Ik heb een foto van De Kus in het museum. Mag ik, als 'ie niet compleet bewogen blijkt te zijn?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als ik foto's heb dan zal ik er wel 1 of 2 plaatsen. Ik heb hier alleen nog maar video namelijk
Maar was één foto niet duizend woorden waard of zo?quote:
Die was er niet.quote:
Inderdaad, plaatjes in een TT, dat is het enige wat dit forum nog mist!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar was één foto niet duizend woorden waard of zo?
Heeft het weer nog meegewerkt bij de barbecue?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar bedankt voor alle felicitaties, het was een erg leuke dag![]()
Ja hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een foto van De Kus in het museum. Mag ik, als 'ie niet compleet bewogen blijkt te zijn?
Ik heb er maar 2 gemaakt, alleen tijdens de ceremonie zelf. Over mijn fotografieskills kan ik alleen maar zeggen dat mijn kwaliteiten duidelijk elders liggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja hoor
Als je nog meer foto's hebt dan wil ik ze wel graag per mail
En bedankt allemaal voor de felicitaties, zodra ik goede foto's heb zal ik wat posten
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:41 schreef zodiakk het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen in deze maritale en matriarchale sferen, maar ik ben vandaag onder voorbehoud van financiering gepromoveerd naar de bezittende klasse.
Hij gaat een huis/appartement kopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Zodiakk mag wel iets duidelijker zijn.
Nee, maar mijn schoonzus wel. Dat is wel redelijk makkelijk te verhelpen. Ik zou het wel serieus nemen want zij ging af en toe bijna van haar stokje. Mijn vrouw voelde zich overigens bijna de gehele tweede zwangerschap niet lekker, het is natuurlijk ook niet niks. Bij de eerste ging alles van een leien dakje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:08 schreef Claudia_x het volgende:
Z, heeft je vrouw toevallig een ijzertekort gehad tijdens een van haar zwangerschappen?
Ik voel me nog steeds waardeloos en begin maar aan zelfdiagnose te doen.
Ik kan momenteel ook alleen maar op bed liggen. Als ik langer dan een kwartier/half uur zit dan heb ik het gevoel dat al het bloed uit m'n lichaam wegtrekt. Eigenlijk vind ik het raar dat de verloskundige dinsdag niet heeft voorgesteld om nog een bloedtest te doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:15 schreef Z het volgende:
[..]
Nee, maar mijn schoonzus wel. Dat is wel redelijk makkelijk te verhelpen. Ik zou het wel serieus nemen want zij ging af en toe bijna van haar stokje. Mijn vrouw voelde zich overigens bijna de gehele tweede zwangerschap niet lekker, het is natuurlijk ook niet niks. Bij de eerste ging alles van een leien dakje.
Wat idioot dat een tweede zwangerschap zo anders kan zijn. Negen maanden duren ook wel erg lang als je voortdurend ergens last van hebt. Het is maar goed dat je er vantevoren geen weet van hebt wat je te wachten staat. Ik moet er momenteel niet aan denken om een tweede te nemen. Niet dat het ondraaglijk is, maar het is gewoon kut om zolang niet jezelf te kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:27 schreef Z het volgende:
Van alles, slapheid, misselijkheid, duizeligheid en pijn. Is er nog meer? Ik denk dat je ook nogal aan je verlof toe bent, hoe lang moet je nog?
"Het hoort erbij."quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:41 schreef Z het volgende:
Die verloskundigen geven je ook alleen maar iets om naar uit te kijken. Denk ik. Je voelt je gewoon doorgaans niet goed tijdens een zwangerschap en je moet er toch 'doorheen'.
Echt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
...
Ik kijk uit naar de bevalling. ...
Wat hij van hierboven zegt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:09 schreef Gellius het volgende:
Gefeliciteerd, zodiakk. Mooi plekkie gevonden?
Dat dus.quote:
Salvatore.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik zoek een naam voor m'n nog aan te schaffen cavia. Als Fidel het niet wordt, heeft Claudia vast nog wat afdankertjes.
Waarom probeert iedereen mij toch te verbeteren op dit forum. Gisteren Tong nu jij weer. En allemaal voor vergeefs.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:50 schreef ShadyLane het volgende:
(zonder 'de' trouwens, het is zonder 'de')
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Z het volgende:
Mijn vrouw belt net; "ik was toch niet 9 maanden een soort van ziek, zwak en misselijke dweil?!?".
Ik moet het een beetje nuanceren, 7 van de 9 maanden.
We worden in de gaten gehouden.
Zijn er meer mensen die bij het horen of zien van een cavia aan Marc Marie denken?quote:
Best raar, eigenlijk, want die cavia's zien er veel netter uit dan zijn pruik eruit zag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die bij het horen of zien van een cavia aan Marc Marie denken?
We zijn niet allemaal zo scheutig als jij met privé zaken. En ik mocht niet zeuren van jou.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef Claudia_x het volgende:
Het verbaast me overigens met terugwerkende kracht dat je het zo weinig over de zwangerschappen hebt gehad, Z. Ik ben er zelf nogal vol van. (He he he.)
Nou ja, het verbaast me vooral omdat je zo te horen niet bepaald aan de zijlijn hebt gestaan, zoals ik had verwacht dat mannen doorgaans aan de zijlijn staan bij het hele babygebeuren.
Mannen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Z het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo scheutig als jij met privé zaken. En ik mocht niet zeuren van jou.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:09 schreef Gellius het volgende:
Gefeliciteerd, zodiakk. Mooi plekkie gevonden?
Dank! En het is een mooi plekkie van een whopping 90 m2,quote:
Huisdieren krijgen toch automatisch de achternaam van hun huismens. Bijv. de hond van Beatrix is Fikkie van Oranje-Nassau van Lippe-Biesterfeld, gok ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:36 schreef Gellius het volgende:
Karin Stüber, ook een aardige naam voor een cavia. Ik ben er overigens vóór dat huisdieren voor- en achternamen hebben. Dat quasi-jofele, informele gedoe altijd.
Nooit?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Gellius het volgende:
Tsja jongen, er komt geen eind aan.
Uitgesproken als "Sjarl"?quote:
Daar was mijn hele omschrijving wel op gebaseerd ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:05 schreef Gellius het volgende:
Ik mag toch veronderstellen dat zodiakk, ten behoeve van ons aller welzijn, de hoogte(n) te Rotterdam nauwlettend in het oog blijft houden.
quote:
Doet me denken aan de kuif-rage waar ik als jonge puber mee te kampen had.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef Marble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook al hoeden maakten van dode echidna's.
Het is afzichtelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef Marble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze tegenwoordig ook al hoeden maakten van dode echidna's.
Gefeliciteerd, nu ben je helemaal het heertje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef zodiakk het volgende:
[..]
[..]
Dank! En het is een mooi plekkie van een whopping 90 m2,. Géén klushuis godzijdank.
Zodiakk is meer een Paul Kinsey.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu ben je helemaal het heertje.
[ afbeelding ]
Slecht geslapen? Warm?quote:
1. Ik neem vaak gewoon de bovenste paar van mijn 'nog te lezen'-stapel mee (wat overigens geen fysieke stapel is).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
Het is weer tijd voor de jaarlijks terugkerende vraag: Welke boeken neem ik mee op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |