RainbOws en ik hebben een klacht..
Om te beginnen zijn die hele kiezen al niet fijn want ze zitten achterin je mond waar je niet goed bij kan.
Vervolgens krijg je van de tandarts (de meest gehate persoon op de wereld) te horen dat ze er uit moeten (daar was je natuurlijk al ontzettend bang voor). Dan probeert hij je subtiel (bot snel en zelfs pijnlijk in je oren klinkend) te vertellen dat je naar de kaakchirurg (tuurlijk maak me nog banger) moet gaan omdat ze eruit gesneden moeten worden. Het mag ook wel bij hem (hij word toch al gehaat) maar hij raad aan het daar te laten doen gezien de kaakchirurg (inmiddels ook erg gehaat) het elke dag doet (nog gehater persoon als de tandarts blijkbaar) en hij het beter kan en sneller (beter en sneller allemaal onzin het doet ZEER!).
Mijn vraag aan de tandarts (nog steeds heel erg gehaat): mag ik onder gehele narcose? anders krijg je mij niet in die stoel!
antwoord: NEE dat is niet mogelijk je wordt met NAALDEN plaatselijk verdoofd.
Ja i know.. ik ben een watje.

conclusie: mannetjes kunnen op de maan dus verzin ook iets waardoor een tandarts overbodig wordt!. een soort beschermingslaag waar GEEN gaatjes of kiezen door uit hoeven en alles perfect zit en dat maar 1 keer in de 20 jaar vervangen moet worden.
[ Bericht 5% gewijzigd door ondeugend op 26-08-2009 10:42:58 ]