Ik heb een foto van De Kus in het museum. Mag ik, als 'ie niet compleet bewogen blijkt te zijn?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ik foto's heb dan zal ik er wel 1 of 2 plaatsen. Ik heb hier alleen nog maar video namelijk
Maar was één foto niet duizend woorden waard of zo?quote:
Die was er niet.quote:
Inderdaad, plaatjes in een TT, dat is het enige wat dit forum nog mist!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar was één foto niet duizend woorden waard of zo?
Heeft het weer nog meegewerkt bij de barbecue?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar bedankt voor alle felicitaties, het was een erg leuke dag![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een foto van De Kus in het museum. Mag ik, als 'ie niet compleet bewogen blijkt te zijn?
Ik heb er maar 2 gemaakt, alleen tijdens de ceremonie zelf. Over mijn fotografieskills kan ik alleen maar zeggen dat mijn kwaliteiten duidelijk elders liggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja hoor
Als je nog meer foto's hebt dan wil ik ze wel graag per mail
En bedankt allemaal voor de felicitaties, zodra ik goede foto's heb zal ik wat posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |