew nooit meer en weet je wat? Ik red me prima!
Alles komt goed TS!!
Stelt ook niet veel voor als je verdoving zijn werk doet. Heb er al drie gehad, de eerste twee zonder problemen, bij de derde pakte helaas de verdoving even niet in een wortelkanaal maar dat schijnt een uitzondering te zijn. De pijn voor de behandeling die ik bij dit probleem had was dan ook geen gewone kiespijn...maar meer een pijn die door je hele hoofd heentrok, bij gewone pijn (blijkbaar in 99,99% van de gevallen) pakt de verdoving wel, dus je hoeft je geen zorgen te maken...lang leve de verdovingen bij de tandartsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef 49R het volgende:
[..]
Gewoon de positieve punten uit de verhalen pikken...! De meeste verstandskies stories die ik hoor vallen mee.
Zelf mag ik volgende week voor een wortelkanaalbehandeling opdraven. Geen idee hoe dat is, maar daarover ik hoor ook geen enthousiaste berichten.
medische ingrepen? nog nooit gehad. misschien daarom.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
Die man zorgt dat je gebit mooi blijft en jij haat hem? Ga dan lekker nietOf neem een kunstgebit. Sowieso, waarom is een ingreep van de tandarts enger dan elke andere medische ingreep?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:59 schreef soofje het volgende:
[..]
medische ingrepen? nog nooit gehad. misschien daarom.
Wat is de reden dat ze eruit moeten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:33 schreef soofje het volgende:
RainbOws en ik hebben een klacht..
Om te beginnen zijn die hele kiezen al niet fijn want ze zitten achterin je mond waar je niet goed bij kan.
Vervolgens krijg je van de tandarts (de meest gehate persoon op de wereld) te horen dat ze er uit moeten (daar was je natuurlijk al ontzettend bang voor). Dan probeert hij je subtiel (bot snel en zelfs pijnlijk in je oren klinkend) te vertellen dat je naar de kaakchirurg (tuurlijk maak me nog banger) moet gaan omdat ze eruit gesneden moeten worden. Het mag ook wel bij hem (hij word toch al gehaat) maar hij raad aan het daar te laten doen gezien de kaakchirurg (inmiddels ook erg gehaat) het elke dag doet (nog gehater persoon als de tandarts blijkbaar) en hij het beter kan en sneller (beter en sneller allemaal onzin het doet ZEER!).
Mijn vraag aan de tandarts (nog steeds heel erg gehaat): mag ik onder gehele narcose? anders krijg je mij niet in die stoel!
antwoord: NEE dat is niet mogelijk je wordt met NAALDEN plaatselijk verdoofd.
Ja i know.. ik ben een watje.
conclusie: mannetjes kunnen op de maan dus verzin ook iets waardoor een tandarts overbodig wordt!. een soort beschermingslaag waar GEEN gaatjes of kiezen door uit hoeven en alles perfect zit en dat maar 1 keer in de 20 jaar vervangen moet worden.
Ik weet zeker dat als ze eens goed gaan opspelen jij, als het moet, kruipend op je blote knieën midden in de nacht naar de kaakchirurg/tandarts gaatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Remsjo het volgende:
Terechte klacht.
Ik ben blij dat die grafdingen voorlopig in me smoel blijven zitten. Ik hoop ook niet dat ze ooit eruit moeten. Moet het toch, laat ik ze lekker zitten. Dood ga ik toch wel
ontzettend jaloersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef jordeeeh het volgende:
Die paar prikjes
En toen bij mij 3 kiezen uitgesneden moesten worden mocht ik lekker wel onder gehele narcose
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:05 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze eruit moeten?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef soofje het volgende:
[..]
dat die rechtsonder heel wat groter is als hij dacht (blijkt de helft nog half onder mijn tandvlees te zitten en die groeit er niet meer uit) dus daar kan ik niet bij met mijn tandenborsten en het idee dat daar eten bij komt en ik kan het niet weghalen en als dat gaat ontsteken ben ik verder van huis.
die rechts en links boven kan ik gewoon echt niet bij. dat plastic van mijn tandenborstel ragt elke keer tegen die spier achterin mijn kaak aan en flossen en spoelen is niet genoeg en die links onder zit tegen de rest van mijn tanden aan te duwen waardoor mijn tanden gaan verschuiven.
dus ik moet wel
Noujaquote:
Dat was ook het argument van mijn tandarts. Beter voorkomen dan genezen. Je kunt daar niet goed poetsen, dus de kans op gaatjes is groot.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:56 schreef soofje het volgende:
[..]
dat die rechtsonder heel wat groter is als hij dacht (blijkt de helft nog half onder mijn tandvlees te zitten en die groeit er niet meer uit) dus daar kan ik niet bij met mijn tandenborsten en het idee dat daar eten bij komt en ik kan het niet weghalen en als dat gaat ontsteken ben ik verder van huis.
die rechts en links boven kan ik gewoon echt niet bij. dat plastic van mijn tandenborstel ragt elke keer tegen die spier achterin mijn kaak aan en flossen en spoelen is niet genoeg en die links onder zit tegen de rest van mijn tanden aan te duwen waardoor mijn tanden gaan verschuiven.
dus ik moet wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |